eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówRealizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Dzierżoniów: Realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 72078 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 3 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na realizacji 3 szkoleń grupowych:1.Opiekunka domowa z podstawową nauką języka niemieckiego 2.Pomoc kuchenna z minimum sanitarnym, podstawową nauką języka angielskiego oraz treningiem umiejętności interpersonalnych 3.Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym oraz treningiem umiejętności interpersonalnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku części I warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji modułu I - co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu, który poprowadzi w ramach realizacji zamówienia w liczbie minimum 3 szkoleń po minimum 100 godzin; - w zakresie realizacji modułu II - co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne. W przypadku części II warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji modułu I - co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu, który poprowadzi w ramach realizacji zamówienia w liczbie minimum 3 szkoleń po minimum 50 godzin; - w zakresie realizacji modułu II - co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 ze zm.); - w zakresie realizacji modułu III - co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne. W przypadku części III warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: - w zakresie realizacji modułu I - co najmniej dwiema osobami posiadającymi doświadczenie trenerskie w prowadzeniu zajęć z zakresu, który poprowadzi w ramach realizacji zamówienia w liczbie minimum 3 szkoleń; - w zakresie realizacji modułu II - co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 ze zm.). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 48
  • 3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy: a) jeżeli takie zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (pokój 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (pokój 102).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opiekunka domowa z podstawową nauką języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 15-osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 350 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: 80 godz. teorii, 100 godz. praktyki, 168 godz. nauki języka niemieckiego oraz 2 godz. egzaminów wewnętrznych. 3. Zakres szkolenia: Moduł I: przygotowywanie posiłków; utrzymanie czystości w otoczeniu podopiecznego; załatwianie spraw podopiecznego związanych z gospodarstwem domowym, utrzymanie czystości skóry i łóżka; zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych podopiecznego; wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych; realizowanie zadań zleconych przez lekarza; usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia; stosowanie wybranych form komunikacji i technik zbierania informacji; rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego; stosowanie wybranych form terapii zajęciowej; organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego; Moduł II: nauka języka niemieckiego związanego z zakresem szkolenia. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe. 5. Termin realizacji: Szkolenie musi rozpocząć się w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy a zakończyć nie później niż 06.07.2012r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 48
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoc kuchenna z minimum sanitarnym, podstawową nauką języka angielskiego oraz treningiem umiejętności interpersonalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 10-osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 270 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: 20 godz. teorii, 79 godz. praktyki, 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych, 149 godz. nauki języka angielskiego oraz 2 godziny egzaminów wewnętrznych. 3. Zakres szkolenia: Moduł I: czynniki szkodliwe dla zdrowia w zakresie gastronomicznym; higiena żywności; przepisy bhp i p.poż. w zakładach żywienia zbiorowego; przygotowanie stanowiska pracy w kuchni; układ funkcjonalny zakładów gastronomicznych; prace porządkowe w kuchni; przechowywanie i konserwowanie żywności; ocena świeżości produktów; obróbka żywności; minimum sanitarne; Moduł II: trening umiejętności interpersonalnych; Moduł III: : nauka języka angielskiego związanego z zakresem szkolenia. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy powyżej 50 r. życia, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe. 5. Termin realizacji:Szkolenie musi rozpocząć się w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy a zakończyć nie później niż 29.06.2012r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 48
    • 3. Certyfiakt jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym oraz treningiem umiejętności interpersonalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie dla 1 grupy 10-osobowej. 2. Wymagana ilość godzin szkolenia: 60 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 13 godz. teorii, 26 godz. praktyki, 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych oraz 1 godz. egzaminu wewnętrznego. 3. Zakres szkolenia: Moduł I: zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej; poznanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, ogólne przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, formy zapłaty za towar, zapoznanie z zasadami obsługi kasy fiskalnej, praktyczna obsługa kasy fiskalnej; minimum sanitarne; Moduł II: trening umiejętności interpersonalnych. 4. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy powyżej 50 r. życia, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe. 5. Termin realizacji: Szkolenie musi rozpocząć się w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy a zakończyć nie później niż 15.05.2012r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia - 48
    • 3. Certyfiakt jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.