eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Wyszków: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE.
Numer ogłoszenia: 114647 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70717 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG KOORDYNACJI, NADZORU INWESTORSKIEGO I ROZLICZENIA ROBÓT DLA ZADANIA: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH DLA PRACOWNI FIZYKOTERAPII I REHABILITACJI W SPZZOZ W WYSZKOWIE. 1. Inwestycja realizowana w ramach Planu Inwestycyjnego SPZZOZ w Wyszkowie na 2010 r. oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego Modernizacji Szpitala Powiatowego w Wyszkowie w latach 2007 - 2013 , będzie finansowana z PFRON i dotacji Powiatu Wyszkowskiego. Zamawiający posiada dokumentacje projektową i pozwolenie na budowę nr 45.08 z dnia 15.02.2008 r. W dn.14.01.2010 r. Zamawiający zawiadomił, o rozpoczęciu robót w dniu 01.02.2010 r., Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wyszkowie. W dniu 01.02.1010 r. przystąpiono do robót rozbiórkowych starych instalacji Dokumentacja projektowa zadania budowlanego stanowi załącznik do SIWZ - do pobrania ze strony www.szpital-wyszkow.com.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy - odpowiedzialność Wykonawcy: 2.1. Sprawdzenie dokumentacji projektowych i przedmiarów robót oraz odpowiednie do potrzeb uzupełnienie ich przy współpracy z projektantami, szczególnie w zakresie usprawnienia instalacji centralnego ogrzewania z zapewnieniem jej regulacji oraz instalacji ciepłej wody użytkowej dla zapewnienia możliwości uzyskania temperatury 55oC w całym kompleksie budynków szpitala. 2.2. Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzenie przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: uaktualnienie kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wzoru umowy z wykonawcą robót budowlanych, sprawdzanie ofert i wnioskowanie o wybór najkorzystniejszych; 2.3. Przygotowanie i złożenie odpowiednich dokumentów wymaganych prawem budowlanym dla realizacji inwestycji; 2.4. Koordynacja realizacji, w tym także uzgadnianie terminu i sposobu wykonania robot z Wykonawcą i Komórkami organizacyjnymi SPZZOZ w Wyszkowie, tak aby zapewnić funkcjonowanie szpitala; 2.5.. Pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wymaganych dla realizowanego zadania, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wypełnienie wszystkich obowiązków za Zamawiającego wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; 2.6. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z interesem i wytycznymi Zamawiającego, przepisami prawa budowlanego oraz z harmonogramem organizacji i wykonania robót, koordynacja prac firm wykonawczych i dostawców oraz zarządzanie budową, kontrola robót i dostaw pod względem finansowym i technicznym, rozliczenie inwestycji bieżące i okresowe wraz ze sporządzaniem informacji. 2.7.Nadzór fachowy w imieniu Zamawiającego nad realizacją inwestycji, dopilnowanie zgodności z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania robót oraz dostaw wraz z ich fachowym odbiorem i przekazaniem zamawiającemu do użytkowania, sprawdzanie kosztorysów (ofertowych, zamiennych, powykonawczych). 2.8. Prowadzenie obmiaru robót, naliczanie i rozliczenie kar umownych, rozliczenie kaucji gwarancyjnych, wyposażanie obiektu, rękojmia za wady po odbiorze końcowym, współdziałanie z inwestorem w ewentualnych procesach sądowych. 2.9. Kompletowanie dokumentacji do odbioru, odbiór od wykonawcy robot dokumentacji powykonawczej, odbiór końcowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz rozliczenie końcowe inwestycji rzeczowe i finansowe wraz z przygotowaniem odpowiednich rozliczeń, dokumentów i protokółów odbioru wymaganych w umowach o finansowanie inwestycji z PFRON i z Powiatem Wyszkowskim. Przekazanie na majątek SPZZOZ w Wyszkowie. 2.10. Wykonawca musi być ubezpieczony od ryzyka związanego z prowadzoną działalnością dla realizacji niniejszego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.26.00.00 - 74.26.00.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.26.41.00 - 74.26.41.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.