eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Biorekultywacja 1100m3 ziemi zanieczyszczonej węglowodorami ropopochodnymi z zadaniaodwodnienie lotniska Poznań - Krzesiny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Poznań: Biorekultywacja 1100m3 ziemi zanieczyszczonej węglowodorami ropopochodnymi z zadania: odwodnienie lotniska Poznań - Krzesiny
Numer ogłoszenia: 71554 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu, ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax 061 8572727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Biorekultywacja 1100m3 ziemi zanieczyszczonej węglowodorami ropopochodnymi z zadania: odwodnienie lotniska Poznań - Krzesiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Biorekultywacja 1100m3 ziemi zanieczyszczonej węglowodorami ropopochodnymi z zadania: odwodnienie lotniska Poznań - Krzesiny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja Oryginalny kod CPV: 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : 5 800,00 PLN ( pięć tysięcy osiemset złotych ) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w gotówce, należy je wpłacić na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym 4. Termin wniesienia wadium : do dnia 18. 04. 2008 r. do godz. 930 5. Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. Kserokopię przelewu należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) osobiście za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za niżej wymienione przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę: Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Wnieśli wymagane wadium 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Dysponują minimum jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót 4. osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane wraz z przynależnością do Izby Inżynierów. 5. Posiadają ważne decyzje administracyjne pozwalające na : wytwarzanie odpadów o kodzie 170503*, unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych oraz transport odpadów niebezpiecznych. 6. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o podobnym zakresie. 7. Posiadają własne laboratorium lub przedstawić podpisaną umowę z określonym laboratorium zewnętrznym, które realizuje badania w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia. Sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: - warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. - brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy., - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, - przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych wraz z następującymi dokumentami : a) dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót - kopie uprawnień budowlanych o specjalności ogólnobudowlanej, b) kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów, 5) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat usług ( minimum dwóch )porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia i o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto, potwierdzonych referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Decyzja administracyjna zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 17 05 03*, 8) Decyzja administracyjna zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, o kodzie 17 05 03* 9) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie są karane.(lub poświadczenia bezpieczeństwa minimum ZASTRZEŻONE 10) Wykaz tych części zamówienia jakie zamawiający zamierza powierzyć Podwykonawcy. 11) Decyzja administracyjna zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 05 03* 12) Umowa z laboratorium zewnętrznym w przypadku jeśli Wykonawca nie posiada własnego laboratorium, określająca zakres wykonanych przez laboratorium badań obejmujących zakres badań będących przedmiotem zamówienia. 2. Ponadto do oferty należy załączyć wycenę prac objętych zamówieniem wraz z formularzem ofertowym. 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej ( pkt 1, 6 i 7 ) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2.1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. nr 87 poz.65) Udział w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1) w przypadku spółki cywilnej umowę spółki oraz o ile nie jest uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 2)w przypadku konsorcjum: - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie dokumenty wymienione w pkt: 3, 4, 5, 7,8, 10, 11,12 Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złoży dokumenty wymienione w pkt: 1, 2, 6 , 9 Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 60-967 Poznań pok. 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury ul Kościuszki 92/98 60-967 Poznań pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.