Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Wrocław: Dostawa i uruchomienie zestawu do wykonywania prób spiroergometrycznych wyposażonego w zintegrowany moduł do spirometrii do Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. R. Weigla 5.
Numer ogłoszenia: 70670 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie zestawu do wykonywania prób spiroergometrycznych wyposażonego w zintegrowany moduł do spirometrii do Katedry i Kliniki Chorób Serca Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. R. Weigla 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar parametrów oddechowych objętości oddechowej, częstości oddechów, wentylacji minutowej, pochłaniania O2, wydalania CO2, wskaźnik RER-VO2-VCO2, oddech po oddechu wraz z podgladem parametrów oddechowych w czasie rzeczywistym w trakcie badania. Dokładność pomiaru wielkości przepływu powietrza nie mniejsza niż 2% Zakres pomiaru wielkości przepływu: min. 0-20 L-s Zakres wentylacji: min. 0-300 L-min. Typ analizatora O2 : paramagnetyczny lub rozwiązanie równoważne pod względem : a Dokładności pomiaru O2 w powietrzu wydychanym nie mniejsza niż 0,02%. b Zakres pomiaru O2: min. 0-25% c Czas odpowiedzi dla pomiaru O2 nie większy niż 120 ms. Typ analizatora CO2: NDIR lub rozwiązanie techniczne równoważne pod względem : a Dokładności pomiaru CO2 w powietrzu wydychanym nie mniejsza niż 0,02 % b Czas odpowiedzi dla pomiaru CO2 nie większa niż 120 ms. cZakres pomiaru CO2 : min. 0-10% Automatyczne i ręczne wykrywanie progu aerobowego przy wykorzystaniu zmodyfikowanej metody V-slope Wassermana. Nieinwazyjne wyznaczanie pośredniego rzutu minutowego serca przy pomocy algorytmu Wassermana Sterowanie bieżnią - ergometrem z poziomu oprogramowania Sterowanie bieżnią - ergometrem poprzez złącze RS232 Możliwość rozbudowy o zintegrowany 12-kanalowy moduł EKG umożliwiający: a. Analizę odcinka ST dla wszystkich 12 odprowadzeń z porównaniem do zapisu spoczynkowego. b. Podgląd obniżenia odcinka ST oraz trendu nachylenia odcinka ST. Możliwość rozbudowy o moduł do pulsoksymetrii Możliwość rozbudowy o moduł do automatycznego pomiaru ciśnienia krwi Możliwość rozbudowy o moduł do kalorymetrii pośredniej Standardy bezpieczeństwa: MDD 93-42 EEC, FDA 510 -k-, EN 60601-1, EN 60601-1-2 Urządzenie pomiarowe- ergospirometr stacjonarny wraz z przepływomierzem Zintegrowany moduł do spirometrii umożliwiający przeprowadzenie testów: VC, FVC, MVV Wózek na kółkach z zasilaczem awaryjnym UPS podtrzymującym zasilanie w przypadku zaniku napięcia w sieci. Komputer PC o konfiguracji umożliwiającej zainstalowanie najnowszej wersji oprogramowania do obsługi urządzeń pomiarowych - ergospirometr, moduł do spirometrii- z zainstalowanym systemem Windows 7 lub równoważnym oraz najnowszą wersją oprogramowania do obsługi urządzeń pomiarowych. Dwa monitory 22-calow wraz z umocowaniem do wózka Drukarka laserowa Okablowanie Maski zakładane na twarz osoby badanej, co najmniej w trzech rozmiarach Butla - butle- z gazami przeznaczonymi do kalibracji urzadzenia Strzykawka - pompa- kalibracyjna Zgodność z CE wystawiona przez niezależną jednostkę lub deklaracja zgodności z CE wystawiona przez producenta urządzenia, a w przypadku wyrobów medycznych dokumenty potwierdzające dopuszczenie urządzenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Spełnia- nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Spełnia- nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Spełnia- nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Spełnia- nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Znak CE lub deklaracja zgodności ze znakiem CE producenta urządzenia, a w przypadku wyrobów medycznych dokumenty potwierdzające dopuszczenie urządzenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 nr 107 poz. 679.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy z ceną ofertową jego realizacji i potwierdzeniem przyjęcia warunków realizacji zamówienia określonych w projekcie umowy wzór - załącznik nr 1 do Siwz. Załącznik nr 2 - Arkusz informacji technicznej z wyszczególnionymi parametrami granicznymi Zestawu do wykonywania prób spiroergometrycznych, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanych urządzeń, wskazujące co najmniej na spełnienie parametrów granicznych a także przedstawiające parametry lepsze od wartości granicznych wzór - załącznik nr 2 do Siwz. Załącznik nr 8 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; załącznik przygotowywany przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa stanowisk badawczych według 4 pakietów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.