Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Zawiercie: Kontrola gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz aktualizacja danych ewidencyjnych przed planowanym scaleniem gruntów w obrębie ewidencyjnym Niegowonice, gmina Łazy
Numer ogłoszenia: 70804 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, faks 032 6721971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz aktualizacja danych ewidencyjnych przed planowanym scaleniem gruntów w obrębie ewidencyjnym Niegowonice, gmina Łazy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz aktualizacji danych ewidencyjnych przed planowanym scaleniem gruntów w obrębie ewidencyjnym Niegowonice, gmina Łazy 2.Charakterystyka obiektu: a) powierzchnia ogólna - 1825 ha, w tym powierzchnia przeznaczona do klasyfikacji 1739 ha b) ilość działek ewidencyjnych - 6607 c) ilość jednostek rejestrowych - 1085 3.Materiały i dokumenty znajdujące się w zasobnie geodezyjno - kartograficznym w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym i Kartograficznym: a)mapa ewidencji gruntów i budynków: - w wersji analogowej: 30 arkuszy w skali 1:2000 z 1969r. - w wersji informatycznej robocze materiały z programu PHARE 2003 Wektoryzacja map katastralnych b)baza opisowa ( rejestr gruntów ) w systemie GEO-INFO-Integra c)operat z założenia ewidencji gruntów L.dz. 245/14/23/69 Nr 13/76 d)operat gleboznawczej klasyfikacji gruntów z 1969 roku. e)Mapa zasadnicza obejmująca tereny zurbanizowane i zabudowane, f)Osnowa pozioma III klasy i pomiarowa z roku 1969 i 1980, g)Materiały robocze z wektoryzacji w ramach projektu PHARE 2003 zleconego przez GUGiK pn. Wektoryzacja map katastralnych w Polsce, ( układ 2000 ), h)Ortofotomapa z nalotów 2002r., czarno - biała, i)Operaty uzupełniające 10 szt. j)Ilość zmian ( dowodów zmian ) za lata 1978-2000 - 10 szt. 4.Zakres prac: a)zgłoszenie pracy geodezyjnej, b)analiza otrzymanych materiałów, w tym protokołów rozbieżności w zakresie użytków, numeracji, powierzchni, granic działek i obrębu - wskazanych w materiałach roboczych z programu Wektoryzacja w porównaniu z materiałami z zasobu geodezyjno - kartograficznego i wyjaśnienie rozbieżności na podstawie dokumentów źródłowych lub wskazanie błędów popełnionych przez autora Wektoryzacji( pisemny raport ), których usunąć nie można. Do obowiązków wykonawcy należy tez zweryfikowanie wpisów przedmiotowych i podmiotowych opisowej bazie ewidencji na podstawie dowodów zmian ewidencyjnych, wpisów w księgach wieczystych, w operatach, w aktach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Gminę, były Urząd Rejonowy czy Wojewódzki ( imię, nazwisko i imiona rodziców, nazwa, adres, tytuł prawny do nieruchomości, numer i powierzchnia działki itp. ) c)zorganizowanie zebrania we wsi Niegowonice, poinformowanie właścicieli nieruchomości o celu, zasadach i terminach prowadzonych prac. Termin i miejsce zebrania musi być uzgodniony z Burmistrzem Miasta Łazy oraz Zamawiającym. Informację o zebraniu podpisuje Starosta Zawierciański ( lub osoba upoważniona ). Z zebrania należy sporządzić protokół, poza tym protokół z wyboru Komisji; dołączyć listę obecności, d)Pomiar użytków gruntowych, w tym dróg i rowów - bez względu na ich kategorię, w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie ich położenia na podstawie współrzędnych. Należy zmierzyć również te użytki, których powierzchnia jest mniejsza od wskazanej w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków z uwagi na zasady obowiązujące przy określaniu wartości szacunkowych podczas scalania gruntów ( użytki te nie będą wprowadzane do ewidencji gruntów, pozostaną tylko na mapie wywiadu terenowego i w odrębnym zestawieniu powierzchni ze szczególnym opisaniem ich ( np. w kompleksie RV nielegalne wyrobisko piasku o pow. 88 m2, w kompleksie ŁIV trwałe zabieganie o pow. 94 m2 itp. ). Pomiar użytków winien więc być przeprowadzony przy udziale osoby posiadającej uprawnienia z zakresu 5. e) Przeprowadzenie klasyfikacji trwale zmienionych użytków gruntowych oraz kontrolnej klasyfikacji w tych miejscach, które wizualnie wskazują np. na błędy w klasyfikacji pierwotnej lub zmiany powstałe z innych przyczyn. W terenach zakrzaczonych i zadrzewionych, które nie były wcześniej określone jako las, sprawdzić ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium ( jeśli planu nie ma ) i dopiero podjąć decyzję, czy dany użytek zaliczyć do Ls, Lz czy Lzna klasie. f)opracować projekt gleboznawczej klasyfikacji gruntów ze wszystkim załącznikami ( odkrywki, protokóły klasyfikacyjne itp. ) i przedłożyć go do kontroli zewnętrznemu inspektorowi ds. klasyfikacji, posiadającemu stosowne upoważnienie i do jej prowadzenia. Inspektor musi przeprowadzić wyrywkową kontrolę terenową i kameralną. Koszty kontroli obciążają Wykonawcę. g)Sprawdzony przez inspektora projekt przedłożyć Zamawiającemu wraz z upoważnieniem wydanym przez ŚWINGiK do kontroli klasyfikacji dla inspektora, który kontrolę przeprowadził. h)W porozumieniu z Zamawiającym ( patrz pkt. 4c) powiadomić zainteresowanych o terminie i miejscu wyłożenia projektu. Pełna obsługę w tym zakresie prowadzi Wykonawca przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. W trakcie wyłożenia należy prowadzić protokół, bez względu na to, czy zainteresowani przyjmują projekt czy też zgłaszają zastrzeżenia. i)W przypadku zastrzeżeń Starosta Zawierciański powoła Komisję do ich rozpatrzenia, w skład której wejdzie m.in. Wykonawca i inspektor kontroli ( na koszt Wykonawcy ). j)Po rozpatrzeniu zastrzeżeń Wykonawca skoryguje dokumentację o zalecenia Komisji i przedłoży ją do kontroli Zamawiającemu. k)Po pozytywnej kontroli ( do 3 dni roboczych ), Wykonawca przygotuje pełną dokumentację do aktualizacji danych ewidencyjnych i ponownie przekaże operat do kontroli ( kontrola do 10 dni roboczych ). Pot yjm terminie wprowadzi się zmiany do części opisowej i kartograficznej operatu ewidencji gruntów i budynków oraz na mapę zasadniczą w zasięgu jej faktycznej treści ( bez wprowadzania granic i numerków działek, których wcześniej nie było ). 5.Prace podlegają zgłoszeniu wg zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 marca 2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego ( Dz. U. Nr 37, poz. 333 ) załącznik nr 1, tabela III, Lp. 3 i 6 - bez współczynników obniżających, ilość działek wg ewidencji. 6.Wszelkie wątpliwości, które powstaną w trakcie wykonywania prac, których nie przewidziano w wytycznych i które nie wynikają jednoznacznie z przepisów prawa, Wykonawca zgłosi na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem, pod rygorem nie uwzględnienia ich podczas ostatecznego odbioru. 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczne opracowanie graficzne w postaci: - projekt klasyfikacji ze wszelkimi klauzulami, w skali 1:2000 ( wyplot na papierze bardzo dobrej jakości ) - wyplot mapy ewidencyjnej 1:2000 - pliki dgn ( użytki, kontury, granice, punkty graniczne bez symboli stabilizacji ) - pliki txt ze współrzędnymi punktów granicznych Wszelkich uzgodnień e tym zakresie należy dokonywać z Panem Bogdanem Gajdą ( tel. 032/67-107-10 do 10 wew. 431 ) oraz z Panią Małgorzata Grudzińską ( tel. 032/67-107-10 do 12 wew. 437 ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.04.2009r. do godziny 10°°.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa opracowania o podobnym zakresie asortymentowym i powierzchniowym wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia zawodowe W celu potwierdzenia wymagań, Wykonawca musi posiadać lub dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresie 2 i 5 oraz upoważnionymi przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Geodezyjnego i Kartograficznego do przeprowadzania klasyfikacji gruntów wraz z kserokopiami odpowiednich dokumentów 8. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - w załączniku wpisuje nie dotyczy 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wskazanych w pkt 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych
ul. Sienkieiwcza 34
42-400 Zawiercie
pokój 309, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych ul. Sienkieiwcza 34 42-400 Zawiercie pokój 309, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w IV kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa dwóch sztuk zasilaczy awaryjnych UPS dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektów podziałów oraz wykonanie wyniesienia podziałów działek wraz ze stabilizacją - obręb Czerwonak i Koziegłowy
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 848 w m. Kolonia Zamek"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kańczuga"
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.