Ogłoszenie z dnia 2006-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: DOSTAWA: SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, do kontaktów: MGR MONIKA TRZCIŃSKA TEL 0817477511w.222 SPRAWY FORMALNE MGR MAŁGORZATA BARAN TEL 0817477511w.206 SPRAWY MERYTORYCZNE, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911, www.oncol.am.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA: SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: DOSTAWA: SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU: 1.Sprzęt do biopsji 2.Kanki doodbytnicze 3.Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne 4.Czyściki do elektronarzędzi chirurgicznych-jałowe 5.Dreny medyczne 6.Infusomat tubing 7.Rurki tracheostomijne do naświetlań 8.Przyrządy do bezpiecznego przygotowywania leków w workach viaflo 9.Bielizna operacyjna. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: COZL Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow.130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium-1628. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem w ostatnich trzech latach analogicznymi dostawami - co do przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70% wartości zadań łącznie, na które składana jest oferta i potwierdzą, iż dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać co najmniej 1 analogiczną dostawę w każdym roku kalendarzowym prowadzonej działalności, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż dysponują środkami finansowymi w wysokości co najmniej 10 % ceny oferty, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio fakt nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń potwierdzających przewidziane prawem uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed w upływem terminu składania ofert ) -w odniesieniu do spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT -w odniesieniu do spółek jawnych wymaga się, aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę, a nie na każdego ze wspólników z osobna. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, tj w roku 2003, 2004, 2005 dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku obejmującego co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70% wartości zadań łącznie, na które jest składana oferta, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykazu dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw z należytą starannością, 6)informacja z banku, w którym wykonawca ma prowadzony rachunek bankowy potwierdzającego posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (łącznie w odniesieniu do zadań, w których wykonawca uczestniczy) lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7)dowodu wpłacenia wadium tj. oryginału dokumentu z zastrzeżeniem polecenia przelewu, które może być dołączone w formie kserokopii, 8)oświadczenia w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04 poz. 177), 9)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04,poz. 177),. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -informacja z banku, w którym wykonawca ma prowadzony rachunek bankowy potwierdzającego posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (łącznie w odniesieniu do zadań, w których wykonawca uczestniczy) lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -dowód wpłacenia wadium, -oświadczenia w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04 poz. 177), -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19/04,poz. 177),. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, tj w roku 2003, 2004, 2005 dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku obejmującego co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70% wartości zadań łącznie, na które jest składana oferta, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykazu dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumenty potwierdzające wykonanie dostaw z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP 3311/7/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 25.05.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 11:15, Sala konferencyjna COZL Lublin.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzęt do biopsji. 3) Zakres lub wartość: Sprzęt do biopsji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kanki doodbytnicze. 3) Zakres lub wartość: Kanki doodbytnicze 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne. 3) Zakres lub wartość: Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Czyściki do elektronarzędzi chirurgicznych-jałowe. 3) Zakres lub wartość: Czyściki do elektronarzędzi chirurgicznych-jałowe 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dreny medyczne. 3) Zakres lub wartość: Dreny medyczne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Infusomat Tubing. 3) Zakres lub wartość: Infusomat Tubing 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rurki tracheostomijne do naświetlań. 3) Zakres lub wartość: Rurki tracheostomijne do naświetlań 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przyrządy do bezpiecznego przygotowywania leków w workach viaflo. 3) Zakres lub wartość: Przyrządy do bezpiecznego przygotowywania leków w workach viaflo 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Bielizna operacyjna. 3) Zakres lub wartość: Bielizna operacyjna 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





