To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Częstochowa: Sukcesywne dostawy środków czystości do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 7093 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311283 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, wg zapotrzebowania Zamawiającej: 1.1. zadanie A - środków czystości ogólnego użytku, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1.A do SIWZ; 1.2. zadanie B - specjalistycznych środków czystości, asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1.B do SIWZ; 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1.A i 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W/w załączniki nr 1.A i 1.B stanowią szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wymaganego przez zamawiającą. W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych należy załączyć do oferty dodatkowy opis zaoferowanych produktów, sporządzony w formie porównania produktów wymaganych przez Zamawiającą z produktami równoważnymi oferowanymi przez Wykonawcę. Zamawiająca dokona analizy porównania niniejszego opisu - porównania. W przypadku zaistnienia rozbieżności i stwierdzenia, iż zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającą, treść oferty zostanie uznana za nieodpowiadającą treści siwz. Oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załącznikach. 4. Wymienione w powyższych tabelach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 5. Oznaczenie wg CPV: 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące; 39813000-4 - pasty i proszki czyszczące; 39830000-9 - środki czyszczące; 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg; 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet; 24955000-3 - chemiczne preparaty toaletowe; 33761000-2 - papier toaletowy; 33711900-6 - mydło; 33711610-6 - szampony; 39832100-4 - proszek do zmywania naczyń; 39811000-0 - preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach; 39811100-1 - odświeżacze powietrza; 39831500-1 - samochodowe środki czyszczące. 6. Miejsce realizacji zamówienia - sukcesywne dostawy towaru do magazynu na terenie zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 7. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 8. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.30.00-4, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 24.95.50.00-3, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6, 33.71.16.10-6, 39.83.21.00-4, 39.81.10.00-0, 39.81.11.00-1, 39.83.15.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy środków czystości ogólnego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Prus, Grzegorz Prus, Spółka Jawna, Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe WOLPRES, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173842,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177424,64
Oferta z najniższą ceną: 116470,44 / Oferta z najwyższą ceną: 194825,18
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy specjalistycznych środków czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SWISSPOL LTD. SP. ZO.O., ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28996,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25888,51
Oferta z najniższą ceną: 20414,81 / Oferta z najwyższą ceną: 36129,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup i dostawa sprzętu terapeutycznego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 7 części.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Modernizacji systemu SKCD w Centralnej Przepompowni Ścieków
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Krakowskiej 67 i 69 w Częstochowie.
- Zakup i dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby projektu "Szkoła możliwości"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Dostawa środków higieny
- Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r - sprawa nr 34/2025
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.