Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Tarnów: zakup i dostawa szkła , plastików i pomocniczego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 71911 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa szkła , plastików i pomocniczego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Nr 1 Sprzęt pomocniczy 1 Korki celulozowe16 mm jednorazowe 1000 szt. 2 Żarówki do mikroskopu Jenamed 2 szt. 3 Żarówki do mikroskopu Nicon 2 szt. 4 Żarówki do mikroskopu Eclipse 600 2 szt. 5 Żarówki do mikroskopu Olympus 2 szt. 6 Żarówki do mikroskopu Biolar 20 szt. 7 Folia aluminiowa 20 m 12 szt. 8 Rysik do pisania na szkle 4 szt. 9 Koszyki druciane na probówki 150x150x150 6 szt. 10 Koszyki druciane na probówki 90x90x90 15 szt. 11 Eza platynowa 1 ?l 2 szt. 12 Eza platynowa 10 ?l 2 szt. 13 Kasety do przechowywania preparatów szpiku i krwi obwodowej (na szkiełka podstawowe), na 100 preparatów 5 szt. 14 Parafilm w rolce 12 rolek 15 Pojemnik do barwienia rozmazów - poziomy na 10 szkiełek 5 szt. 16 Sączki filtracyjne 125 mm op = 100 szt 10 op. 17 Sączki filtracyjne 185 mm op=100 szt 10 op. 18 Statyw do automatycznych pipet mechanicznych 2 szt. 19 Staza - samozaciskowa z zatrzaskiem 12 szt. Pipety automatyczne nastawne z wyrzutnikiem o poj. : 20 100?l -1000?l 5 szt. 21 500?l 2 szt. 22 10?l - 100 ?l 2 szt. 23 200?l 2 szt. 24 1000?l - 5000?l 2 szt. 25 20 ?l - 200?l 5 szt. 26 Szczypce do tygli 300mm 2szt.. Zakres Nr 2 Plastiki laboratoryjne jednorazowego użytku 1 Pałeczka do wymazów w probówce transportowej jałowa 20 000 szt 2 Pojemnik na mocz jałowy 120 ml pojedynczo pakowany 12 000 szt. 3 Wymazówki z podłożem transportowym Amies jałowe do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów( z podaniem czasu zabezpieczającego przeżycie bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów) 18 000 szt. 4 Bagietki plastikowe 1 500 szt. 5 Końcówka do pipet automatycznych uniwersalna 5000?l 1 000 szt. 6 Końcówki do pipet żółte 70 000 szt. 7 Końcówki do pipet niebieskie 70 000 szt. 8 Kuwety do Epolla jednorazowe (4 ml) 400 szt. 9 Naczyńka do Technikona 0,5 ml 10 000 szt. 10 Naczyńka do Technikona 2 ml 10 000 szt. 11 Naczyńka wagowe 30 x 35 ( 15 ml ) 10 szt. 12 Naczyńka wagowe 40 x 40 10 szt. 13 Pałeczki plastikowe z wacikiem w probówce jałowej bez podłoża 1 000 szt. 14 Pipety z polietylenu nie jałowe przeznaczone do przenoszenia badanych próbek (harmonijkowe) 5 000 szt. 15 Probówki 10 ml do wirowania moczu okrągłodenne 80 000 szt. 16 Probówki 10 ml. stożkowodenne 30 000 szt. 17 Korki odpowiednie do w/w probówek 15 000 szt. 18 Probówki Eppendorfa do osmometru f.Trident 2 000 szt. 19 Probówki Eppendorfa 10 000 szt. 20 Pojemnik plastikowy na mocz 120 ml z nakrętka poj 80 000 szt 21 Pojemnik na kał 30 ml 5 000 szt 22 Probówka z poliestru przeźroczystego o poj 4 ml 150 000 szt 23 Probówki z poliestru przeźroczystego o poj 10 ml 2 000 szt 24 Podajnik-pojemniki na końcówki (typu but) 10 szt. 25 Tryskawka z nakrętką, plastikowa pojemność 250 ml 2 szt. 26 Tryskawka z nakrętką, plastikowa pojemność 500 ml 2 szt. Zakres Nr 3 Szkło laboratoryjne 1 Kolba płaskodenna 1000 ml wąska szyja 2 szt. 2 Kolba płaskodenna 250 ml wąska szyja 5 szt. 3 Cylindry 50 ml 10 szt. 4 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 100 ml 3 szt. 5 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 1000 ml 2 szt. 6 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 250 ml 1 szt. 7 Kapilary heparynowe do wirówek hematokrytowych dł. 75 mm.; O zew. 1,4 ; O wew - 0,8; poj. - 37?l op=1000 20 op. 8 Komora Seyka szklana 10 szt. 9 Szkiełka szklane podstawowe (odtłuszczone) 12 000 szt. 10 Szkiełka szklane podstawowe szlifowane 90o (odtłuszczone) 3 000 szt. 11 Szkiełka nakrywkowe do komory Burkera 20 x 26 # 4 60 szt. 12 Szkiełka podstawowe dwustronnie matowione 76 x 26 mm 45 000 szt 13 Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 # 1 2 000 szt. 14 Komory Burkera 2 szt. 15 Urometry 1,000 - 1,030 10 szt. 16 Zlewka 250 ml 20 szt. 17 Zlewki 500 ml 5 szt. 18 Probówki szklane 16 x 100 5 000 szt. Pipety szklane wielomiarowe o poj.: 19 1 ml 5 szt. 20 2 ml 5 szt. 21 5 ml 5 szt. Kolbki szklane stożkowe z szeroką szyjką: 22 250 ml 2 szt. 23 100 ml 2 szt. 24 Kolbki szklane płaskodenne z szeroką szyjką 50 ml 15 szt. 25 Kolbki szklane płaskodenne z wąską szyjką 50 ml 10 szt. Szalki Petriego 26 O10 2 szt. 27 O15 2 szt. Lejki szklane 28 O70 10 szt. 29 O120 4 szt. Bagietki szklane 15 szt. 3 Lejki szklane do szybkiej filtracji O 55 5 szt. Butelki na odczynniki ze szkła ciemnego, z korkie szlifowanym, z szeroką szyjką. 31 100ml. 10 szt. 32 250ml 10 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)Oświadczenie Wykonawcy iż wszystkie oferowane produkty mają dopuszczenia do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządza Wykonawca
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: a.zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, jednakże zmiana w tym zakresie obowiązuje dopiero po podpisaniu aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.04.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Korki celulozowe16 mm jednorazowe 1000 szt. 2 Żarówki do mikroskopu Jenamed 2 szt. 3 Żarówki do mikroskopu Nicon 2 szt. 4 Żarówki do mikroskopu Eclipse 600 2 szt. 5 Żarówki do mikroskopu Olympus 2 szt. 6 Żarówki do mikroskopu Biolar 20 szt. 7 Folia aluminiowa 20 m 12 szt. 8 Rysik do pisania na szkle 4 szt. 9 Koszyki druciane na probówki 150x150x150 6 szt. 10 Koszyki druciane na probówki 90x90x90 15 szt. 11 Eza platynowa 1 ?l 2 szt. 12 Eza platynowa 10 ?l 2 szt. 13 Kasety do przechowywania preparatów szpiku i krwi obwodowej (na szkiełka podstawowe), na 100 preparatów 5 szt. 14 Parafilm w rolce 12 rolek 15 Pojemnik do barwienia rozmazów - poziomy na 10 szkiełek 5 szt. 16 Sączki filtracyjne 125 mm op = 100 szt 10 op. 17 Sączki filtracyjne 185 mm op=100 szt 10 op. 18 Statyw do automatycznych pipet mechanicznych 2 szt. 19 Staza - samozaciskowa z zatrzaskiem 12 szt. Pipety automatyczne nastawne z wyrzutnikiem o poj. : 20 100?l -1000?l 5 szt. 21 500?l 2 szt. 22 10?l - 100 ?l 2 szt. 23 200?l 2 szt. 24 1000?l - 5000?l 2 szt. 25 20 ?l - 200?l 5 szt. 26 Szczypce do tygli 300mm 2szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PLASTIKI LABORATORYJNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pałeczka do wymazów w probówce transportowej jałowa 20 000 szt 2 Pojemnik na mocz jałowy 120 ml pojedynczo pakowany 12 000 szt. 3 Wymazówki z podłożem transportowym Amies jałowe do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów( z podaniem czasu zabezpieczającego przeżycie bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów) 18 000 szt. 4 Bagietki plastikowe 1 500 szt. 5 Końcówka do pipet automatycznych uniwersalna 5000?l 1 000 szt. 6 Końcówki do pipet żółte 70 000 szt. 7 Końcówki do pipet niebieskie 70 000 szt. 8 Kuwety do Epolla jednorazowe (4 ml) 400 szt. 9 Naczyńka do Technikona 0,5 ml 10 000 szt. 10 Naczyńka do Technikona 2 ml 10 000 szt. 11 Naczyńka wagowe 30 x 35 ( 15 ml ) 10 szt. 12 Naczyńka wagowe 40 x 40 10 szt. 13 Pałeczki plastikowe z wacikiem w probówce jałowej bez podłoża 1 000 szt. 14 Pipety z polietylenu nie jałowe przeznaczone do przenoszenia badanych próbek (harmonijkowe) 5 000 szt. 15 Probówki 10 ml do wirowania moczu okrągłodenne 80 000 szt. 16 Probówki 10 ml. stożkowodenne 30 000 szt. 17 Korki odpowiednie do w/w probówek 15 000 szt. 18 Probówki Eppendorfa do osmometru f.Trident 2 000 szt. 19 Probówki Eppendorfa 10 000 szt. 20 Pojemnik plastikowy na mocz 120 ml z nakrętka poj 80 000 szt 21 Pojemnik na kał 30 ml 5 000 szt 22 Probówka z poliestru przeźroczystego o poj 4 ml 150 000 szt 23 Probówki z poliestru przeźroczystego o poj 10 ml 2 000 szt 24 Podajnik-pojemniki na końcówki (typu but) 10 szt. 25 Tryskawka z nakrętką, plastikowa pojemność 250 ml 2 szt. 26 Tryskawka z nakrętką, plastikowa pojemność 500 ml 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZKŁO LABORATORYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kolba płaskodenna 1000 ml wąska szyja 2 szt. 2 Kolba płaskodenna 250 ml wąska szyja 5 szt. 3 Cylindry 50 ml 10 szt. 4 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 100 ml 3 szt. 5 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 1000 ml 2 szt. 6 Cylinder miarowy ze szklaną stopką 250 ml 1 szt. 7 Kapilary heparynowe do wirówek hematokrytowych dł. 75 mm.; O zew. 1,4 ; O wew - 0,8; poj. - 37?l op=1000 20 op. 8 Komora Seyka szklana 10 szt. 9 Szkiełka szklane podstawowe (odtłuszczone) 12 000 szt. 10 Szkiełka szklane podstawowe szlifowane 90o (odtłuszczone) 3 000 szt. 11 Szkiełka nakrywkowe do komory Burkera 20 x 26 # 4 60 szt. 12 Szkiełka podstawowe dwustronnie matowione 76 x 26 mm 45 000 szt 13 Szkiełka nakrywkowe 20 x 20 # 1 2 000 szt. 14 Komory Burkera 2 szt. 15 Urometry 1,000 - 1,030 10 szt. 16 Zlewka 250 ml 20 szt. 17 Zlewki 500 ml 5 szt. 18 Probówki szklane 16 x 100 5 000 szt. Pipety szklane wielomiarowe o poj.: 19 1 ml 5 szt. 20 2 ml 5 szt. 21 5 ml 5 szt. Kolbki szklane stożkowe z szeroką szyjką: 22 250 ml 2 szt. 23 100 ml 2 szt. 24 Kolbki szklane płaskodenne z szeroką szyjką 50 ml 15 szt. 25 Kolbki szklane płaskodenne z wąską szyjką 50 ml 10 szt. Szalki Petriego 26 O10 2 szt. 27 O15 2 szt. Lejki szklane 28 O70 10 szt. 29 O120 4 szt. Bagietki szklane 15 szt. 3 Lejki szklane do szybkiej filtracji O 55 5 szt. Butelki na odczynniki ze szkła ciemnego, z korkie szlifowanym, z szeroką szyjką. 31 100ml. 10 szt. 32 250ml 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
- Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania na terenie miasta Tarnowa
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2025 i 2026.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Realizacja prac poscaleniowych w dzielnicy Klikowa"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych oraz wyrobów diagnostycznych.
- Dostawa wymazówek i materiałów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa testów antygen Combo (SARS, Cov-2, Influenza, RSV) dla potrzeb POZ-ów oraz Oddziałów Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem systemu treningowego oraz pasków testowych
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





