eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaKoszenie trawy, pielęgnacja żywopłotów, usuwanie samosiejek, grabienie liści z terenów zielonych oraz usuwanie liści z rynien

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 71665 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Nowa Dęba: Koszenie trawy, pielęgnacja żywopłotów, usuwanie samosiejek, grabienie liści z terenów zielonych oraz usuwanie liści z rynien
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37795-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711, krajowy numer identyfikacyjny 18069282800000, ul. ul. Anieli Krzywoń  1, 39460   Nowa Dęba, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06, e-mail 33WOG.zamowienia_publiczne@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koszenie trawy, pielęgnacja żywopłotów, usuwanie samosiejek, grabienie liści z terenów zielonych oraz usuwanie liści z rynien

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp_7/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 Kielce: 1. 1. Koszenie trawy, wygrabienie trawy i usunięcie skoszonej trawy z ciągów komunikacyjnych (chodników, alejek i ulic) oraz jej wywóz poza teren kompleksu wojskowego. Czas wykonania usługi koszenia wraz z wywozem skoszonej trawy nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia. Zamawiający przewiduje: - trzy cykle obejmujące koszenie całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 143 320,00m2 - cztery cykle podzielone na części, w których Zamawiający wskazywać będzie każdorazowo wielkość powierzchni, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 143 320,00m2. 2. Pielęgnacja żywopłotów: zakres obejmuje cięcie korygujące i formujące żywopłotów, dokładne odchwaszczenie oraz zebranie i wywóz odpadów zielonych powstałych w wyniku wykonywania usługi; usługa winna być wykonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą, narzędziami specjalistycznymi takimi jak ręczne i mechaniczne nożyce do żywopłotu. Zamawiający przewiduje: - dwa cykle obejmujące powierzchnię 900mb zgodnie z zał. nr 2. 3. Usuwanie samosiejek, ewentualne zrebkowanie gałęzi i ich wywóz poza teren kompleksu wojskowego. Zamawiający przewiduje: -dwa cykle obejmujące usuwanie samosiejek z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. 4. Grabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu znajdującego się na trawnikach wraz z wywozem zgromadzonego odpadu poza teren kompleksu wojskowego. Nagromadzone liście należy usunąć najpóźniej na koniec dnia roboczego w którym wykonano grabienie. Zamawiający przewiduje: - dwa cykle Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=cadb5b84-cf6b-441a-a8fb-... 4 z 13 2017-03-07 08:51 obejmujące zgrabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. - jeden cykl podzielony na części, w których Zamawiający wskazywać będzie każdorazowo wielkość powierzchni, miejsce realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 44 100,00 m2. 5. Usunięcie nagromadzonego w rynnach odpadu w postaci liści, gałązek oraz drobnego posuszu, czyszczenie rynien i rur spustowych, udrożnienie czyszczaków wraz z wywozem zebranego odpadu poza teren kompleksu wojskowego. Zadanie 2 Sandomierz:1. Koszenie trawy, wygrabienie trawy i usunięcie skoszonej trawy z ciągów komunikacyjnych (chodników, alejek i ulic), usunięcie chwastów z placów, chodników, dróg na styku krawężnika z nawierzchnią bitumiczną oraz wywóz powstałych odpadów zielonych poza teren kompleksu wojskowego na koszt Wykonawcy. Czas wykonania usługi koszenia wraz z wywozem skoszonej trawy nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia. Zamawiający przewiduje: -sześć cykli obejmujących koszenie całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2, 2. Grabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu znajdującego się na trawnikach wraz z wywozem zgromadzonego odpadu poza teren kompleksu wojskowego na koszt Wykonawcy. Nagromadzone liście należy usunąć najpóźniej na koniec dnia roboczego w którym wykonano grabienie Zamawiający przewiduje: -pięć cykli obejmujące zgrabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. 3. Usunięcie nagromadzonego w rynnach odpadu w postaci liści, gałązek oraz drobnego posuszu, czyszczenie rynien i rur spustowych, udrożnienie czyszczaków wraz z wywozem zebranego odpadu poza teren kompleksu wojskowego na koszt wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kielce
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Unieważnione na podstawie art. 93 ust 4 "Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Sandomierz
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT95154.54
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.,  ,  ul. Przemysłowa 12,  27-600 ,  Sandomierz ,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99410.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88624.28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129309.86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.