eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › DOSTAWA WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-19

Luzino: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO
Numer ogłoszenia: 7203 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258999 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU PN. MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE LUZINO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: urządzeń na wyposażenie kuchni, do utrzymania czystości, wyposażenia wypoczynkowego i mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz sprzętu ICT dla szkół podstawowych na potrzeby projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Luzino. Zamówienie obejmuje wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, z terenu Gminy Luzino, wymienionych niżej: 1) Szkoła podstawowa w Barłominie 2) Szkoła podstawowa w Kębłowie, Oddział w Zelewie 3) Szkoła podstawowa w Luzinie 4) Szkoła podstawowa w Sychowie 5) Szkoła podstawowa w Wyszecinie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: Część nr 1 postępowania - Zakup wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie kuchni oraz utrzymania czystości dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 2 postępowania - Zakup wraz z dostawą wyposażenia wypoczynkowego i mebli dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 3 postępowania - Zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino. Część nr 4 postępowania - Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT dla oddziałów przedszkolnych w szkołach szkół podstawowych w Gminie Luzino. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów, stanowiących przedmiot zamówienia, dla poszczególnych części postępowania, określono w załączonych wzorach Formularzy Cenowych i Specyfikacji Technicznej (dotyczy sprzętu elektronicznego), stanowiących załączniki do SIWZ, odpowiednio do części postępowania jak niżej: Część nr 1postępowania - Załącznik nr 1a, Część nr 2 postępowania - Załącznik nr 1b, Część nr 3 postępowania - Załącznik nr 1c, Część nr 4 postępowania - Załącznik nr 1d UWAGA! W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia, w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 38.65.21.00 - Projektory 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie kuchni oraz utrzymania czystości dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Kozłowski, Tychowo 16, 76-100 Sławno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60982,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55337,70

  • Oferta z najniższą ceną: 55337,70 / Oferta z najwyższą ceną: 74069,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą wyposażenia wypoczynkowego i mebli dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157959,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176978,55

  • Oferta z najniższą ceną: 176978,55 / Oferta z najwyższą ceną: 189368,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Luzino.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170162,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193142,93

  • Oferta z najniższą ceną: 193142,93 / Oferta z najwyższą ceną: 210710,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą sprzętu ICT dla oddziałów przedszkolnych w szkołach szkół podstawowych w Gminie Luzino.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alltech Sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207485,01

  • Oferta z najniższą ceną: 207485,01 / Oferta z najwyższą ceną: 228386,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.