Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-30
Warszawa: Wykonanie Projektu Techniczno-Funkcjonalnego dla Zintegrowanego Stanowiska Koordynacji i Reagowania m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 69371 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Projektu Techniczno-Funkcjonalnego dla Zintegrowanego Stanowiska Koordynacji i Reagowania m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Projektu Techniczno-Funkcjonalnego dla Zintegrowanego Stanowiska Koordynacji i Reagowania (ZSKiR)m.st. Warszawy. Projekt ma zawierać koncepcję architektury funkcjonalnej, logicznej i technicznej ZSKiR, w tym określenie niezbędnych zmian w obowiązujących zarządzeniach. Dokumentacja musi być wykonana w języku polskim. Wersja elektroniczna dokumentacji ma być edytowalna, bez zabezpieczeń hasłami. Dokumentacja w wersji elektronicznej ma być dostarczona w standardzie *.doc lub *.rtf. Ewentualne załączniki kosztowe w standardzie *.xls, zaś diagramy i wykresy w formacie *.png lub * .jpg. Przygotowanie Projektu winno być przygotowane zgodnie z wymogami metodyki Prince2, a w prowadzeniu projektu należy stosować dobre praktyki projektowe. W ramach prac należy uwzględnić aktualne przepisy prawne dotyczące przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.22.01.00 - 72.22.01.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o wartości min. 500 tys. zł. brutto dla np. Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego - w mieście o liczbie mieszkańców min. 300 tys., polegające na wykonaniu opracowania lub projektu techniczno-funkcjonalnego, zawierającego koncepcję architektury funkcjonalnej, logicznej i technicznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że dysponują zespołem osób posiadających co najmniej następujące kwalifikacje zawodowe: Kierownik projektu a) wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub ekonomiczne), certyfikat w zakresie metodyki Prince2 (zdany egzamin minimum na poziomie Foundation) wystawiony przez autoryzowany ośrodek szkolenia, b) udział w ostatnich trzech latach w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch zakończonych Projektach o wartości minimalnej 500 tys. zł brutto każdy (bez uwzględnienia cen sprzętu, licencji i oprogramowania), w których przyjętą metodą zarządzania projektem był PRINCE2, c) znajomość przynajmniej jednego narzędzia raportowania analitycznego, d) umiejętność harmonogramowania prac projektu z wykorzystaniem narzędzia Microsoft Project. Główny architekt a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii integracji systemów informatycznych, c) wiedza z zakresu projektowania i budowy architektury systemów, popartej certyfikatem wydanym przez organizację TOGAF lub równoważny, d) minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe związane z analizą i projektowaniem systemów, e) udział w roli głównego architekta w ciągu ostatnich 3 lat w minimum dwóch Projektach o wartości minimalnej 500 tys. zł brutto każdy (bez uwzględnienia cen sprzętu, licencji i oprogramowania), w których architektura była zgodna z założeniami SOA i EDA Analityk I a) wykształcenie wyższe, b) ukończone szkolenie z metodyki Rational Unified Process (RUP) lub równoważnej, potwierdzone odpowiednim certyfikatem, c) minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w przeprowadzaniu analizy funkcjonalnej i systemowej, d) udział w ciągu ostatnich 3 lat w roli głównego analityka w co najmniej dwóch Projektach o wartości minimalnej 500 tys. zł. brutto każdy (bez uwzględnienia cen sprzętu, licencji i oprogramowania), w których: - przyjętą metodyką wytwarzania oprogramowania był RUP lub równoważna, - zarządzanie wymaganiami odbywało się z wykorzystaniem narzędzia RequisitePro lub Rational Rose lub równoważny, a przyjętym w projektach językiem modelowania wymagań był Unified Modelling Language (UML), Analityk II a) wykształcenie wyższe, b) ukończone szkolenie i certyfikat w zakresie metodyki ITIL (zdany egzamin minimum na poziomie Foundation) wystawiony przez autoryzowany ośrodek szkolenia, c) minimum 5-letnia praktyka w modelowaniu procesów biznesowych i wykonywaniu projektów funkcjonalnych, w tym udział w co najmniej jednym projekcie modelowania procesów biznesowych i analizy funkcjonalnej w obszarze zarządzania kryzysowego w jednostce samorządowej, d) udział w roli analityka w ciągu ostatnich 3 lat w projekcie o wartości minimalnej 500 tys. zł brutto (bez uwzględnienia cen sprzętu, licencji i oprogramowania) Ekspert ds. zarządzania a) wykształcenie wyższe, b) ukończone szkolenie z certyfikat w zakresie metodyki Prince2 (zdany egzamin minimum na poziomie Practitioner) wystawiony przez autoryzowany ośrodek szkolenia, c) posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych, d) prowadził co najmniej 2 projekty o wartości minimum 500 tys. zł brutto każdy, obejmujące m.in. analizę procesów biznesowych i wykonania projektu funkcjonalnego i technicznego, e) udział w projekcie polegającym na opracowaniu modelu procesów biznesowych związanych z obszarem zarządzania kryzysowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. b) (13.3. SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy
ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 19
00-095 Warszawa
Numer Sprawy: ZP/MK/341/II-52/10
Fax.: 022 443-14-02,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 19 00-095 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą. Otwarcie ofert nastąpi w dniu i miejscu ich skladania , o godz. 13:00, sala nr 16.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





