Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef92656-746f-443d-9d23-6d1be74f47f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl
Szczegółowe informacje zawiera SWZ: XIV. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.48.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi całodobowego transportu, przechowywania oraz przygotowania zwłok osób zmarłych do sekcji, udostępnianie i sprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do przeprowadzania sekcji zwłok oraz udostępnianie pomieszczeń wydzierżawiającemu w celu wykonywania badań sekcyjnych osób zmarłych dla potrzeb jednostek i komórek organizacyjnych Spółki zlokalizowanych w Siedlcach: ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce oraz w Rudce, AL. T. Dunina 1, 05-300 Mrozy. Pozostałe informacje dotyczące zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Projekcie umowy, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85112000-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową),
zdolności technicznej lub zawodowej -
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonuje usługę polegająca na całodobowym odbiorze i transporcie, przechowywaniu oraz przygotowaniu zwłok osób zmarłych do sekcji w jednostce ochrony zdrowia świadczącej usługi w zakresie lecznictwa szpitalnego;
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej 6 osobami, pracującymi w systemie ciągłym całodobowym (wymagana całodobowa praca co najmniej 2 osób)
- wykaz pojazdów; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem posiadającym zezwolenie SANEPiD i przystosowanym do przewozu zwłok ( do wykazu należy dołączyć kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu);
- Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające dysponowanie niezbędnym do realizacji usługi wyposażeniem zgodnym z wytycznymi dla Zakładu Patomorfologii.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz usług.
2.Wykaz osób.
3.Wykaz pojazdów.
4.dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające dysponowanie niezbędnym do realizacji usługi wyposażeniem zgodnym z wytycznymi dla Zakładu Patomorfologii.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach wskazanych w art.97ust.7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO S.A., numer rachunku: 24 1440 1101 0000 0000 1600 6343 z dopiskiem Usługi transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu. FZP.2810.48.2025. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
Pozostałe informacje zawiera SWZ: XV. Wymagania dotyczące wadium:
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres i rodzaj zmian zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ opracowanej na potrzeby niniejszego postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:Oświadczenie o niepodleganiu Wykluczeniu, Wykaz usług, Wykaz osób, Wykaz pojazdów, Oświadczenie o dysponowaniu
wyposażeniem, Dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach .
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa koszulek z nadrukiem dla Instytutu Nauk o Zdrowiu - kierunek Dietetyka
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Świadczenie usług w zakresie rekrutacji personelu medycznego.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
- Świadczenie usługi udostępniania pomieszczeń w celu przechowywania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie prokuratur okręgu konińskiego.
więcej: Dodatkowe usługi szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.