eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych oraz dostawa farb i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Mińsk Mazowiecki: Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych oraz dostawa farb i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 70659 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych oraz dostawa farb i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych oraz dostawa farb i materiałów eksploatacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 zadań: Zadanie nr 1 Materiały i akcesoria budowlane metalowe dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ Zadanie nr 2 Materiały budowlane dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ Zadanie nr 3 Wykładziny dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ Zadanie nr 4 Materiały konstrukcyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ Zadanie nr 5 Materiały metalowe dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ Zadanie nr 6 Dostawa Farb, rozpuszczalników dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ Zadanie nr 7 Materiały eksploatacyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Uwaga: Dostarczone materiały wymienione w załącznikach nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F oraz 2G do SIWZ muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, posiadać cechy pierwotnego opakowania, na których musi być informacja o pochodzeniu produktu, dacie produkcji oraz okresie przydatności gwarancji obow. gdzie wymagana do użycia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym wymienionym jak wyżej. Dostarczone materiały wymienione w załączniku nr 2B pozycja od 7 do12, od 14 do18 oraz od 28 do 31 oraz w załączniku nr 2F do SIWZ muszą posiadać Kartę Charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert. Dostarczone materiały muszą posiadać atest, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy, którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę, a także na każde żądanie Zamawiającego w trakcie oceny ofert. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych, ale wówczas na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takich przypadkach, wykonawca dołączy do oferty opis techniczny równoważnego artykułu lub kartę katalogową lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego. Zamawiający wymaga dostawy fabrycznie nowych, oryginalnie zapakowanych produktów, określonych szczegółowo w załącznikach nr od 2A do 2G SIWZ formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na teren 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz Siedlce ul. Składowa 39. Do momentu odbioru asortymentu przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Uwaga: Miejsce dostarczenia odpowiednich grup asortymentowych w poszczególnych zadaniach zostały określone w załącznikach formularzy cenowych do SIWZ. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Dostarczony asortyment zostanie przyjęty na podstawie zatwierdzonego przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru. W przypadku, gdy dostarczony towar w części lub całości nie będzie odpowiadał wymaganiom zawartym w siwz oraz formularzu cenowym Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, do magazynu, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na własny koszt w terminie obowiązywania umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 14.21.00.00-6, 14.70.00.00-1, 14.80.00.00-9, 14.81.00.00-2, 18.10.00.00-0, 19.52.00.00-7, 24.90.00.00-3, 24.00.00.00-4, 39.22.42.10-3, 39.81.25.00-2, 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.50.00.00-5, 44.80.00.00-8, 44.90.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: opis towaru np. karty katalogowe, opis techniczny, lub inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego dla: zadania nr 1 pozycja 69 zadania nr 2 pozycja od 7 do 12, od 14 do 18 oraz od 28 do31 zadania nr 3 pozycja 1, 2, 3, 4 zadania nr 4 pozycja 1, 2, 3, 4, 5 zadania nr 6 pozycja od 1 do 22 zadania nr 7 pozycja 12, 13, 20, 21, 25, 26. Opis towaru powinien zostać opisany w sposób umożliwiający identyfikacje którego zadania dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23. Baza Lotnictwa Taktycznego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 23.Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki w Kancelarii Jawnej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Materiały i akcesoria budowlane metalowe dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Materiały i akcesoria budowlane metalowe dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.80.00.00-9, 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Materiały budowlane dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Materiały budowlane dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 14.21.00.00-6, 24.90.00.00-3, 44.10.00.00-1, 44.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Wykładziny dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Wykładziny dla służby Infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Materiały konstrukcyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Materiały konstrukcyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Materiały metalowe dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Materiały metalowe dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Dostawa Farb, rozpuszczalników dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Dostawa Farb, rozpuszczalników dla służby Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizaci zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Materiały eksploatacyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Materiały eksploatacyjne dla Technika Lotnicza w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 18.10.00.00-0, 24.00.00.00-4, 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.