eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego modernizacji zabytkowego budynku Teatru Polskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Warszawa: Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego modernizacji zabytkowego budynku Teatru Polskiego.
Numer ogłoszenia: 71131 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr Polski w Warszawie , ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, faks 022 8269278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-polski.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego modernizacji zabytkowego budynku Teatru Polskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowego projektu wielobranżowego budowlanego i projektu wykonawczego remontu i przebudowy gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2, uzyskaniem pozwolenia na budowę, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy : Remontu z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego w Warszawie, opracowany przez mgr inż. arch. Annę Maląg. Dokumentacja musi uwzględniać realizację prac remontowych w 2 etapach, uwzględniających pracę teatru w sezonach teatralnych trwających od października do maja , należy przygotować harmonogram finansowo-rzeczowy etapowania prac. Wszelkie warunki muszą być spełnione zgodnie z wytycznymi uzyskanymi od Stołecznego Konserwatora Zabytków. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - projekt architektoniczno-budowlany ( niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę ) w 7 egz. w formie papierowej i w 7 egz. w formacie pdf - projekt wykonawczy, na który składają się - Projekt remontu elewacji po 7 egz. - Projekt remontu z elementami przebudowy budynku teatru oraz dostosowania do wymagań ochrony i bezpieczeństwa pożarowego po 7 egz. 3. Dokumentacja przetargowa dla potrzeb procedury wyłonienia wykonawcy robót zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych. - przedmiary robót opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072 ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U.Nr 120, poz.1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi, po 7 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem jw. po 7 egz. - kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz.1384 ) wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów w poszczególnych branżach. po 4 egz. -kserokopie , przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 7 kpl. - wersję elektroniczną projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z przedmiarami robót w formacie *pdf 7 egz. - zapewnienie dostarczenia w ciągu 3 dni, na odrębne zlecenie, dodatkowych kserokopii kompletów dokumentacji projektowej - podać cenę brutto w zł wykonania 1 kpl. kserokopii. -Do obowiązków Wykonawcy objętych zakresem zamówienia należy również uzyskanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej, uzyskanie wymaganych do pozwolenia na budowę opinii i uzgodnień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy muszą przedstawić treść oferty odpowiadającą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4.Oferta ma być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 5.Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. 7. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (podpisuje osoba/osoby upoważniona do podpisywania oferty). 8.Każda zapisana strona oferty oraz załączonych oświadczeń i dokumentów musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a wszystkie kartki oferty muszą być spięte w sposób trwały. 9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę osoby podpisującą ofertę. 10.Ofertę należy złożyć w jednej kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy oraz zaadresowanej i opisanej w sposób następujący: Oferta na opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego modernizacji zabytkowego budynku Teatru Polskiego 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta . Koperta powinna zostać dodatkowo oznaczona Zmiana lub Wycofanie. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian treści oferty po upływie terminu składania ofert. 12. Oferty, oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne w trybie art. 96 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione. Informacje zastrzeżone winny być w sposób trwały oddzielone i oznaczone jako część niejawna oferty. 13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 14. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ). Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 15. Zamawiający będzie żądać od wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późniejszymi zmianami Prawo Zamówień Publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 500 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w specjalnościach: 1. architektonicznej; 2. konstrukcyjno - budowlanej; 3. instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń eklektycznych oraz aktualnie przynależącymi do właściwej Izby, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata dokonana będzie w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ( załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu tj. na usługi o podobnym zakresie i wartości zamówienia min. 500 000 PLN brutto każde i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.- załącznik nr 3, 4) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4) posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: 1/ architektonicznej; 2/ konstrukcyjno - budowlanej; 3/ instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4/ instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń eklektycznych wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia i aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby, 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4A..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie zamawiającego - Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2 -w dni robocze w godzinach 9.00-14.00 w pok., nr 27..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, pok., nr 27..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.