eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPCZ/II-ZP/08/2008 - Przetarg nieograniczony na dostawę tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Żnin: PCZ/II-ZP/08/2008 - Przetarg nieograniczony na dostawę tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika.
Numer ogłoszenia: 70849 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o., ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, fax 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/08/2008 - Przetarg nieograniczony na dostawę tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa około 48.000 kg tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika, w czasie określonym - 36 miesięcy, dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. NZOZ w Żninie. Dostarczany tlen musi spełniać wymogi dotyczące tlenu do celów medycznych (tlenoterapia).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 zgodnie z przepisami uPzp; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp; c) posiadają koncesję lub zezwolenie na wytwarzanie środków medycznych lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i obrót hurtowy lekami; d) posiadają odpowiedni dokument (świadectwo rejestracji) dla tlenu medycznego, potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; e) złożą ważną, przygotowaną zgodnie z zapisami SIWZ ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 uPzp; f) zaakceptują (wypełnią i podpiszą) Wzór umowy, w treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie odbywać się wg. reguły (spełnia-nie spełnia), na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesja lub zezwolenie na wytwarzanie środków medycznych lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej i obrót hurtowy lekami; d) świadectwo rejestracji dla tlenu medycznego; e) Formularz oferty - w treści określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ; f) podpisany Wzór umowy - w treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście - w siedzibie Zamawiającego (Dział zamówień publicznych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego, adres jw..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.