Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Wyszków: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT
DLA ZADANIA
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 70717 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE Kod CPV: 74230000-0 - usługi inżynieryjne, 74260000-9 - usługi związane z budownictwem, 74262000-3 - usługi nadzoru budowlanego, 74264000-7 - usługi zarządzania budową, 74264100-8 - usługi zarządzania projektem budowlanym. 1. Inwestycja realizowana w ramach Planu Inwestycyjnego SPZZOZ w Wyszkowie na 2010 r. oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Modernizacji Szpitala Powiatowego w Wyszkowie w latach 2007 - 2013 , będzie finansowana z PFRON i dotacji Powiatu Wyszkowskiego. Zamawiający posiada dokumentacje projektową i pozwolenie na budowę nr 45.08 z dnia 15.02.2008 r. W dn.14.01.2010 r. Zamawiający zawiadomił, o rozpoczęciu robót w dniu 01.02.2010 r., Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wyszkowie. W dniu 01.02.1010 r. przystąpiono do robót rozbiórkowych starych instalacji Dokumentacja projektowa zadania budowlanego stanowi załącznik do SIWZ - do pobrania ze strony www.szpital-wyszkow.com.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy - odpowiedzialność Wykonawcy: 2.1. Sprawdzenie dokumentacji projektowych i przedmiarów robót oraz odpowiednie do potrzeb uzupełnienie ich przy współpracy z projektantami, szczególnie w zakresie usprawnienia instalacji centralnego ogrzewania z zapewnieniem jej regulacji oraz instalacji ciepłej wody użytkowej dla zapewnienia możliwości uzyskania temperatury 55oC w całym kompleksie budynków szpitala. 2.2. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzenie przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: uaktualnienie kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych, sprawdzanie ofert i wnioskowanie o wybór najkorzystniejszych; 2.3. Przygotowanie i złożenie odpowiednich dokumentów wymaganych prawem budowlanym dla realizacji inwestycji. 2.4. Koordynacja realizacji, w tym także uzgadnianie terminu i sposobu wykonania robot z Wykonawcą i Komórkami organizacyjnymi SPZZOZ w Wyszkowie, tak aby zapewnić funkcjonowanie szpitala. 2.5.. Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wymaganych dla realizowanego zadania, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wypełnienie wszystkich obowiązków za Zamawiającego wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; 2.6. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z interesem i wytycznymi Zamawiającego, przepisami prawa budowlanego oraz z harmonogramem organizacji i wykonania robót, koordynacja prac firm wykonawczych i dostawców oraz zarządzanie budową, kontrola robót i dostaw pod względem finansowym i technicznym, rozliczenie inwestycji bieżące i okresowe wraz ze sporządzaniem informacji. 2.7.Nadzór fachowy w imieniu Zamawiającego nad realizacją inwestycji, dopilnowanie zgodności z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania robót oraz dostaw wraz z ich fachowym odbiorem i przekazaniem zamawiającemu do użytkowania, sprawdzanie kosztorysów (ofertowych, zamiennych, powykonawczych). 2.8. Prowadzenie obmiaru robót, naliczanie i rozliczenie kar umownych, rozliczenie kaucji gwarancyjnych, wyposażanie obiektu, rękojmia za wady po odbiorze końcowym, współdziałanie z inwestorem w ewentualnych procesach sądowych. 2.9. Kompletowanie dokumentacji do odbioru, odbiór od wykonawcy robot dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie końcowe inwestycji rzeczowe i finansowe wraz z przygotowaniem odpowiednich rozliczeń, dokumentów i protokółów odbioru wymaganych w umowach o finansowanie inwestycji z PFRON i z Powiatem Wyszkowskim. Przekazanie na majątek SPZZOZ w Wyszkowie. 2.10. Wykonawca musi być ubezpieczony od ryzyka związanego z prowadzoną działalnością dla realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające z wolnej ręki, zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt. 6) Ustawy prawo zamówień publicznych. Przewiduje się , że przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie: Świadczenie Usług Koordynacji, Nadzoru Inwestorskiego i Rozliczenia Robót dla zadania: Dostosowanie Zespołu Budynków Szpitala do wymogów p- poż. : Wykonanie Obudowy Klatek Schodowych nr 1,2,3,4,5 i 6 wraz z Instalacją Oddymiania. w SPZZOZ w Wyszkowie i,lub zadania: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej w SPZZOZ w Wyszkowie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0, 74.26.00.00-9, 74.20.00.00-3, 74.26.40.00-7, 74.26.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
ul. KEN 1
07-200 Wyszków
zp_spzzozwyszkow@wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków w pokoju nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Ochrona fizyczna budynku Urzędu Miejskiego oraz Starostwa Powiatowego w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





