Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdae1632-34e5-4460-904f-9ce9f33db8ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124943/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup i dostawa środków czystości i higieny, sprzętu do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11099453.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opis zawiera rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości i higieny
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiajacego;2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach ( tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 2 tygodnie przed wysłaniem Zlecenia wg wzoru stanowiącego: w części I - załącznik nr 6 do umowy; w części II-IV – Załącznik nr 5 do umowy
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7-7.2 do SWZ .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu do higienizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiajacego;2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach ( tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 2 tygodnie przed wysłaniem Zlecenia wg wzoru stanowiącego: w części I - załącznik nr 6 do umowy; w części II-IV – Załącznik nr 5 do umowy
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7-7.2 do SWZ .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiajacego;2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach ( tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 2 tygodnie przed wysłaniem Zlecenia wg wzoru stanowiącego: w części I - załącznik nr 6 do umowy; w części II-IV – Załącznik nr 5 do umowy
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7-7.2 do SWZ .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w wysokości do 100% zamówienia podstawowego, po potwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiajacego;2) Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź nieprzyznania środków finansowych na ten cel, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie, co Wykonawca zaakceptuje poprzez podpisanie umowy.
3) Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zawarto umowę na zamówienie podstawowe na zasadach i według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym;
4) Skorzystanie z prawa opcji zwiększenia ilości Towaru będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w wypadkach konieczności zapewnienia zabezpieczenia dodatkowych potrzeb Zamawiającego na Towar będący przedmiotem umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mail o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji oraz asortymencie i zamawianych ilościach ( tym samym potwierdzi posiadanie środków finansowych na realizację opcji) nie później niż 2 tygodnie przed wysłaniem Zlecenia wg wzoru stanowiącego: w części I - załącznik nr 6 do umowy; w części II-IV – Załącznik nr 5 do umowy
6) Ostateczna wartość dostawy w ramach prawa opcji będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego;
7) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7-7.2 do SWZ .
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
opis zawiera rozdział VII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
opis zawiera rozdział XVI6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
opis zawiera rozdział V SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109945
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-22 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-20
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
- Wykonanie ekspertyzy technicznej określającej czy stan budynku pozwoli na jego dalsze użytkowanie dla garażu nr 52 oraz nr 53 na terenie kompleksu wojskowego w Białobrzegach, Osiedle Wojskowe 93.
- Remont pomieszczeń w budynku nr 301 Zegrze
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do sprzątania
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.