To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71776 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Kobylnica: "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51989-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56353-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy NIP: 839-31-87-470 ul. Wodna 20/2, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 841-59-12 faks: 59 841-59-15 e-mail: cuw@kobylnica.pl www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl 2. Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy, NIP: 839-28-55-455 ul. Główna 63, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 841-52-12 faks: 59 841-59-17 e-mail: gimwkob@wp.pl 3. Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach, NIP: 839-28-50-268 ul. Szkolna 1, Sycewice,76 - 251 Kobylnica telefon: 59 811-14-21 e-mail: gims@wp.pl 4. Szkoła Podstawowa w Kończewie im. Jana Kochanowskiego, NIP: 839-10-36-548 Adres: ul. Szkolna 1, Kończewo, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-23-85 e-mail: szkola_konczewo@poczta.onet.pl 5. Szkoła Podstawowa w Słonowicach im. Książąt Pomorskich, NIP: 839-17-21-787 Adres: ul. Słonowice 4, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-27-59 e-mail: spslonowice@op.pl 6. Szkoła Podstawowa w Kwakowie im. Polskich Olimpijczyków, NIP: 839-13-23-905 ul. Słupska 5, Kwakowo, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 846-20-80 e-mail: spkwakowo@op.pl 7. Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Kobylnicy, NIP: 839-17-33-589 ul. Wodna 20/3, 76 - 251 Kobylnica telefon: 59 842-96-16 e-mail: www.opskobylnica.pl Pełna nazwa podmiotu, który w imieniu zamawiających przeprowadza postępowanie: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ul. Wodna 20/2, 76 - 251 Kobylnica. telefon: 59 841-59-12 faks: 59 841-59-15 e-mail: cuw@kobylnica.pl www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl Działającego na podstawie Zarządzenia nr 47/2017 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 10 marca 2017 w sprawie wyznaczenia Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia na "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica" Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli: Zdzisław Lesiecki tel. 601 950 844, e-mail z.lesiecki@kobylnica.eu; cuw@kobylnica.pl 2) w zakresie procedury: Katarzyna Chojnacka tel. 59 841 59 20, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , krajowy numer identyfikacyjny
365696881, ul.
Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 841 59 12, faks
59 841 59 15, e-mail
cuw@kobylnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: 1) Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w Parku Wiejskim w Kobylnicy, na posesji Urzędu Gminy Kobylnica i na boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz wywóz odpadów komunalnych segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne oraz szkło znajdujących się w oddzielnych pojemnikach na posesji Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20 oraz przy budynku Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2, 2) Zadanie Nr 2 dotyczy utrzymania czystości koszy ulicznych wraz z ich opróżnianiem oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 3) Zadanie Nr 3 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.51.10.00-2, CPV: 90.61.00.00-6 4) Zadanie Nr 4 dotyczy wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 2 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w zakresie zadań 1, 2 i 3 oraz z budżetów: 1) Zespołu Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4, 2) Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 3) Szkoły Podstawowej w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 4) Szkoły Podstawowej w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 5) Szkoły Podstawowej w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4. 3 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach: 3.1 Zadanie Nr 1 obejmuje: 1) opróżnianie koszy parkowych i pojemników, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 9 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.2 Zadanie Nr 2 obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 10 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.3 Zadanie Nr 3 obejmuje: 1) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym poprzez: a) usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania?; b) zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania?; c) zbieranie nieczystości w strefie utrzymania?; 2) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie poprzez: a) zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania??/???; b) mycie i dezynfekcję wiat przystankowych; c) sprzątanie i dezynfekcję przystanków murowanych; d) mycie i dezynfekcję słupków przystankowych; e) wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania??/??? wraz z ich wywiezieniem; 3) opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 11 do SIWZ; 4) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; 5) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3.4 Zadanie Nr 4 obejmuje: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. 4 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na: 4.1 Zadaniu Nr 1 i Nr 2 do: a) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywania dezynfekcji minimum 1 raz w miesiącu, b) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; c) oczyszczania miejsc postoju koszy ulicznych i parkowych oraz pojemników w obrębie 1m, d) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 4.2 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania zimowego do: 1) utrzymania strefy? odśnieżania przystanków i miejsc przystankowych w sposób pozwalający na swobodne wsiadanie do pojazdów i wysiadanie z pojazdów komunikacji zbiorowej, 2) w przypadku wystąpienia opadów, wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do skutecznego odśnieżenia i usunięcia śliskości zimowej: ? dla Rejonu I: nie później niż 4 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 4 godziny, nie później niż 8 godzin od momentu ich rozpoczęcia, ? dla Rejonu II: nie później niż 6 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 6 godzin, nie później niż 10 godzin od momentu ich rozpoczęcia, oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż 2 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem przy czym Rejony, o których mowa powyżej zostały wskazane w SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ Wzorze Umowy, 3) posypywania powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania? wyłącznie piaskiem z częstotliwością według potrzeb, 4) zwalczania naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania? z częstotliwością według potrzeb, 5) wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę w bezpośrednią łączność telefoniczną, 6) ponoszenia odpowiedzialności za szkody u osób trzecich w przypadku wystąpienia złamań kończyn lub innych uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonania usługi utrzymania zimowego przystanków i miejsc przystankowych, 7) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu, 8) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 9) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 4.3 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania w pozostałym okresie do: 1) utrzymywania czystości przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania??/???, w tym: zamiatanie, zbieranie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy, 2) utrzymywania przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania??/??? w należytym stanie higienicznym, w tym: wykonywać mycie i dezynfekcję minimum raz w miesiącu lub w terminie 2 dni od wezwania wraz likwidacją wszelkich zabrudzeń typu graffiti - według potrzeb, 3) koszenia trawników oraz usuwania chwastów w strefie sprzątania??/??? - według potrzeb (nie mniej niż 6 razy na rok), 4) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od wezwania, 5) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 6) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 7) zgłaszania bezzwłocznie stwierdzonych uszkodzeń oraz wszelkich potrzeb remontowych wykraczających poza zakres bieżącego utrzymania określonego w SIWZ. 4.4 Zadaniu Nr 4 do: 1) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywać dezynfekcję minimum 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października, 2) oczyszczania miejsc postoju koszy oraz pojemników w obrębie 5 m, 3) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Harmonogram prac (dla każdego z Zadań) należy uzgodnić z Zamawiającym. Uwaga: ?strefa utrzymania przystanku/słupka w okresie zimowym obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem/słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) z obu boków przystanku/słupka: do 2 m, w pasie od końca przystanku do krawędzi jezdni lub krawężnika, ??strefa sprzątania przystanku w pozostałym okresie obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za przystankiem: do 2 m, c) z obu boków przystanku: do 4 m, ???strefa sprzątania miejsca przystankowego (słupek) w pozostałym okresie obejmuje teren: a) przed słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za i z obu boków słupka: do 2 m. 5 W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 6 Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. 7 W przypadku wywozu odpadów niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wszelkie konsekwencje i koszty. 8 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych. 10 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 11 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 12 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, dwie osoby wykonujące czynność kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych, tj. osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z: a) oświadczeniami tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), b) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. 3) Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 5) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 5) Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w ppkt 1).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT420027.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 454449.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Sycewicach do wymagań przepisów przeciwpożarowych - Etap II (zadanie nr 1 i zadanie nr 2)
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy (remont zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz szatni)
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.