eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinkonserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-03-04

¦widwin: konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego
Numer og³oszenia: 72218 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego jednostek wojskowych zlokalizowanych na terenie miasta ¦widwin, Trzebiatów, Mrze¿yno i Pruszcz Gryficki. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia: W zakres realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lonego w pkt 2 wchodzi: a) przegl±d i konserwacja sprzêtu okre¶lonego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy - kwartalnie, tj. cztery razy w roku; b) naprawa sprzêtu (serwis) - zamawiaj±cy okre¶la szacunkowy czas napraw sprzêtu przedstawionego w za³±czniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, na podstawie normatywu czasu naprawy, c) naprawa poprzez wymianê uszkodzonych elementów. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia: wymagania dotycz±ce przegl±du i konserwacji sprzêtu: a)Konserwacja obejmuje przegl±d ogólny, sprawdzenie stanu technicznego; pomiary rezystencji izolacji i ci±g³o¶ci przewodu zerowego do zasilania w³±cznie; czyszczeniem i smarowanie pracuj±cych czê¶ci zawiasów; konserwacja uszczelek; dokrêcenie poluzowanych elementów i mocowañ; poprawienie mocowañ kabli prze³±czy, zgodnie z zapisami zawartymi w za³±czniku nr 8 do SIWZ. Realizacja us³ugi nastêpowaæ bêdzie zgodnie z wymogami okre¶lonymi przez producenta urz±dzeñ. b)Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zabezpieczenia materia³ów i sprzêtu niezbêdnego do wykonania konserwacji. c)Ka¿dorazowe dokonanie przegl±du konserwacyjnego potwierdzone bêdzie przez Wykonawcê pisemnie w dowodach sprzêtu lub urz±dzenia S³u¿by ¯ywno¶ciowej. d)Szczegó³owy zakres us³ug przegl±du i konserwacji wraz z wymaganym normatywem czasowym, w jakim Wykonawca bêdzie zobowi±zany zrealizowaæ przedmiotow± us³ugê - zawiera za³±cznik nr 9 do SIWZ. e)Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263), w przypadku urz±dzeñ ch³odniczych zawieraj±cych powy¿ej 3 kg czynnika ch³odniczego, bêd±cego substancj± kontrolowan±, Wykonawca za³o¿y i bêdzie dokonywa³ wymaganych przepisami prawa wpisów (w tym kontroli szczelno¶ci) w karcie obs³ugi technicznej i naprawy urz±dzenia, zwanej dalej kart± urz±dzenia, która bêdzie za³±cznikiem do dowodu urz±dzenia. f)kartê urz±dzenia mog± zak³adaæ osoby posiadaj±ce ¶wiadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych, zwane ¶wiadectwem kwalifikacji, zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263), g)Wzór karty urz±dzenia, uwzglêdniaj±cy konieczno¶æ zapewnienia kompleksowej informacji o substancji kontrolowanej zawartej w danym urz±dzeniu lub instalacji musi byæ zgodny z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 sierpnia 2004 roku w sprawie wzoru karty urz±dzenia i instalacji zawieraj±cych substancje kontrolowane (Dz. U. z 2004 r. Nr 184, poz. 1903). h)Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do postêpowania z odpadami zawieraj±cymi substancje kontrolowane, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotowej us³ugi, w sposób zapobiegaj±cy emisji substancji kontrolowanych do ¶rodowiska. i)Wykonawca jest zobowi±zany do oznakowania urz±dzeñ zawieraj±cych substancje kontrolowane zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobu oznakowania produktów, urz±dzeñ i instalacji zawieraj±cych substancje kontrolowane, a tak¿e pojemników zawieraj±cych te substancje (Dz. U. z 2004 r. Nr 195, poz.2007), je¿eli nie s± oznaczone. j)Podstaw± do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcê za konserwacjê, bêdzie sporz±dzona i podpisana przez Strony umowy, karta wykonania us³ugi. k)Wykonawca zobowi±zany bêdzie do sporz±dzenia karty wykonania us³ugi w dwóch egzemplarzach, (egz. Nr 1 dla Zamawiaj±cego, egz. Nr 2 dla Wykonawcy). l)Na podstawie niesprawno¶ci wykazanych w karcie wykonania us³ugi z przeprowadzonej konserwacji, Wykonawca sporz±dzi i dostarczy, kosztorys naprawy/wymiany, zwany dalej kosztorysem ofertowym. Szczegó³owe warunki naprawy okre¶lono w pkt. 4.2. Warunki dotycz±ce serwisu (naprawy) sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego: a)Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy ewentualnych uszkodzeñ sprzêtu stwierdzonych przy konserwacji, w tym: uzupe³nienie brakuj±cych ilo¶ci p³ynów eksploatacyjnych i czynników ch³odz±cych; wymiana lub czyszczenie filtrów, wymiana przerdzewia³ych i drobnych elementów i uszczelek itp. b)Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania napraw poprzez wymianê uszkodzonych elementów w przypadku wyst±pienia awarii, w ramach us³ugi serwisowej. c)Us³uga serwisowa zwi±zana jest z wyst±pieniem awarii sprzêtu, i ma obejmowaæ przegl±d poprawno¶ci dzia³ania sprzêtu, oraz jego poszczególnych podzespo³ów i znalezienie przyczyn awarii oraz jej usuniêcie. d)Ostateczna ilo¶æ napraw zale¿eæ bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego e)Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ serwis ca³odobowy przez 7 dni w tygodniu. f)W sytuacji gdy Wykonawca zostanie wezwany do naprawy sprzêtu i urz±dzeñ w wyniku awarii, sporz±dzi protokó³ awarii w którym zamie¶ci wykaz zu¿ytych, zepsutych materia³ów czê¶ci i urz±dzeñ, które podlegaj± naprawie oraz sporz±dzi i dostarczy kosztorys naprawy/wymiany, zwany dalej kosztorysem naprawy w terminie do 3 dni. g)Wykonawca mo¿e przyst±piæ do us³ugi naprawy po przedstawieniu kosztorysu naprawy, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiaj±cego; h)W kosztorysie naprawy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zaoferowania ilo¶ci roboczogodzin wykonanych us³ug ustalonych na podstawie za³±cznika nr 9 do SIWZ. Za³±cznik zawiera szczegó³owy zakres us³ug naprawy wraz z wymaganym normatywem czasowym i bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy Stron. i)Zamawiaj±cy akceptuj±c kosztorys ofertowy naprawy ustali ostateczny termin zakoñczenia naprawy. j)Wykonawca zobowi±zuje siê do podjêcia naprawy sprzêtu i urz±dzeñ ch³odniczych, po telefonicznym zg³oszeniu przez Zamawiaj±cego usterki lub awarii w ci±gu 6 godzin od chwili przyjêcia zg³oszenia (dotyczy tak¿e dni ¶wi±tecznych, wolnych od pracy) oraz w ci±gu 24 godzin od chwili przyjêcia zg³oszenia dla pozosta³ego sprzêtu i urz±dzeñ. k)W przypadku braku mo¿liwo¶ci dokonania naprawy sprzêtu w siedzibie Zamawiaj±cego, naprawa zostanie dokonana w warsztacie Wykonawcy, przy czym koszty dojazdu oraz transportu sprzêtu w obie strony zapewnia Wykonawca. l)Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania us³ugi w³asnymi narzêdziami, urz±dzeniami oraz u¿yje wszystkich niezbêdnych czê¶ci i dostarczy urz±dzenia w takim terminie, aby zachowaæ ci±g³o¶ci wykonywania zadañ w S³u¿bie ¯ywno¶ciowej w siedzibie Zamawiaj±cego. m)Koszt transportu, demonta¿ i monta¿ czê¶ci Wykonawca uwzglêdni w ramach kwoty za roboczogodzinê wg ceny przedstawionej w formularzu ofertowym. Cena za jedn± roboczogodzinê powinna zawieraæ wszystkie koszty sk³adaj±ce siê na wykonanie przedmiotu zamówienia i nie bêdzie podlega³a podwy¿szeniu w okresie trwania zawartej umowy. n)W przypadku konieczno¶ci wymiany czê¶ci uszkodzonej Wykonawca zobowi±zany jest do zastosowania czê¶ci fabrycznie nowych. o)Czê¶ci i materia³y u¿ywane i montowane do naprawionego sprzêtu rozliczane bêd± wg aktualnych cen rynkowych. p)Wykonawca nie bêdzie nalicza³ mar¿y na zakupione czê¶ci i podzespo³y zamienne oraz materia³y niezbêdne do dokonania konserwacji i napraw. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przedstawienia kserokopii faktur zakupu elementów wykorzystanych do naprawy, których cena jednostkowa elementu wynosi powy¿ej 100 z³. q)Zastosowane czê¶ci i materia³y powinny posiadaæ atesty i dopuszczenia upowa¿nionych instytucji. r)Potwierdzeniem odbioru us³ugi bêdzie podpis u¿ytkownika sprzêtu w karcie us³ugi. s)Podstaw± do wystawiania prze Wykonawcê faktury VAT za us³ugê naprawy bêd± stanowi³y: -karta us³ugi, podpisana przez u¿ytkownika sprzêtu -kserokopie faktur zakupu elementów wykorzystanych do naprawy, których cena jednostkowa wynosi powy¿ej 100 z³. t)Na wykonan± us³ugê Wykonawca udzieli 3 miesiêcznej gwarancji, a na wymienione czê¶ci zamienne, co najmniej 6 miesiêcy gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego o warto¶ci do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.88.30.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ zaprowiantowania .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 5 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia posiadaj± wymagane ustaw± O substancjach zuba¿aj±cych warstwê ozonow± (Dz.U. nr 121, poz. 1263) ¶wiadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obs³ugi technicznej urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych zawieraj±cych substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 5 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena 1 roboczogodziny - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a)si³a wy¿sza (rozumiana jako zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia, którego skutkom nie mo¿na by³o zapobiec) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w tym choroba lub ¶mieræ osoby wykonuj±cej przedmiot zamówienia - wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, zap³ata wy³±cznie za wykonany przedmiot zamówienia, odst±pienie od realizacji umowy bez obowi±zku naliczania kar umownych, b)rezygnacja przez zamawiaj±cego z czê¶ci przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, c)zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego - zmiana umowy okre¶lona przez s±d, d)gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - zmianê terminu realizacji umowy, zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, e)w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówieñ publicznych, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna JW. 3294, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.