To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Wrocław: KAMPANIA PROMOCYJNA NA NOŚNIKACH REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W 2008 ROKU.
Numer ogłoszenia: 115530 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 71655 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, fax 081 3708852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA PROMOCYJNA NA NOŚNIKACH REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W 2008 ROKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi kampania reklamowa do spektakli realizowanych w Operze Wrocławskiej w 2008 r. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części : Cześć nr 1 Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504 x 238 cm) i citylight (120 x 180 cm) dotycząca superwidowisk operowych: a Otello G. Verdiego b Opowieści Hoffmanna J. Offenbacha (lub innego spektaklu w tym samym okresie) przeprowadzona w wybranych miastach Polski w terminach: 1. od 1 maja 2008 r. do 30 czerwca 2008 r. - odnośnie spektaklu Otello, w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-31.05.2008 oraz 1-15.06.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-31.05.2008 oraz 1-30.06.2008 2. od 1 września 2008 r. do 31 października 2008 r. - odnośnie spektaklu Opowieści Hoffmanna (lub innego spektaklu w tym samym okresie), w tym: - na nośnikach komercyjnych: 1-30.09.2008 oraz 1-15.10.2008 - na nośnikach sponsorowanych: 1-30.09.2008 oraz 1-31.10.2008 w oparciu o następujące założenia: - łączna ilość nośników (billboard + citylight): 500 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową (01.05.2008 - 30.06.2008 oraz 01.09.2008 - 31.10.2008), - Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zaproponuje nie mniej niż 200 nośników typu billboard w każdym okresie objętym kampanią reklamową - lokalizacja i ilości nośników (billboard + citylight): - Wrocław (nie mniej niż 100 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową), - Warszawa (nie mniej niż 30 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Kraków (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Poznań (nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Łódź (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Opole (nie mniej niż 10 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową) - Dolny Śląsk - pakiet minimum 10 większych miast - łącznie nie mniej niż 20 sztuk w każdym okresie objętym kampanią reklamową Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa realizowana będzie w układzie: a) komercyjnym (tzn. Wykonawca podaje cenę uwzględniającą wszystkie elementy kalkulacji, łącznie z zyskiem Wykonawcy), oraz b) sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostałe koszty Wykonawcy rozliczane są w ramach wzajemnej: Wykonawca - Zamawiający, wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych ( Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać ceny ofertowe na ww nośniki w układzie cen jednostkowych na dany nośnik na okres:1 miesiąca na jednomiesięczne okresy ekspozycji i 2 tygodni na dwutygodniowe okresy ekspozycji, z podziałem na ceny sponsorowane i komercyjne, zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu ofertowym oraz procentowy udział nośników sponsorowanych. Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest kampania promocyjna superwidowiska operowego Otello G. Verdiego, przeprowadzona w wybranych miastach Republiki Federalnej Niemiec, przez: 1) 10 dni w okresie: od 10 maja do 15 czerwca 2008 r. na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (wymiar 356 x 252 cm , tolerancja wymiarów +/- 5%), w oparciu o następujące założenia: - ilość nośników łączna: nie mniej niż 100 sztuk do 150 sztuk , tolerancja +/- 10% - lokalizacja nośników: Berlin, Drezno, Hanower, Dortmund, Monachium - ilość nośników w poszczególnych miastach: 20 sztuk (+/- 20%) do 30 sztuk (+/- 20%) Zamawiający zakłada, że niniejsza kampania reklamowa w odniesieniu do nośników typu billboard realizowana będzie wyłącznie w układzie sponsorowanym (tzn. Wykonawca podaje tylko cenę montażu plakatów na nośnikach reklamowych, natomiast pozostałe koszty Wykonawcy rozliczane są w ramach wzajemnej (Wykonawca - Zamawiający) wymiany usług reklamowych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych (Załącznik nr 1 do IDW) Wykonawcy zobowiązani są podać cenę ofertową na w/w nośnik w układzie cen jednostkowych na okres 10 dni , zgodnie z Tabelą zbiorczą cen zawartą w Formularzu ofertowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 753910 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elika Studio Krzysztof Burzyński, ul. Spacerowa 2/1, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 713430
- Oferta z najniższą ceną: 713430 / oferta z najwyższą ceną: 713430
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- euroAWK Sp. z o.o., ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40480
- Oferta z najniższą ceną: 40480 / oferta z najwyższą ceną: 40480
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont, rozbudowa i przebudowa budynku Sceny głównej w zakresie instalacji elektrycznej foyer i sceny
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowego układu zasilania niskiego napięcia obiektu Sceny Głównej Teatru Polskiego we Wrocławiu
- Remont budynku przy ul. Piekarskiej 3 i 3A we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- Remont chodników i ciągów pieszo-jezdnych na terenach gminy Wrocław, będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Zakup i dostawa samochodów.
- Dostawa ranibizumabu dla wcześniaków i innych leków oraz środków kontrastowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





