eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowicePielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na kompleksie Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Polkowice: Pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na kompleksie Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 70962 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach , ul. 3 Maja 51, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 695 066 728.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na kompleksie Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na obiekcie sportowym - Stadion Lekkoatletyczny przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach polegająca na: -nawożeniu nawozem ( NPK 14+10+2MgO) w miesiącu marcu-kwietniu w ilości łącznie 175 kg, -nawożeniu nawozem (NPK 26+05+11) w miesiącu maju ilością 175 kg, w czerwcu ilością 100 kg, w lipcu ilością 100 kg, w sierpniu ilością 100 kg, -nawożeniu nawozem Autumn (6+5+11+2MgO) w miesiącach wrzesień- październik łącznie ilością 175 kg, -koszeniu wraz z wywozem trawy w miesiącu marcu 1, raz kwietniu 2 razy, maju 3 razy, czerwcu 8 razy, lipcu 8 razy, sierpniu 8 razy, wrześniu 4 razy, październiku 3 razy, listopadzie 1 raz, -włókowaniu w miesiącu marcu 1 raz, kwietniu 1 raz, maju 1 raz, czerwcu 4 razy, lipcu 4 razy, sierpniu 4 razy, wrześniu 2 razy, -aeracji w czerwcu 1 raz, -wertykulacji w miesiącu marcu 1 raz, czerwcu 1 raz, -wymianie darni/łataniu/wykonaniu oprysku na grzyby w miesiącach od kwietnia do października wykonywane na bieżąco, -wsiewie wgłębnym trawy w miesiącu sierpniu 1 raz, -zwalczaniu chemicznym chwastów w maju 1 raz, we wrześniu 1 raz. Prace powinny być wykonywane zgodnie z instrukcją dotyczącą prac pielęgnacyjnych na boisku trawiastym stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych 24.44.00.00 - Różne nawozy 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 03.11.10.00 - Nasiona .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegającą na pielęgnacji boisk trawiastych o pow. min. 7.000 m2 z określeniem zakresu i powierzchni prac, dat i miejsca wykonania, zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadania (np. referencje, kopie protokołów bezusterkowego odbioru robót)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: kosiarką wrzecionową, wertykulatorem samojezdnym lub zawieszanym na ciągniku, aeratorem o szerokości min. 1 m z kolcami wykonującymi 100 - 400 otworów, które są niezbędne do prawidłowej konserwacji i utrzymania nawierzchni boiska trawiastego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 800.000 zł (polisa wraz z dowodem uiszczenia należnych składek)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do Formularza ofertowego); b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1.1. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. Pkt III. SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w stosunku do każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy zasobów; e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; f) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a) dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron w drodze obustronnie podpisanego aneksu z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.), b) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w drodze obustronnie podpisanego aneksu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (siły wyższe, niesprzyjające warunki atmosferyczne), c) dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu robót pielęgnacyjnych, o których mowa w § 1 ust. 2 projektu umowy, za zgodą Zamawiającego, d) dopuszcza się możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3-go Maja 51, 59-100 Polkowice. Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgmikm.polkowice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3-go Maja 51, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piętrze, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.