eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Brzeg: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI
Numer ogłoszenia: 71255 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO-ASFALTOWYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych betonem asfaltowym polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki mineralno-bitumicznej wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych po uprzednim obcięciu krawędzi mechanicznie, oczyszczeniu z resztek i pyłów , posmarowaniu oczyszczonej powierzchni emulsją kationową i zamknięciem spoin. Zakres robót do wykonania : 5009,16 m2 przy średniej głębokości 4cm =500,92 ton. Prace remontowe należy prowadzić tylko w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonanie robót zgodnie z Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi D-05.03.17, który stanowi załącznik do siwz. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi powiatowe o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Brzeg. Ilość robót może ulec zmianie . Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót. Zakres i wykaz dróg przewidzianych do remontu zawierają załączniki do siwz Rozliczenie nastąpi za ilość rzeczywiście wykonanych robót wg cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. Zakres robót będzie regulowany przez Zamawiającego i uzależniony od potrzeb remontowych w terenie. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi Zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia wykonanego zakresu. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: -opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont, -wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze, -wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzęń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Przedmiotowymi robotami musi kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej .Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy . Podwykonawstwo 1)Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, 2) Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, i zaniedbania podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim samym zakresie jak za swoje działania, 3) Zamawiający nie będzie związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać ze wszystkich praw nabytych w stosunku do nich przez Wykonawcę . Wykonawca będzie pozostawał w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do powykonywania części robót. 4)Jeśli Wykonawca zawarł umowę bez zgody, Zamawiający może bez przekazania formalnego zawiadomienia, zastosować sankcje za naruszenie umowy tj. zażądać odszkodowania lub wypowiedzieć umowę . Utylizacja odpadów W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 12 czerwca 2001r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta złożona przez Wykonawcę (Wykonawców w przypadku konsorcjum spółki cywilnej) musi być zabezpieczona w wadium w wysokości 7 000,00 zł , ( słownie siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następującej formie : - w pieniądzu ( przelewem bankowym zaksięgowanym przed upływem terminu składania ofert), - w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.,6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przelewem bankowym z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego : Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Brzeg nr rachunku : 51109021410000000558000405 z dopiskiem: Wadium na przetarg nr T LK 342 - 04 B 09 Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych mieszankami mineralno-asfaltowymi a dowód przelewu załączyć w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. Wadium wnoszone w innej formie należy załączyć do oferty w oryginale. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy : - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - w odpowiedzi na wezwanie ( art.26 ust.3 ustawy Pzp) nie złoży dokumentów lub oświadczeń ( art.25 ust.1 ustawy Pzp) lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie . Pozostałe uregulowania dot. wadium zawierają artykuły 45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 i zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia/ nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1)sytuacja formalno-prawna : a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania . W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać ten warunek,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnić i podpisać druk OFERTA - wg załączonego wzoru, 2) Wypełnić i podpisać KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru, 3) Wypełnić i podpisać PROJEKT UMOWY - wg załączonego wzoru, 4)oświadczenie , którego wzór stanowi dodatek do SIWZ, w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument podpisuje pełnomocnik konsorcjum. 5)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 6)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 7)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 5,6,7 składa dokumenty na zasadach określonych w §2 i §4 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. : Dz. U. z 2008r. ,Nr 188, poz.1155 ) składa dokumenty na zasadach określonych w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul.Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul.Wyszyńskiego 23 49-300 Brzeg pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.