eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009 Część I - Obszar Okęcie Część II - Obszar Włochy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Warszawa: Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009 Część I - Obszar Okęcie Część II - Obszar Włochy
Numer ogłoszenia: 6954 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy , al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5758806, faks 022 575 89 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009 Część I - Obszar Okęcie Część II - Obszar Włochy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części I obejmuje bieżące utrzymanie zieleni w Dzielnicy Włochy - obszar Okęcie. Przedmiot zamówienia w części II obejmuje bieżące utrzymanie zieleni w Dzielnicy Włochy - obszar Włochy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zgodnie z art. 83 ust. 3 Prawa zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez jednego wykonawcę oferty na tylko jedną z części zamówienia (Część I lub Część II). Niedopuszczalne jest złożenie przez jednego wykonawcę ofert na obydwie części zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Część I - Obszar Okęcie Warunki udziału w postępowaniu 1) Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia polegającego na utrzymaniu terenów zieleni niskiej obejmującej co najmniej pielęgnację trawników i krzewów o wartości minimum 100 000,00 zł netto; 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) upoważnionym przedstawicielem wykonawcy - posiadającym wykształcenie średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 5 lat lub - posiadającym wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie, magisterskie) ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu) i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 3 lata lub - posiadającym tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni wydany przez organizację branżową zrzeszoną w NOT, np. SITO b) minimum 9 przeszkolonych pracowników fizycznych; 6) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia. B. Część II - Obszar Włochy Warunki udziału w postępowaniu 1) Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 zamówienia polegającego na utrzymaniu terenów zieleni niskiej obejmującej co najmniej pielęgnację trawników i krzewów o wartości minimum 200 000,00 zł netto; 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) upoważnionym przedstawicielem wykonawcy - posiadającym wykształcenie średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 5 lat lub - posiadającym wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie, magisterskie) ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu) i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 3 lata lub - posiadającym tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni wydany przez organizację branżową zrzeszoną w NOT, np. SITO b) minimum 12 przeszkolonych pracowników fizycznych; 6) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej, Komisja będzie oceniała według zasady: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Część I - Obszar Okęcie Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 2a do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 3a do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; W wykazie zamówień należy wskazać co najmniej 1 wykonane lub wykonywane zamówienie polegające na utrzymaniu terenów zieleni niskiej obejmującej co najmniej pielęgnację trawników i krzewów o wartości minimum 100 000,00 zł netto; Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykaz zamówień musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego; 5) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia zawodowego, posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a) upoważniony przedstawiciel wykonawcy - posiadający wykształcenie średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 5 lat lub - posiadający wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie, magisterskie) ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu) i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 3 lata lub - posiadający tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni wydany przez organizację branżową zrzeszoną w NOT, np. SITO b) minimum 9 przeszkolonych pracowników fizycznych; Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 (załącznik 5a do SIWZ) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika); Do oferty należy załączyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub uprawnień (zgodnie z warunkiem dot. dysponowania osobami). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a do SIWZ: Rodzaj sprzętu oraz Wymagana ilość: 1. Pojazd ciężarowy o ładowności minimum 3,5 t - Wymagana ilość 2 szt. 2. Kosa spalinowa - Wymagana ilość 3 szt. 3. Kosiarka spalinowa ręczna - Wymagana ilość 5 szt. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 (załącznik 6a do SIWZ) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika); W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie. B. Część II - Obszar Włochy Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 2b do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 3b do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; W wykazie zamówień należy wskazać co najmniej 1 wykonane lub wykonywane zamówienie polegające na utrzymaniu terenów zieleni niskiej obejmującej co najmniej pielęgnację trawników i krzewów o wartości minimum 200 000,00 zł netto; Wykaz zamówień należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ; Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykaz zamówień musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego; 5) Wykaz osób i podmiotów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia zawodowego, posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a) upoważniony przedstawiciel wykonawcy - posiadający wykształcenie średnie ogrodnicze i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 5 lat lub - posiadający wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie, magisterskie) ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu) i staż pracy przy pielęgnacji zieleni minimum 3 lata lub - posiadający tytuł inspektora nadzoru terenów zieleni wydany przez organizację branżową zrzeszoną w NOT, np. SITO b) minimum 12 przeszkolonych pracowników fizycznych Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 (załącznik 5b do SIWZ) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika); Do oferty należy załączyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub uprawnień (zgodnie z warunkiem dot. dysponowania osobami). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - wykaz osób i podmiotów musi spełniać łącznie wymagania zamawiającego. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, w tym minimum sprzęt wymieniony poniżej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6b do SIWZ: Rodzaj sprzętu oraz wymagana ilość 1. Pojazd ciężarowy o ładowności minimum 3,5t - Wymagana ilość 2 szt. 2. Kosa spalinowa - Wymagana ilość 4 szt. 3. Kosiarka spalinowa ręczna - Wymagana ilość 6 szt. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6 (załącznik 6b do SIWZ) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika); W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego potencjał techniczny będzie oceniany łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. nr 213 lub pocztą. Cena SIWZ 17 zł. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ - kasa urzędu lub przelew (nr konta 74 1030 1508 0000 0005 5003 5006)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, adres jw. pok. Nr 213, piętro II..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009 Część I - Obszar Okęcie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części I obejmuje bieżące utrzymanie zieleni w Dzielnicy Włochy - obszar Okęcie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie terenów zieleni w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2009 Część II - Obszar Włochy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części II obejmuje bieżące utrzymanie zieleni w Dzielnicy Włochy - obszar Włochy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.