eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUtrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69421 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Gdynia: Utrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57278-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 22035628700000, ul. ul. 10 Lutego  24, 81364   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841, e-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZP.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni: Część I - Rejon I, Część II - Rejon II i III. 2.Zakres usługi obejmuje: przeglądy i konserwacje urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, malowanie i/lub oczyszczanie powierzchni urządzeń i wyposażenia, naprawy urządzeń i innych elementów wyposażenia ww. obiektów, takich jak np.: ogrodzenia oraz wymianę piasku w piaskownicach. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: a)Część I - Rejon I -1-RI - Opis przedmiotu zamówienia, -2-RI - Zbiorcze zestawienie kosztów prac, -2a-RI - Formularz cenowy przeglądu podstawowego - jednorocznego, -2b-RI - Formularz cenowy przeglądów oględzinowo - funkcjonalnych, -2c-RI - Formularz cenowy malowania i/lub odnawiania (oczyszczania) powierzchni urządzeń i wyposażenia, -2d-RI - Formularz cenowy napraw, -2e-RI - Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, -2f-RI - Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, b)Część II - Rejon II -1-RII - Opis przedmiotu zamówienia, -2-RII - Zbiorcze zestawienie kosztów prac, -2a-RII - Formularz cenowy przeglądu podstawowego - jednorocznego, -2b-RII - Formularz cenowy przeglądów oględzinowo - funkcjonalnych, -2c-RII - Formularz cenowy malowania i/lub odnawiania (oczyszczania) powierzchni urządzeń i wyposażenia, -2d-RII - Formularz cenowy napraw, -2e-RII - Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, -2f-RII - Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, c)Część II - Rejon III -1-RIII - Opis przedmiotu zamówienia, -2-RIII - Zbiorcze zestawienie kosztów prac, -2a-RIII - Formularz cenowy przeglądu podstawowego - jednorocznego, -2b-RIII - Formularz cenowy przeglądów oględzinowo - funkcjonalnych, -2c-RIII - Formularz cenowy malowania i/lub odnawiania (oczyszczania) powierzchni urządzeń i wyposażenia, -2d-RIII - Formularz cenowy napraw, -2e-RIII - Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, -2f-RIII - Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50870000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niejednoznacznie określił w "Formularzach cenowych" stanowiących załączniki do siwz, a następnie załączniki do Oferty ilości urządzeń. Ilość urządzeń została określona przez Zamawiającego liczbą 0, co także skutkuje błędnym wyliczeniem w tym zakresie ceny oferty. Zapisy Zamawiającego zostały przez Wykonawców zinterpretowane różnie. Każdy z Wykonawców w sposób odmienny wypełnił Formularze cenowe. W związku z powyższym Zamawiający nie jest w stanie wybrać najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w ww. postępowaniu. Wskazane działanie Zamawiającego ma wpływ zarówno na wybór oferty jak i na wynik postępowania. Zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 1c ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, naruszeniem dyscypliny finansów publicznych jest opisane wyżej działanie Zamawiającego, ponieważ działanie to ma wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wypełniona zostaje przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 7, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. W taki sposób naruszone zostają fundamentalne zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji. W świetle powyższego wada postępowania, która jest przyczyną unieważnienia postępowania ma charakter nieusuwalny i jest istotna, ponieważ niemożliwe staje się zawarcie ważnej umowy. UZASADNIENIE PRAWNE: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT726228.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.