Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Wrocław: KAMPANIA PROMOCYJNA NA NOŚNIKACH REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 71655 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, fax 081 3708852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA PROMOCYJNA NA NOŚNIKACH REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W 2008 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi kampania reklamowa do spektakli realizowanych w Operze Wrocławskiej w 2008 r. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części : Cześć nr 1 Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) dotycząca superwidowisk operowych: a Otello G. Verdiego b Opowieści Hoffmanna J. Offenbacha (lub innego spektaklu w tym samym okresie) przeprowadzona w wybranych miastach Polski w terminach: 1. od 1 maja 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. - odnośnie spektaklu Otello, w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-31.05.2008 oraz 1-15.06.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-31.05.2008 oraz 1-30.06.2008 2. od 1 września 2008 r. do 31 października 2008 r. - odnośnie spektaklu Opowieści Hoffmanna (lub innego spektaklu w tym samym okresie), w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-30.09.2008 oraz 1-15.10.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-30.09.2008 oraz 1-31.10.2008 w oparciu o następujące założenia: - łączna ilość nośników (billboard + citylight): 500 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową (01.05.2008 - 30.06.2008 oraz 01.09.2008 - 31.10.2008), - Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zaproponuje nie mniej niż 200 nośników typu billboard w każdym okresie objętym kampanią reklamową - lokalizacja i ilości nośników (billboard + citylight): - Wrocław (nie mniej niż 100 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową), - Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Kraków (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Poznań (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Łódź (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Opole (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Dolny Śląsk - pakiet minimum 10 większych miast - łącznie nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa realizowana będzie w układzie: a) komercyjnym (tzn. Wykonawca podaje cenę uwzględniającą wszystkie elementy kalkulacji, łącznie z zyskiem Wykonawcy), oraz b) sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostałe koszty Wykonawcy rozliczane są w ramach wzajemnej: Wykonawca - Zamawiający, wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych ( Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać ceny ofertowe na ww nośniki w układzie cen jednostkowych na dany nośnik na okres:1 miesiąca na jednomiesięczne okresy ekspozycji i 2 tygodni na dwutygodniowe okresy ekspozycji, z podziałem na ceny sponsorowane i komercyjne, zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu ofertowym oraz procentowy udział nośników sponsorowanych. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna superwidowiska operowego Otello G. Verdiego, przeprowadzona w wybranych miastach Republiki Federalnej Niemiec, przez: 1) 10 dni w okresie: od 10 maja do 15 czerwca 2008 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (wymiar 356 x 252 cm , tolerancja wymiarów +/- 5%), w oparciu o następujące założenia: - ilość nośników łączna: nie mniej niż 100 sztuk do 150 sztuk , tolerancja +/- 10% - lokalizacja nośników: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium - ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%) Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa w odniesieniu do nośników typu billboard realizowana będzie wyłącznie w układzie sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostałe koszty Wykonawcy rozliczane są w ramach wzajemnej (Wykonawca - Zamawiający) wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych (Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać cenę ofertową na w/w nośnik w układzie cen jednostkowych na okres 10 dni , zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu ofertowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki, które muszą spełniać Wykonawcy: 3.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww ustawy a także pozostałe warunki szczegółowe określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Warunki szczegółowe 3.2.1 Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizować z należytą starannością : a) część 1: co najmniej 1 usługę ( kampanii reklamowej) na nośnikach typu billboard i citylight, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia .. b) częsć 2 : co najmniej 1 usługę ( kampanii reklamowej) na nośnikach typu billboard w miastach Republiki Federalnej Niemiec 3.2.2 Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3.2.4 Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi dysponować nośnikami: a) dla części 1 przedmiotu zamówienia: typu billboard i typu citylight - Wrocław (nie mniej niż 100 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową), - Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Kraków (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Poznań (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Łódź (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Opole (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Dolny Śląsk - pakiet minimum 10 większych miast - łącznie nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową b) dla części 2 przedmiotu zamówienia: typu billboard - ilość nośników: nie mniej niż 100 sztuk do 150 sztuk tolerancja +/- 10% - lokalizacja nośników: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium - ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%) Dysponować na potrzeby niniejszego postępowania definiuje się jako wynajem, dzierżawa lub własność. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków : kryterium spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Oświadczenia i dokumenty WYKONAWCY 10.1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do OFERTY następujące oświadczenia i dokumenty: 10.1.1. Oświadczenie (druk), że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1pkt. 1,2,3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) powyższe oświadczenie podpisuje Lider. 10.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym przetargu, W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe dokument. 10.1.3 Pełnomocnictwo dla Lidera lub pełnomocnika , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub Lidera. 10.1.4 Dowody odpowiedniego doświadczenia w wykonywaniu kampanii reklamowych w zakresie określonym w pkt. 3.2.1.odpowiednio do części zamówienia na którą składana jest oferta.( druk ) Dowody te winny obejmować zakończoną realizację zamówień przez Wykonawcę składającego ofertę, jako głównego Wykonawcy lub jako Podwykonawca albo Partnera składającego ofertę wspólną. 10.1.5 Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje nośnikami w ilości i w miejscach wymienionych w pkt. 3.2.4. odpowiednio do części zamówienia na która składana jest oferta. 10.1.5 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.1.6 Oświadczenie ( druk ), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Partnerów składających wspólną ofertę (Konsorcjum) każdy z nich składa powyższe oświadczenie. 10.1.7 W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej dostarczy jego kserokopię, kserokopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem. Należy na kserokopii zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafę i pieczątkę imienną. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości, co do ich prawdziwości. 10.1.8 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP to zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 10.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości .wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pokój nr 552 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) dotycząca superwidowisk operowych: a Otello G. Verdiego b Opowieści Hoffmanna J. Offenbacha (lub innego spektaklu w tym samym okresie) przeprowadzona w wybranych miastach Polski w terminach: 1. od 1 maja 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. - odnośnie spektaklu Otello, w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-31.05.2008 oraz 1-15.06.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-31.05.2008 oraz 1-30.06.2008 2. od 1 września 2008 r. do 31 października 2008 r. - odnośnie spektaklu Opowieści Hoffmanna (lub innego spektaklu w tym samym okresie), w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-30.09.2008 oraz 1-15.10.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-30.09.2008 oraz 1-31.10.2008 w oparciu o następujące założenia: - łączna ilość nośników (billboard + citylight): 500 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową (01.05.2008 - 30.06.2008 oraz 01.09.2008 - 31.10.2008), - Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zaproponuje nie mniej niż 200 nośników typu billboard w każdym okresie objętym kampanią reklamową - lokalizacja i ilości nośników (billboard + citylight): - Wrocław (nie mniej niż 100 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową), - Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Kraków (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Poznań (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Łódź (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Opole (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Dolny Śląsk - pakiet minimum 10 większych miast - łącznie nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. Cena sponsorowana (brutto) ekspozycji jednego nośnika - 40
- 3. Ilość nośników rozliczanych wg ceny określonej w kryterium 2 w stosunku do całkowitej ilości nośników (podana jako %) - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna superwidowiska operowego Otello G. Verdiego, przeprowadzona w wybranych miastach Republiki Federalnej Niemiec, przez: 1) 10 dni w okresie: od 10 maja do 15 czerwca 2008 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (wymiar 356 x 252 cm , tolerancja wymiarów +/- 5%), w oparciu o następujące założenia: - ilość nośników łączna: nie mniej niż 100 sztuk do 150 sztuk , tolerancja +/- 10% - lokalizacja nośników: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium - ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont, rozbudowa i przebudowa budynku Sceny głównej w zakresie instalacji elektrycznej foyer i sceny
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego układu zasilania niskiego napięcia obiektu Sceny Głównej Teatru Polskiego we Wrocławiu
- Remont budynku przy ul. Piekarskiej 3 i 3A we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- Remont chodników i ciągów pieszo-jezdnych na terenach gminy Wrocław, będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodów.
- Dostawa ranibizumabu dla wcześniaków i innych leków oraz środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





