Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Puławy: Rozbudowa budynku internatu przy ul. Wojska Polskiego 7 w Puławach .
Numer ogłoszenia: 70451 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863705, fax 081 8863705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.w.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku internatu przy ul. Wojska Polskiego 7 w Puławach ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stanu surowego zamkniętego rozbudowy istniejącego budynku internatu położonego w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 7, z przeznaczeniem na cele oświaty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem zamówienia 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a w szczególności udokumentują ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5. spełnią pozostałe wymagania SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI. na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 6. Wykaz robót budowlanych, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wykonać minimum 2 budowy (przebudowy) obiektu o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400m2 o wartości powyżej 300.000 zł każda, podając ich przedmiot, wartość, datę i miejsce wykonania, zgodnie z załączonym formularzem. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane, zgodnie z załączonym formularzem. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane tej osoby oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto do oferty należy dołączyć 1. dowód wniesienia wadium 2. wykaz stawek i narzutów do wyceny ewentualnych robót dodatkowych 3. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. 4. Aktualne certyfikaty lub aprobaty techniczne na przyjęte do wbudowania materiały: okna PCV, drzwi aluminiowe. Uwaga! Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcku-bip.w.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w Regionalnym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Puławach z siedzibą w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Regionalnego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Puławach z siedzibą w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie kompleksowej usługi zbioru, transportu i zakiszenia traw dla IUNG-PIB w Puławach RZD Werbkowice na 2025 rok
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH W OKRESIE 12 MIESIĘCY
- Dostawa beczek stalowych z wiekiem zdejmowanym
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA 15 ZADAŃ DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Szkoły bez barier - budowa wind zewnętrznych przy szkołach w Puławach" (Część I i II)
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- Aranżacja Biura Obsługi Mieszkańców oraz pomieszczenia magazynowego - Archiwum w budynku C Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4.
- Remont budynku mieszkalnego dworu w Grodzisku
- Likwidacja barier utrudniających swobodę ruchu osobom niepełnosprawnym w Szkole Podstawowej im. H Ch Andersena w Karsku poprzez ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych.
- Budowa gminnego żłobka w m. Wiśniew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.