Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Warszawa: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, ŁAMANIE, DRUK ORAZ DYSTRYBUCJA NA TERENIE DZIELNICY URSYNÓW DO KOŃCA 2008 R. WKŁADKI INFORMACYJNEJ DZIELNICY URSYNÓW M.ST. WARSZAWY STANOWIĄCEJ INTEGRALNĄ CZĘŚĆ BEZPŁATNEJ GAZETY /GAZET/.
Numer ogłoszenia: 70394 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, fax 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, ŁAMANIE, DRUK ORAZ DYSTRYBUCJA NA TERENIE DZIELNICY URSYNÓW DO KOŃCA 2008 R. WKŁADKI INFORMACYJNEJ DZIELNICY URSYNÓW M.ST. WARSZAWY STANOWIĄCEJ INTEGRALNĄ CZĘŚĆ BEZPŁATNEJ GAZETY /GAZET/..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie graficzne, skład, łamanie, druk oraz dystrybucja na terenie Dzielnicy Ursynów do końca 2008 r. wkładki informacyjnej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy stanowiącej integralną część bezpłatnej gazety /gazet/, przy czym minimalny nakład gazety /gazet/ przeznaczony do dystrybucji na terenie Dzielnicy Ursynów musi wynosić nie mniej niż 25.000 egzemplarzy. Przedmiot zamówienia obejmuje: A. Opracowanie graficzne, skład i łamanie wkładki informacyjnej /maj 2008 r. - grudzień 2008 r. w okresach dwutygodniowych/, zwanej w dalszej części SIWZ Wkładką, w tym: opracowanie winiety tytułowej, winiet działów i rubryk oraz innych elementów graficznych, łamania kolumn i szpalt, sposobu graficznej edycji zdjęć, układu tekstów i fotogramów, jak również przygotowanie makiety Wkładki i plików postskryptowych do druku. - Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia pliki tekstowe w formacie .doc lub .rtf oraz pliki graficzne w formacie JPEG lub TIFF - pocztą elektroniczną lub na płycie CD. - Wykonanie przedmiotu zamówienia każdorazowo poprzedzone jest dwiema korektami Zamawiającego oraz, dodatkowo, dokonaną przez Zamawiającego rewizją makiety, która kierowana jest do drukarni. - Wykonawca naniesie poprawki zaznaczone przez Zamawiającego. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z naniesionymi poprawkami dla Zamawiającego w postaci pliku w formacie PDF. B. Druk Wkładki o następujących parametrach: a. objętość - 4 strony b. kolory - 4+4, zestaw barw CMYK c. minimalny format - 280 mm x 410 mm d. papier gazetowy o minimalnej gramaturze - 45g/m² C. Dystrybucja Wkładki: - Drukowane w okresach dwutygodniowych egzemplarze Wkładki Wykonawca odbierze z drukarni i dostarczy odbiorcom z terenu dzielnicy Ursynów jako integralną część własnej bezpłatnej gazety /gazet/ dystrybuowanej na terenie dzielnicy. - Kolportaż każdego numeru Wkładki na terenie dzielnicy Ursynów nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakończenia druku. UWAGA Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 150.000 złotych brutto. Dla potrzeb kalkulacji należy przyjąć ilość 18 wydań.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.24.00.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.22.30.00 - Usługi składania Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.23.00 - Usługi składania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej wymienione warunki: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli niniejsze dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 3.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 3.2. zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganego dokumentu stosowanego w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Oświadczenie wymienione w pkt 3.1. w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 5.2. Dokument wymieniony w pkt 3.2. winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Oferowany nakład przedmiot. wkładki informacyjnej Dz. Ursynów m.st. W-wy będącą integralną częścią bezpłatnej gazety(gazet) dystryb. na ter.Dz.Ursynów - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatne materiały przetargowe, zawierające Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 243..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy al. KEN 61 pok. Nr 243.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami : - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Pan Tomasz Dziedziczak - Główny specjalista tel. 022/545 71 29 fax 022/ 545 71 28 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Pani Eliza Krych - Palusińska - Inspektor tel. 022/545 73 33 fax 022/545 73 32
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług graficznych dla projektu SPIN - Małopolskie Centra Transferu Wiedzy
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKPŚ
- Druk folderu serowarskiego
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Usługi składania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.