eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Wyszków: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 70717 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE Kod CPV: 74230000-0 - usługi inżynieryjne, 74260000-9 - usługi związane z budownictwem, 74262000-3 - usługi nadzoru budowlanego, 74264000-7 - usługi zarządzania budową, 74264100-8 - usługi zarządzania projektem budowlanym. 1. Inwestycja realizowana w ramach Planu Inwestycyjnego SPZZOZ w Wyszkowie na 2010 r. oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Modernizacji Szpitala Powiatowego w Wyszkowie w latach 2007 - 2013 , będzie finansowana z PFRON i dotacji Powiatu Wyszkowskiego. Zamawiający posiada dokumentacje projektową i pozwolenie na budowę nr 45.08 z dnia 15.02.2008 r. W dn.14.01.2010 r. Zamawiający zawiadomił, o rozpoczęciu robót w dniu 01.02.2010 r., Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wyszkowie. W dniu 01.02.1010 r. przystąpiono do robót rozbiórkowych starych instalacji Dokumentacja projektowa zadania budowlanego stanowi załącznik do SIWZ - do pobrania ze strony www.szpital-wyszkow.com.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy - odpowiedzialność Wykonawcy: 2.1. Sprawdzenie dokumentacji projektowych i przedmiarów robót oraz odpowiednie do potrzeb uzupełnienie ich przy współpracy z projektantami, szczególnie w zakresie usprawnienia instalacji centralnego ogrzewania z zapewnieniem jej regulacji oraz instalacji ciepłej wody użytkowej dla zapewnienia możliwości uzyskania temperatury 55oC w całym kompleksie budynków szpitala. 2.2. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzenie przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: uaktualnienie kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych, sprawdzanie ofert i wnioskowanie o wybór najkorzystniejszych; 2.3. Przygotowanie i złożenie odpowiednich dokumentów wymaganych prawem budowlanym dla realizacji inwestycji. 2.4. Koordynacja realizacji, w tym także uzgadnianie terminu i sposobu wykonania robot z Wykonawcą i Komórkami organizacyjnymi SPZZOZ w Wyszkowie, tak aby zapewnić funkcjonowanie szpitala. 2.5.. Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wymaganych dla realizowanego zadania, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wypełnienie wszystkich obowiązków za Zamawiającego wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; 2.6. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z interesem i wytycznymi Zamawiającego, przepisami prawa budowlanego oraz z harmonogramem organizacji i wykonania robót, koordynacja prac firm wykonawczych i dostawców oraz zarządzanie budową, kontrola robót i dostaw pod względem finansowym i technicznym, rozliczenie inwestycji bieżące i okresowe wraz ze sporządzaniem informacji. 2.7.Nadzór fachowy w imieniu Zamawiającego nad realizacją inwestycji, dopilnowanie zgodności z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania robót oraz dostaw wraz z ich fachowym odbiorem i przekazaniem zamawiającemu do użytkowania, sprawdzanie kosztorysów (ofertowych, zamiennych, powykonawczych). 2.8. Prowadzenie obmiaru robót, naliczanie i rozliczenie kar umownych, rozliczenie kaucji gwarancyjnych, wyposażanie obiektu, rękojmia za wady po odbiorze końcowym, współdziałanie z inwestorem w ewentualnych procesach sądowych. 2.9. Kompletowanie dokumentacji do odbioru, odbiór od wykonawcy robot dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie końcowe inwestycji rzeczowe i finansowe wraz z przygotowaniem odpowiednich rozliczeń, dokumentów i protokółów odbioru wymaganych w umowach o finansowanie inwestycji z PFRON i z Powiatem Wyszkowskim. Przekazanie na majątek SPZZOZ w Wyszkowie. 2.10. Wykonawca musi być ubezpieczony od ryzyka związanego z prowadzoną działalnością dla realizacji niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające z wolnej ręki, zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt. 6) Ustawy prawo zamówień publicznych. Przewiduje się , że przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie: Świadczenie Usług Koordynacji, Nadzoru Inwestorskiego i Rozliczenia Robót dla zadania: Dostosowanie Zespołu Budynków Szpitala do wymogów p- poż. : Wykonanie Obudowy Klatek Schodowych nr 1,2,3,4,5 i 6 wraz z Instalacją Oddymiania. w SPZZOZ w Wyszkowie i,lub zadania: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej w SPZZOZ w Wyszkowie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0, 74.26.00.00-9, 74.20.00.00-3, 74.26.40.00-7, 74.26.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków w pokoju nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.