Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Elbląg: Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych do ZESPOŁU PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4
Numer ogłoszenia: 69792 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2336019, faks 055 2336019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.owdm-elblag.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie artykułów spożywczych do ZESPOŁU PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży w Elblągu ul. Chrobrego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy puszka 50,00 Aromaty szt. 50,00 Budyń szt. 270,00 Bobo -frut - junior 300 ml szt. 1200,00 Bebiko1 szt. 200,00 Bebiko2R szt. 200,00 Bułka tarta kg 210,00 Brzoskwinie puszka 35,00 Cukier puder kg 20,00 Cukier waniliowy szt. 120,00 Czosnek granulowany szt. 60,00 Cukier kg 2500,00 Cynamon szt. 50,00 Dżem 280g szt. 2700,00 Fasola sucha kg 70,00 Groszek konserwowy 180g szt. 130,00 Groch łuskany kg 65,00 Galaretka owocowa szt. 80,00 Herbata miętowa szt. 20,00 Herbata granulowana kg 60,00 Kaszka smakowa ryżowa szt. 100,00 Kwasek cytrynowy szt. 210,00 Kisiel szt. 420,00 Keczup 500g szt. 550,00 Kasza jęczmienna kg 110,00 Kasza gryczana 400g szt. 80,00 Kawa Inka szt. 100,00 Kaszka kukurydziana szt. 40,00 Kleik ryżowy szt. 100,00 Koncentrat pomidorowy 30%-900g szt. 150,00 Kasza manna kg 50,00 Kompot 900ml szt. 150,00 Kukurydza konserwowa 180g szt. 90,00 Koncentrat pomidorowy 30%-180g szt. 70,00 Kakao 100g szt. 150,00 Liść laurowy szt. 70,00 Przyprawa do zup w płynie l 20,00 Musztarda stołowa 190g szt. 300,00 Majeranek szt. 240,00 Makaron kg 450,00 Mąka kg 750,00 Majonez 900g szt. 100,00 Mąka ziemniaczana kg 45,00 Miód naturalny 370g szt. 30,00 Mak kg 8,00 Migdały kg 2,00 Ocet szt. 30,00 Olej 500 ml szt. 150,00 Olej 1000 ml szt. 340,00 Ogórek konserwowy 900g szt. 200,00 Orzechy włoskie - łuskane kg 2,00 Papryka sucha szt. 200,00 Papryka konserwowa 900ml szt. 250,00 Pieprz ziołowy 20g szt. 50,00 Pieprz mielony naturalny szt. 500,00 Płatki ryżowe błyskawiczne 500g szt. 140,00 Proszek do pieczenia szt. 65,00 Płatki owsiane kg 40,00 Płatki jęczmienne kg 25,00 Płatki kukurydziane 500g szt. 450,00 Rosołki drobiowe 6 szt. op. 200,00 Rodzynki kg 4,00 Ryż kg 180,00 Sól kg 400,00 Sok owocowy -owocowa spiżarnia 500 ml szt. 350,00 Suchary delikatesowe szt. 100,00 Szczaw konserwowy 900ml szt. 80,00 Przyprawa do zup-jarzynka kg 40,00 Przyprawa do mięs szt. 100,00 Przyprawa do drobiu szt. 130,00 Wiórki kokosowe kg 5,00 Ziele angielskie szt. 70,00 Chrzan tarty 300g szt. 40,00 Fasola czerwona Puszka 20,00 Herbata w saszetkach 100szt. op. 20,00 Krem czekoladowy 400g szt. 75,00 Oregano szt. 20,00 Miód naturalny 25g szt. 700,00 Żelatyna 50g szt. 30,00 Groszek z marchewką 900ml szt. 20,00 Kukurydza ziarno 100g szt. 40,00 Sałatka obiadowa 900ml szt. 150,00 Zupa w proszku 45g szt. 300,00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział oferenci , którzy : a) prowadzą działalność w zakresie dostaw będących przedmiotem przetargu co najmniej 3 lata b) spełniają wymogi określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o prawie zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. c) posiadają certyfikat jakości dla towaru będącego przedmiotem przetargu . 2. Dostawca może być osobą fizyczną , osobą prawną lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Dostawcy występujący ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dostawca winien zapoznać się z całością SIWZ. Wszystkie załączniki załączone do niniejszego SIWZ stanowią jego integralną część..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - termin płatności - 20.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: owdm@onet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPŁÓ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży
82-300 Elbląg
ul. Chrobrego 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:30, miejsce: ZESPÓŁ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH o nazwie Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży 82-300 Elbląg ul. Chrobrego 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Terapia dla wychowanków w ramach projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027.
- REMONT DACHU BUDYNKU NR 51 W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE NA PODSTAWIE POSIADANEJ DOKUMENTACJI.
- ZP/18/2025-Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy paneli identyfikacyjnych metodą multiplex PCR
- 28/2025 Usługa wykonania pełnej, autoryzowanej obsługi serwisowej i utrzymania w ruchu: Angiografu Siemens Artis zee ceiling wraz ze stacją roboczą syngo X-WP i aparatów USG w WSZ
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej im. Jana Stapińskiego w Długiem.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie na II półrocze 2025 r''.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 sierpnia 2025r. do 31 stycznia 2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.