Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Rzeszów: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) :
Zadanie nr 1 - RDW Jarosław
Zadanie nr 2 - RDW Jasło
Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów
Zadanie nr 4 - RDW Łańcut
Zadanie nr 5 - RDW Mielec
Zadanie nr 6 - RDW Rymanów
Zadanie nr 7 - RDW Stalowa Wola
Zadanie nr 8 - RDW Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 69435 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 1 - RDW Jarosław Zadanie nr 2 - RDW Jasło Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów Zadanie nr 4 - RDW Łańcut Zadanie nr 5 - RDW Mielec Zadanie nr 6 - RDW Rymanów Zadanie nr 7 - RDW Stalowa Wola Zadanie nr 8 - RDW Ustrzyki Dolne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości : Zadanie nr 1 - RDW Jarosław - 470,00 PLN Zadanie nr 2 - RDW Jasło - 540,00 PLN Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów - 340,00 PLN Zadanie nr 4 - RDW Łańcut - 430,00 PLN Zadanie nr 5 - RDW Mielec - 490,00 PLN Zadanie nr 6 - RDW Rymanów - 1 790,00 PLN Zadanie nr 7 - RDW Stalowa Wola - 1 880,00 PLN Zadanie nr 8 - RDW Ustrzyki Dolne - 1 470,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt. 5.2.1) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: wykonanie koszenia traw i chwastów na drogach publicznych min 500 000 m2 w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik Nr 5 do oferty).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym min.: - kosiarki mechaniczne - 2 szt. - kosiarki żyłkowe - 6 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.4) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 35 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: 18.2.niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych) powodujące istotne utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; 18.3.działanie siły wyższej; 18.4.okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej; 18.5.zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 18.6.udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; 18.7.wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego) 18.8.wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); 18.9.wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; 18.10.wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; 18.11.wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. 18.12.ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 18.13.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 45 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 1 - RDW Jarosław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 2 - RDW Jasło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 3 - RDW Lubaczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 4 - RDW Łańcut.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 5 - RDW Mielec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 6 - RDW Rymanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 7 - RDW Stalowa Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Koszenie traw w pasie drogowym na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego ( każdy Rejon jest oddzielnym zadaniem) : Zadanie nr 8 - RDW Ustrzyki Dolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres usług określony w Załączniku nr 6 do oferty specyfikacji istotnych warunków zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.12.00-0, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa urządzeń, licencji i rozszerzeń do systemu monitoringu w ramach zadania: "Modernizacja systemu CCTV w obiektach administracyjnych i dydaktycznych PRz"
- Zakup i dostawa kaniuli udowych dla Kliniki Kardiochirurgii.
- Opracowanie koncepcji architektonicznej pn. Przebudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej - dostosowanie istniejącego przejścia w terminal odpraw towarowych.
- Dostawa sieciowego - rozproszonego systemu do realizacji, dystrybucji, przełączania i transmisji sygnałów audio/wideo
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja wybiegu dla psów w Parku Róż w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Przebudowa drogi gminnej nr 103063E Lichawa - Sędziejowice - Kolonia
- Bieżące utrzymanie czystości i zieleni miejskiej na terenie Gminy Tychowo
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.