eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie odcinka przejściowego od km 36+540,61 do km 36+650,61 drogi krajowej nr 7 mająca na celu dowiązanie wysokościowe i geometryczne wybudowanej drogi S7 do istniejącej drogi krajowej nr 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Olsztyn: Wykonanie odcinka przejściowego od km 36+540,61 do km 36+650,61 drogi krajowej nr 7 mająca na celu dowiązanie wysokościowe i geometryczne wybudowanej drogi S7 do istniejącej drogi krajowej nr 7
Numer ogłoszenia: 71721 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44391 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odcinka przejściowego od km 36+540,61 do km 36+650,61 drogi krajowej nr 7 mająca na celu dowiązanie wysokościowe i geometryczne wybudowanej drogi S7 do istniejącej drogi krajowej nr 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie odcinka przejściowego od km 36+540,61 do km 36+650,61 drogi krajowej nr 7 mająca na celu dowiązanie wysokościowe i geometryczne wybudowanej drogi S7 do istniejącej drogi krajowej nr 7.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
  • HERMANN KIRCHNER Polska sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 54/56, 91-463 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1785922,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1510008,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1510008,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1510008,98

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zgodnie z którym tryb z wolnej ręki można zastosować w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający w trakcie prowadzenie zamówienia podstawowego, w trybie przetargu ograniczonego, zastrzegł w ogłoszeniu (opublikowanym w DUUE 2009 / S 74 107117 z dnia 17.04.2009 r.) możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia podstawowego miało miejsce 01.02.2010 r. Zamówienie uzupełniające stanowi 0,13% wartości zamówienia podstawowego, jest wykonywane przez wykonawcę robót podstawowych i dotyczy tego samego rodzaju zamówień. Roboty objęte zamówieniem uzupełniającym mają takie same nazwy i kody CPV, co roboty objęte zamówieniem podstawowym. W zamówieniu podstawowym występują również właściwe Szczegółowe Specyfikacje Techniczne niezbędne do wykonania zamówienia uzupełniającego. Zamawiający szacując wartość zamówienia podstawowego uwzględnił wartość ewentualnych zamówień uzupełniających

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.