Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Ziębice: Wykonanie adaptacji projektu typowego Moje boisko - Orlik 2012 - zagospodarowanie placu przy ul. Wałowej w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 70996 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji projektu typowego Moje boisko - Orlik 2012 - zagospodarowanie placu przy ul. Wałowej w Ziębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych adaptacyjnych na potrzeby i w zakresie możliwości gminy zgodnie z typową dokumentacją projektową oraz zgodnie z uwarunkowaniami wydanymi przez konserwatora zabytków. W ramach opracowania należy zaadoptować typowy projekt Moje boisko - Orlik 2012 , do istniejących uwarunkowań oraz opracować zagospodarowanie pozostałej części działki m. in. ciągi piesze, zieleń urządzoną oraz zaprojektować przyłącze wodociągowe, energetyczne, kanalizację sanitarną i deszczową. Typowy projekt programu Moje boisko - Orlik 2012 oraz STWIOR znajdują się na stronie internetowej www.orlik2012.pl. Przedmiar robót, kosztorys inwestorski, należy sporządzić dla programu Moje boisko - Orlik 2012 oraz oddzielnie na pozostałe elementy zagospodarowania boiska i przyłączy. Wykonawca przedstawi wstępną kalkulację kosztów realizacji dla dwóch wariantów koncepcji adaptacji projektu oraz zagospodarowania terenu wraz z załączonymi szkicami w celu przeanalizowania i podjęcia decyzji przez zamawiającego. Wykonawca sporządzi wniosek o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego. W skład wykonanej dokumentacji wybranej koncepcji wchodzą opracowania: a) dokumentacja zagospodarowania terenu obejmująca wszystkie niezbędne media dla funkcjonowania obiektu - 5 egz b) dokumentacja budowlana wykonawcza - 5 egz - dokumentacja na budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30m x 62m nawierzchnia syntetyczna, - dokumentacja na budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30m x 50m nawierzchnia syntetyczna, - dokumentacja budowlana zaplecza socjalnego ( szatniowo-sanitarnego) wraz z dokumentacją branżową przyłączy - dokumentacja budowlana ogrodzeń, - dokumentacja budowlana oświetlenia obiektu c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży po 1 egz d) przedmiar robót - 1 egz e) kosztorys inwestorski - 1 egz Pozycje od a) do e) należy również złożyć w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD w formie zapisu do publikacji i rozpowszechniania zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz realizacji zadań własnych. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności: - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr. 120 poz. 1133 z 2003 r.) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75 poz.690 z 2002 r. z późn. zm.) Wykonawca w ramach opracowywanej dokumentacji projektowej wykona wszelkie dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo a niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do wystąpienia o pozwolenie na budowę. Uzyskanie map do celów projektowych leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca przeprowadzi potrzebne badania geotechniczne w celu rozpoznania warunków gruntowo - wodnych podłoża w rejonie projektowanej zabudowy 2.1. Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej (oględzin) terenu w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonania prac projektowych. Zaniechanie przeprowadzenia wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty Wykonawcy. Ewentualny termin przeprowadzenia wizji lokalnej strony uzgodnią na pisemny wniosek Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 74.22.20.00 - 74.22.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; e) art. 26 pkt 2 ustawy - prawo zamówień publicznych; Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w parciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady : spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz prac projektowych zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 36 miesięcy odpowiadających swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w tym wykonanie co najmniej dwóch dokumentacji projektowych związanych z budową, przebudową lub adaptacją obiektów boisk sportowych z nawierzchni sztucznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ziebice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Ziębice 57 - 220, Ziębice Ul. Przemysłowa 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
- Remont i modernizacja boiska przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 w Trzebnicy
- Budowa budynku z funkcją mieszkalno-usługową na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy oraz placówki wsparcia dziennego dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





