Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Polkowice: Pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na kompleksie Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 70962 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach , ul. 3 Maja 51, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 695 066 728.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na kompleksie Stadionu Lekkoatletycznego przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja boiska trawiastego do piłki nożnej o powierzchni 7.714 m2 z systemem nawadniania na obiekcie sportowym - Stadion Lekkoatletyczny przy ul. 3-go Maja 51 w Polkowicach polegająca na: -nawożeniu nawozem ( NPK 14+10+2MgO) w miesiącu marcu-kwietniu w ilości łącznie 175 kg, -nawożeniu nawozem (NPK 26+05+11) w miesiącu maju ilością 175 kg, w czerwcu ilością 100 kg, w lipcu ilością 100 kg, w sierpniu ilością 100 kg, -nawożeniu nawozem Autumn (6+5+11+2MgO) w miesiącach wrzesień- październik łącznie ilością 175 kg, -koszeniu wraz z wywozem trawy w miesiącu marcu 1, raz kwietniu 2 razy, maju 3 razy, czerwcu 8 razy, lipcu 8 razy, sierpniu 8 razy, wrześniu 4 razy, październiku 3 razy, listopadzie 1 raz, -włókowaniu w miesiącu marcu 1 raz, kwietniu 1 raz, maju 1 raz, czerwcu 4 razy, lipcu 4 razy, sierpniu 4 razy, wrześniu 2 razy, -aeracji w czerwcu 1 raz, -wertykulacji w miesiącu marcu 1 raz, czerwcu 1 raz, -wymianie darni/łataniu/wykonaniu oprysku na grzyby w miesiącach od kwietnia do października wykonywane na bieżąco, -wsiewie wgłębnym trawy w miesiącu sierpniu 1 raz, -zwalczaniu chemicznym chwastów w maju 1 raz, we wrześniu 1 raz. Prace powinny być wykonywane zgodnie z instrukcją dotyczącą prac pielęgnacyjnych na boisku trawiastym stanowiącą Załącznik nr 1 do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych 24.44.00.00 - Różne nawozy 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 03.11.10.00 - Nasiona .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności zbliżonej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegającą na pielęgnacji boisk trawiastych o pow. min. 7.000 m2 z określeniem zakresu i powierzchni prac, dat i miejsca wykonania, zamawiającego oraz załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadania (np. referencje, kopie protokołów bezusterkowego odbioru robót)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: kosiarką wrzecionową, wertykulatorem samojezdnym lub zawieszanym na ciągniku, aeratorem o szerokości min. 1 m z kolcami wykonującymi 100 - 400 otworów, które są niezbędne do prawidłowej konserwacji i utrzymania nawierzchni boiska trawiastego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 800.000 zł (polisa wraz z dowodem uiszczenia należnych składek)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do Formularza ofertowego); b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1.1. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1. Pkt III. SIWZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. Pkt IV. SIWZ mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w stosunku do każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy zasobów; e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika; f) Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki; g) W przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające wskazanie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w następującym zakresie: a) dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron w drodze obustronnie podpisanego aneksu z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe itp.), b) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w drodze obustronnie podpisanego aneksu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (siły wyższe, niesprzyjające warunki atmosferyczne), c) dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu robót pielęgnacyjnych, o których mowa w § 1 ust. 2 projektu umowy, za zgodą Zamawiającego, d) dopuszcza się możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3-go Maja 51, 59-100 Polkowice.
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgmikm.polkowice.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3-go Maja 51, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piętrze, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej ( od pkt na wysokości studni kan. S1 do W11) i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ( od studni kan. S1 do S13) w ul. Gorczycowej w Polkowicach ."
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- "Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- Wyposażenie dwóch szklarni
- Bieżące utrzymanie dróg oraz zieleni, porządku oraz pielęgnacja drzew w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego
- Utrzymanie terenów zieleni (na lata 2026 do 2027)
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





