eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Świadczenie usług przechowywania zwłok i udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na potrzebyProkuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski; Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów; Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno; Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko; Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Piotrków Trybunalski: Świadczenie usług przechowywania zwłok i udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na potrzeby: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski; Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów; Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno; Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko; Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 70020 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim , Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 647 66 41, faks 44 647 44 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piotrkow-tryb.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przechowywania zwłok i udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok na potrzeby: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski; Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów; Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno; Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko; Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, Prokuratury Rejonowej w Opocznie, Prokuratury Rejonowej w Radomsku i Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim. Przedmiot zamówienia ze względu na zasięg działania w/w prokuratur został podzielony na 5 zadań (części): Zadanie nr 1 Zasięg działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim: miasto Piotrków Trybunalski oraz gminy: Czarnocin, Gorzkowice, Grabica, Łęki Szlacheckie, Moszczenica, Ręczno, Rozprza, Sulejów, Tuszyn, Wola Krzysztoporska, Wolbórz. Zadanie nr 2 Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie: miasto Bełchatów oraz gminy: Bełchatów, Drużbice, Kleszczów, Kluki, Rusiec, Szczerców, Zelów. Zadanie nr 3 Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie: gminy: Aleksandrów, Białaczów, Drzewica, Mniszków, Opoczno, Paradyż, Poświętne, Sławno, Żarnów. Zadanie nr 4 Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku: miasto Radomsko oraz gminy: Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kamieńsk, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Przedbórz, Radomsko, Wielgomłyny, Żytno. Zadanie nr 5 Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim: miasto Tomaszów Mazowiecki oraz gminy: Będków, Budziszewice, Czerniewice, Inowłódz, Lubochnia, Rokiciny, Rzeczyca, Tomaszów Mazowiecki, Ujazd, Żelechlinek. UWAGA: Miejsce przechowywania zwłok i prosektorium powinno znajdować się na terenie działania prokuratur okręgu piotrkowskiego. W zakresie przechowywania zwłok Wykonawca zobowiązuje się do: przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie. UWAGA: Odbiór zwłok bądź szczątków ludzkich od firmy zajmującej się przewozem zwłok oraz przejęcie i umieszczenie zwłok w chłodni, a także wydania zwłok osobom uprawnionym - usługa ta świadczona będzie bezpłatnie. W zakresie udostępniania prosektorium do wykonywania sekcji zwłok wraz z pomocą techniczną przy wykonywaniu sekcji Wykonawca zobowiązuje się do: udostępniania sali sekcyjnej do wykonywania sądowo-lekarskiej sekcji lub oględzin zwłok, w tym również zapewni wodę i energię elektryczną; zapewnienia technika niezbędnego do pomocy przy wykonywanej przez powołanego biegłego lekarza sekcji oraz zapewni i udostępni niezbędne materiały, urządzenia, narzędzia, odpowiedni i specjalistyczny sprzęt, środki dezynfekcyjne itp.; zapewniony przez Wykonawcę technik wykonujący czynności pomocnicze, polegające m.in. na przygotowaniu zwłok do sekcji, rozebraniu zwłok, ułożeniu zwłok na stole, zaszyciu zwłok po sekcji, powinien posiadać stosowne kwalifikacje; prosektorium wraz z salą sekcyjną winno spełniać warunki bezpieczeństwa i higieny pracy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123); termin wykonania sekcji bądź oględzin zwłok będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. Podstawą do przygotowania zwłok i pomocy przy sekcji będzie wydane stosowne zlecenie przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę w danej jednostce prokuratury. Sekcję zwłok, bądź oględziny zwłok wykonywał będzie biegły lekarz na podstawie wydanego postanowienia i w terminie ustalonym przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. Sekcje i oględziny mogą odbywać się przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia. Do obowiązków Wykonawcy należy: gotowość świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu; zapewnienie odpowiedzialnej i godnej zaufania kadry za powierzone zwłoki lub szczątki ludzkie wraz z ewentualnymi rzeczami osobistymi osoby zmarłej; zapewnienie technika do pomocy przy sekcji posiadającego odpowiednie kwalifikacje; zapewnienie materiałów, urządzeń, narzędzi, odpowiedniego i specjalistycznego sprzętu, środków dezynfekujących itp.; rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zwłok; świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością i etyką zawodową, tj. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych, przez co rozumieć należy m.in. poszanowanie zwłok ludzkich ze względu na cześć osoby zmarłej oraz ochronę dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki. Pracownicy Wykonawcy: uprawnieni do odbioru zwłok albo szczątków ludzkich od firmy zajmującej się ich przewozem zobowiązani są do ich przejęcia i umieszczenia w chłodni, a także wydania zwłok osobom uprawnionym na podstawie wystawionego zezwolenia lub decyzji na ich pochowanie; zobowiązani są do świadczenia usług objętych zakresem umowy z należytą starannością i etyką zawodową; zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie przechowywania zwłok uzyskanych podczas i w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte wykonanie zobowiązań przez swoich pracowników. Ilość zleceń dokonywanych przez Zamawiającego będzie uzależniona od liczby zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do zachowania godności osób zmarłych oraz do przestrzegania wszystkich obowiązujących w zakresie przedmiotu zamówienia przepisów, a w szczególności: ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2011 r., Nr 118, poz. 687 ze zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosektorach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r., Nr 153, poz. 1783 ze zm.), rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. z 2011 r., Nr 75, poz. 405). Do rozliczenia kosztów wykonanych usług będzie brana pod uwagę: w zakresie przechowywania zwłok - ilość dób przechowania; UWAGA: Jednostką rozliczeniową jest doba, przy czym każda kolejna rozpoczęta doba będzie naliczana według stawki godzinowej to znaczy 1/24 stawki dobowej. w zakresie udostępniania sali do wykonania sekcji bądź oględzin zwłok - ilość wykonanych sekcji bądź oględzin zwłok. Ilość dób przechowywania zwłok oraz ilość wykonywanych sekcji bądź oględzin zwłok będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego. Zawarta w formularzu obliczenia ceny ilość sekcji/oględzin i ilość dób przechowywania zwłok w chłodni jest jedynie ilością szacunkową Zamawiającego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uznaje za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uznaje za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), a w przypadku braku własnego prosektorium - kserokopię aktualnej umowy dzierżawy prosektorium lub inny dokument uprawniający do korzystania z prosektorium, na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), a w przypadku braku własnego prosektorium - kserokopię aktualnej umowy dzierżawy prosektorium lub inny dokument uprawniający do korzystania z prosektorium, na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uznaje za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kserokopię protokołu z ostatniej kontroli przeprowadzonej przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającego że prosektorium spełnia warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10.04.1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosektorach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana kwoty wynagrodzenia brutto wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się obowiązująca stawka podatku VAT; zmiana kwoty wynagrodzenia brutto wykonawcy, jeżeli w okresie realizacji umowy zmieni się wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3 Maja 13/15 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3 Maja 13/15 97-300 Piotrków Trybunalski Sekretariat Prokuratury Okręgowej, pokój 239, w godz. 8:30 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim: miasto Piotrków Trybunalski oraz gminy: Czarnocin, Gorzkowice, Grabica, Łęki Szlacheckie, Moszczenica, Ręczno, Rozprza, Sulejów, Tuszyn, Wola Krzysztoporska, Wolbórz. przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie: miasto Bełchatów oraz gminy: Bełchatów, Drużbice, Kleszczów, Kluki, Rusiec, Szczerców, Zelów. przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Opocznie: gminy: Aleksandrów, Białaczów, Drzewica, Mniszków, Opoczno, Paradyż, Poświętne, Sławno, Żarnów. przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Radomsku: miasto Radomsko oraz gminy: Dobryszyce, Gidle, Gomunice, Kamieńsk, Kobiele Wielkie, Kodrąb, Lgota Wielka, Ładzice, Masłowice, Przedbórz, Radomsko, Wielgomłyny, Żytno. przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przechowywania zwłok w chłodni i udostępnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oględzin zwłok z terenu działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasięg działania Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim: miasto Tomaszów Mazowiecki oraz gminy: Będków, Budziszewice, Czerniewice, Inowłódz, Lubochnia, Rokiciny, Rzeczyca, Tomaszów Mazowiecki, Ujazd, Żelechlinek. przechowywania zwłok, jak również szczątków ludzkich oraz w stanie znacznego rozkładu i zwęglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; pomieszczenia do przechowywania zwłok winny być wyposażone w specjalistyczne chłodnie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia oraz spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz muszą być wyposażone w odpowiedni, specjalistyczny sprzęt; udostępnienia chłodni do okazania zwłok, w celu identyfikacji zwłok przez rodzinę, zarówno w godzinach pracy, jak również po godzinach pracy prosektorium; wydania zwłok do pochówku, które nastąpi po zakończeniu wykonania sekcji lub oględzin zwłok i wydania stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadzącego sprawę. wydania zwłok osobom upoważnionym posiadającym stosowne zezwolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1, 85.11.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium zatrudnienie osób wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.