eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup autobusu o liczbie miejsc 19+1 dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym 2 miejsca dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) korzystających z codziennych zajęć wspierająco -aktywizujących w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Ostoja w Czeladzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Będzin: Zakup autobusu o liczbie miejsc 19+1 dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym 2 miejsca dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) korzystających z codziennych zajęć wspierająco -aktywizujących w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Ostoja w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 7254 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336418 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu o liczbie miejsc 19+1 dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych ( w tym 2 miejsca dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) korzystających z codziennych zajęć wspierająco -aktywizujących w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Ostoja w Czeladzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu w konfiguracji 19+1(kierowca)-przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Ostoja w Czeladzi. Szczegółowy opis (charakterystykę) przedmiotu zamówienia oraz wymagania dot. warunków gwarancji i innych wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga by termin płatności za wykonaną dostawę wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. 1. Samochód zaoferowany przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2014 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. Wykonawca, wraz z dostawą samochodu, przekaże Zamawiającemu kartę pojazdu, świadectwo homologacji (wydane zgodnie z art. 1 pkt 7 ustawy o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw z dn. 10 października 2012 r.), książkę gwarancyjną książki przeglądów serwisowych i instrukcję obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu. 2. Wszystkie materiały, urządzenia i podzespoły składające się na przedmiot zamówienia, muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty zezwalające na ich eksploatację i użytkowanie na drogach publicznych. 3. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga, aby Wykonawca: a) dostarczył przedmiot umowy do Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Ostoja, 41 -253 Czeladź, ul. Sikorskiego 5, b) w miejscu dostarczenia dokonał jego uruchomienia, c) przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi, d) wykonał nieodpłatnie naprawy gwarancyjne. 4. Pełnomocnik Zamawiającego wymaga określenia przez Wykonawcę warunków gwarancji z tym, że powinna ona zawierać co najmniej: a) 2 letni okres gwarancji na sprawy mechaniczne (bez limitu kilometrów), b) 3 letni okres gwarancji lakierniczej, c) 8 letni okres gwarancyjny na perforację korozyjną nadwozia d) 3 letni okres gwarancji na wyposażenie autobusu e) przystąpienie do naprawy gwarancyjnej w terminie do 24 h od zgłoszenia awarii sprzętu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Państwo wego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MMI Sp. z o.o., Zbyszewo 2, Zbyszewo, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.