eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa systemu nagłośnienia, systemu oświetlenia scenicznego, rzutnika multimedialnego i ekranu, wraz z montażem, jako wyposażenia współczesnego pomieszczeń adaptowanych na cele muzealne pałacu w Waplewie Wielkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Gdańsk: Dostawa systemu nagłośnienia, systemu oświetlenia scenicznego, rzutnika multimedialnego i ekranu, wraz z montażem, jako wyposażenia współczesnego pomieszczeń adaptowanych na cele muzealne pałacu w Waplewie Wielkim
Numer ogłoszenia: 70771 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Gdańsku , ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu nagłośnienia, systemu oświetlenia scenicznego, rzutnika multimedialnego i ekranu, wraz z montażem, jako wyposażenia współczesnego pomieszczeń adaptowanych na cele muzealne pałacu w Waplewie Wielkim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie współczesne pomieszczeń pałacu w Waplewie Wielkim, adaptowanych na cele muzealne. Na wyposażenie składa się: systemu nagłośnienia, systemu oświetlenia scenicznego, rzutnik multimedialny i ekran, wraz z montażem. Miejsce dostawy: Waplewo Wielkie, 82-410 Stary Targ 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu oświetleniowego LED i nagłośnienia stanowiącego spójny , kompatybilny system do obsługi wydarzeń kulturalnych okolicznościowych i cyklicznych (np. Dni Szopenowskie), małych form teatralnych, estradowych, realizowanych w pomieszczeniach pałacu w Waplewie Wielkim, gmina Stary Targ. 2. Zamawiany sprzęt musi pozwalać na łatwy montaż, przemieszczanie i bezpieczne, zgodne z normami branżowymi bezpieczeństwa i p.poż., instalowanie w różnych częściach pałacu, a także wykorzystanie zamontowanych w pomieszczeniach pałacu listew oświetleniowych systemu Imperial do uzupełnienia przez system specjalistycznych naświetlaczy na listwach , sprzętu przenośnego. 3. Ze względu na potrzebę użytkowania sprzętu oświetleniowego i nagłośnienia jako współpracujących dwóch systemów, wytypowany przez Zamawiającego zestaw, wymaga dostawy niezbędnych akcesoriów pozwalających na użycie obu systemów zaraz po dostawie ( w tym sterowników, przewodów adekwatnych do połączeń i zasilania, statywów, źródeł światła, mocowań, listew najazdu, skrzynek transportowych itp.) i oprogramowania. Oprogramowanie należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta, z dołączoną licencją, nośnikami i dokumentacją. 4. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, kompletny, będzie spełniał europejskie wymogi bezpieczeństwa. 5. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia po zainstalowaniu i uruchomieniu przez Wykonawcę gotowy do pracy, bez dodatkowych kosztów. 6. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim lub angielskim. 7. Za termin wykonania zamówienia uważa się datę odbioru w pełni działającego systemu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 . 9. Zamówienie obejmuje przeszkolenie pracowników Muzeum Narodowego w Gdańsku, w tym Oddziału Muzeum Tradycji Szlacheckiej w zakresie obsługi sprzętu. 10. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczający zamówiony sprzęt obu systemów , w okresie gwarancji zapewni serwisowanie sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 32.34.23.00-5, 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie tzn. wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia: dostawa 1 systemu oświetlenia scenicznego o wartości co najmniej 1 000,00 zł brutto. (Zadanie 1) dostawa 1 systemu nagłośnienia o wartości co najmniej 1 000,00 zł brutto.(Zadanie 2) dostawa 1 rzutnika o wartości co najmniej 1 000,00 zł brutto. (Zadanie 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Długość gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się dopuszczenie zmiany w umowie dotyczącej terminu dostawy, w sytuacji niezależnej od wykonawcy., tj .niemożności przygotowania przez Zamawiającego miejsca dostawy do bezpiecznego przyjęcia towarów stanowiących przedmiot zamówienia. Pałac w Waplewie Wielkim jest w trakcie adaptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mng.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Gdańsku Toruńska 1 pok. 108 80-822 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 10:45, miejsce: Muzeum Narodowe w Gdańsku Toruńska 1 pok. 108 80-822 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne pn.: Rewaloryzacja i adaptacja Pałacu Sierakowskich w Waplewie w Gminie Stary Targ na cele muzealne, finansowana jest w ramach Umowy UDA-RPPM.08.01.02-00-021/12-00 z dn. 2.07.2012 r. wraz Aneksem nr 4 UDA-RPPM.08.01.02-00-021/12-04 z dn11.12.2014 r. Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa,Działania8.1. Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałania 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System nagłośnienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. MIC-Clip/16 Mikrofon miniaturowy typu klips + transmiter bezprzewodowy 16-kanałowy b. mikrofon przewodowy c. mikrofon bezprzewodowy 2 szt. d. odbiornik bezprzewodowy 1 szt. e. SKR/A Statyw do kolumn głośnikowych - składany, aluminiowy 1szt. f. Pokrowiec przeciwdeszczowy do CR-200 i CS-300 1szt. g. CS-300 System nagłaśniający 300 W h. S-300 Kolumna pasywna do systemów CS-300 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Długość gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Płaskie reflektory, 2 szt., b. sterownik świateł , szt . 1 c. kompatybilne kable.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Długość gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzutnik i ekran elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Rzutnik , o cechach: Kontrast: 3000:1, Rozdzielczość optyczna: 1024 x 768, Żywotność lampy: 2500, Polska gwarancja, Jasność ANSI: 5000 szt.1 b. Ekran projekcyjny elektryczny, rozwijany z tzw. napinaczami, przeznaczony do instalacji na ścianie lub suficie , aluminiowa obudowa ,powierzchnia 3-warstwowa, wymiar 220x220 MWP szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Długość gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.