To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71665 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Nowa Dęba: Koszenie trawy, pielęgnacja żywopłotów,
usuwanie samosiejek, grabienie liści z terenów zielonych oraz usuwanie liści z rynien
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37795-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711, krajowy numer identyfikacyjny
18069282800000, ul.
ul. Anieli Krzywoń
1,
39460
Nowa Dęba, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
15 816 22 06, faks
15 816 22 06, e-mail
33WOG.zamowienia_publiczne@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie trawy, pielęgnacja żywopłotów, usuwanie samosiejek, grabienie liści z terenów zielonych oraz usuwanie liści z rynien
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp_7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 Kielce: 1. 1. Koszenie trawy, wygrabienie trawy i usunięcie skoszonej trawy z ciągów komunikacyjnych (chodników, alejek i ulic) oraz jej wywóz poza teren kompleksu wojskowego. Czas wykonania usługi koszenia wraz z wywozem skoszonej trawy nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia. Zamawiający przewiduje: - trzy cykle obejmujące koszenie całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 143 320,00m2 - cztery cykle podzielone na części, w których Zamawiający wskazywać będzie każdorazowo wielkość powierzchni, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 143 320,00m2. 2. Pielęgnacja żywopłotów: zakres obejmuje cięcie korygujące i formujące żywopłotów, dokładne odchwaszczenie oraz zebranie i wywóz odpadów zielonych powstałych w wyniku wykonywania usługi; usługa winna być wykonywana zgodnie ze sztuką ogrodniczą, narzędziami specjalistycznymi takimi jak ręczne i mechaniczne nożyce do żywopłotu. Zamawiający przewiduje: - dwa cykle obejmujące powierzchnię 900mb zgodnie z zał. nr 2. 3. Usuwanie samosiejek, ewentualne zrebkowanie gałęzi i ich wywóz poza teren kompleksu wojskowego. Zamawiający przewiduje: -dwa cykle obejmujące usuwanie samosiejek z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. 4. Grabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu znajdującego się na trawnikach wraz z wywozem zgromadzonego odpadu poza teren kompleksu wojskowego. Nagromadzone liście należy usunąć najpóźniej na koniec dnia roboczego w którym wykonano grabienie. Zamawiający przewiduje: - dwa cykle Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=cadb5b84-cf6b-441a-a8fb-... 4 z 13 2017-03-07 08:51 obejmujące zgrabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. - jeden cykl podzielony na części, w których Zamawiający wskazywać będzie każdorazowo wielkość powierzchni, miejsce realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 44 100,00 m2. 5. Usunięcie nagromadzonego w rynnach odpadu w postaci liści, gałązek oraz drobnego posuszu, czyszczenie rynien i rur spustowych, udrożnienie czyszczaków wraz z wywozem zebranego odpadu poza teren kompleksu wojskowego. Zadanie 2 Sandomierz:1. Koszenie trawy, wygrabienie trawy i usunięcie skoszonej trawy z ciągów komunikacyjnych (chodników, alejek i ulic), usunięcie chwastów z placów, chodników, dróg na styku krawężnika z nawierzchnią bitumiczną oraz wywóz powstałych odpadów zielonych poza teren kompleksu wojskowego na koszt Wykonawcy. Czas wykonania usługi koszenia wraz z wywozem skoszonej trawy nie może trwać dłużej niż 5 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia. Zamawiający przewiduje: -sześć cykli obejmujących koszenie całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2, 2. Grabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu znajdującego się na trawnikach wraz z wywozem zgromadzonego odpadu poza teren kompleksu wojskowego na koszt Wykonawcy. Nagromadzone liście należy usunąć najpóźniej na koniec dnia roboczego w którym wykonano grabienie Zamawiający przewiduje: -pięć cykli obejmujące zgrabienie liści, drobnych gałązek oraz posuszu z całości powierzchni wskazanej w zał. nr 2. 3. Usunięcie nagromadzonego w rynnach odpadu w postaci liści, gałązek oraz drobnego posuszu, czyszczenie rynien i rur spustowych, udrożnienie czyszczaków wraz z wywozem zebranego odpadu poza teren kompleksu wojskowego na koszt wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kielce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnione na podstawie art. 93 ust 4 "Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sandomierz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT95154.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 99410.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.