Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Namysłów: Dostawy materiałów szewnych.
Numer ogłoszenia: 7225 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów szewnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz określa załącznik nr 4 do formularza oferty. Ilości opakowań podane poniżej służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając. Zamawiający dopuszcza zmiany rozmiarów siatek chirurgicznych i kompresów +/- 10%. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów długości nici i igieł +/- 10%. L.p. Rozmiar Opis igły Dł nici w cm j.m. Ilość saszetek I Nici naturalne, niewchłanialne jedwabne 1 2 bez igły 250 sasz. 36 2 1 26 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 36 3 1/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 72 4 2/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 36 II Nici syntetyczne, wchłanialne, plecione, poliglikolowe 1 2 bez igły 140 sasz. 576 2 1 bez igły 140 sasz. 216 3 1/0 bez igły 140 sasz. 108 4 2/0 bez igły 140 sasz. 324 5 3/0 bez igły 140 sasz. 108 6 1/0 bez igły 2x70 sasz. 144 7 2 40 mm 1/2 koła, okrągła, wzmocniona 70 sasz. 936 8 2 37 mm 1/2 koła, okrągła, wzmocniona 70 sasz. 108 9 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 72 10 1/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 252 11 1/0 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 576 12 2/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 288 13 3/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 216 14 4/0 22 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 72 15 1 40 mm 1/2 koła, okrągła, wzmacniana 70 sasz. 612 16 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 72 17 3/0 40 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 108 18 1/0 37 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 72 19 2/0 26 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 72 20 0 26 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 72 21 0 36 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 72 22 1 64 mm 3/8 koła, okrągła 90 sasz. 36 23 3/0 26 mm, okrągła, igła typu narta 120 sasz. 72 24 2/0 27 mm. Okrągła, igła typu narta 120 sasz. 72 25 2 40 mm, ½ koła, okrągła 90 sasz. 144 26 1 50 mm, ½ koła, okragła 90 sasz. 36 III Nici syntetyczne, plecione, jednobarwne, poliglikolowe, wchłanialne do 42 dni od zaimplantowania 1 1 48 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 504 2 2 48 mm, ½ koła, okrągła 90 sasz. 252 IV Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe, poliamidowe 1 2/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 Sasz. 108 2 2/0 39 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 684 3 3/0 39 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 468 4 2/0 60 mm, igła 3/8 koła, odwr. tnąca 100 sasz. 72 5 3/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 288 6 2/0 90 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 100 sasz. 144 7 3/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 sasz. 36 8 4/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 sasz. 252 9 1 90 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 100 sasz. 72 10 0 30 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 108 11 0 37 mm 1/2 koła, okragła 75 sasz. 36 12 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 36 13 0 90mm, 3/8 koła, odwrotnie tnąca 100 sasz. 72 V Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe 1 3/0 17 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 90 sasz. 36 2 4/0 17 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 90 sasz. 36 3 5/0 13 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 75 sasz. 36 4 2/0 39 mm 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 sasz. 108 5 Siatka chirurgiczna 5x10 cm płaska sasz. 10 6 Siatka chirurgiczna 10x15 cm płaska sasz. 25 VI Nici syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniające się między 180-210 dniem 1 1 48 mm 1/2 koła, okrągła 150 pętla sasz. 36 2 1 40 mm 1/2 koła, okragła, wzmocniona 150 pętla sasz. 36 VII Nici syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniające się do 60-90 dniem 1 3/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 360 2 2/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 180 3 4/0 17 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 108 4 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 360 5 2/0 Bez igły 140 sasz. 36 6 0 40 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 108 7 3/0 26 mm, 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 108 8 0 30 mm, ½ koła, okrągła 70 sasz. 72 VIII Szwy stal powlekana z dwoma igłami odwrotnie tnącymi, dwie płytki 1 długość igły 2x100 mm 3/8 koła 75 sasz. 8 IX Nici wchłanialne, taśma z tępą igłą okrągłą 1 długość igły 2x45 mm, szer. taśmy 0,3 mm 60 sasz. 8 2 Długośc igły 65 mm, szer. taśmy 0 60 sasz. 8 X Wchłanialny, kompres kolagenowy do tamowania krwawienia 1 5x8cm sasz. 4 2 10x12 cm Sasz. 4 3 3x5 cm Sasz. 4 Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 33.14.11.20-7 (Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe). Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: apteka przyszpitalna Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zaproponują max. 7 dniowy termin realizacji danej partii dostawy, którzy zaoferują produkty posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument wniesienia wadium, 5. cennik - materiały szewne, 6. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP, 7. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Bieżące utrzymanie i konserwacja terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- ZP/20/24 Dostawa szwów chirurgicznych
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.