Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Gdańsk: ratunkowy remont konserwatorski Bastionu Ostroróg Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707)
Numer ogłoszenia: 70362 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska , ul. Długa 46/47, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ratunkowy remont konserwatorski Bastionu Ostroróg Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą konserwacji i restauracji elewacji bastionu OSTRORÓG w zakresie: 1. Usunięciu części nasypu wału bastionu z korony muru, UWAGA! Nadzór archeologiczny nad tym elementem robót sprawuje Zamawiający. 2. Usunięciu mechanicznie roślinności porastającej koronę i lico części murowej bastionu, 3. Zatruciu systemów korzeniowych, oraz dezynfekcji partii murów porażonych mikroorganizmami, 4. Usunięciu wadliwie wykonanych napraw, uzupełnień, zdezintegrowanych spoin i cegieł, 5. Zabezpieczeniu luźnych elementów jak detale ceglane i kamienne, wymontowaniu detali metalowych (nadających sie do demontażu) w celu poddania pracom konserwatorskim, 6. Naprawie korony muru: a. Rozbiórka górnej rolki ceglanej, b. Demontaż kamiennych elementów gzymsu koronującego, c. Rozbiórka zdezintegrowanych partii muru, d. Wykonanie napraw murarskich korony muru, e. Ułożenie kamiennych elementów gzymsu koronującego oraz uzupełnienie braków elementami odkutymi z nowego kamienia na wzór oryginalnych, f. Odtworzenie górnej rolki ceglanej, g. Wykonanie na powierzchni ceglanej rolki buforowej warstwy z zaprawy hydrofobowej. h. Położenie dyfuzyjnej warstwy izolacyjnej. 5. Wypełnieniu pęknięć i rozwarstwień muru metodą iniekcji z zastosowaniem mas mineralnych, 6. Oczyszczeniu lica muru bastionu z zabrudzeń powierzchniowych i nawarstwień, 7. Redukcji zasolenia fragmentów muru, oraz detali kamiennych, 8. Wzmacnianiu strukturalnemu osłabionych elementów ceglanych i kamiennych, 9. Uzupełnieniu ubytków wątku ceglanego elewacji bastionu, 10. Wypełnieniu drobnych szczelin w rozwarstwionych detalach ceramicznych oraz elementach kamiennych, 11. Konsolidacji, klejeniu i uzupełnianiu ubytków w detalach kamiennych. 12. Połączeniu popękanych detali kamiennych 13. Uzupełniane ubytków w detalach kamiennych, 14. Uzupełnianiu spoin zaprawami mineralnymi, 15. Wykonaniu lokalnych scaleń kolorystycznych detali ceglanych i kamiennych po przeprowadzeniu technicznych zabiegów i prac konserwatorskich. 16. Konserwacji i zabezpieczenie elementów metalowych: a. usuniecie produktów korozji oraz starych powłok malarskich, b. stabilizacja powierzchni metalu po oczyszczeniu przy użyciu kontaktowych inhibitorów korozji, c. naniesienie wielowarstwowej powłoki zabezpieczającej, d. nałożenie antykorozyjnej warstwy pośredniej, e. nałożenie zewnętrznej warstwy malarskiej w ustalonej kolorystyce. 17. Opracowaniu powykonawczej dokumentacji prac konserwatorskich w trzech egzemplarzach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych polegające na wykonaniu konserwacji elewacji z okładziną ceramiczną i kamiennym detalem architektonicznym w obiektach zabytkowych wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków o wartości zamówienia minimum 500 000 zł brutto każda; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać ww. warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia zawodowe: - Kierownik robót musi posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełniać wymogi § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987 ze zm.) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, tj. posiadać co najmniej 2-letnią, udokumentowaną, praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych; kierownik prac konserwatorskich musi spełniać wymagania § 22 ust. 1 w/w Rozporządzenia, tj. posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz wykazuje się co najmniej 12-miesięczną, udokumentowana, praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: siły wyższej lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności. Przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy; zawarcia umowy na roboty dodatkowe (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót) - wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy. - Zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska
80-831 Gdańsk
ul. Długa 46/47
pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- Prace konserwatorskie i restauratorskie figury Najświętszego Serca Jezusa oraz rewitalizacja skweru na ul. Plac Wolności w Szamocinie
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.