eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69354 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Warszawa: Przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27023-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny 1719630000000, ul. ul. Szczęśliwicka  34, 02-353   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 225 722 100, faks 225 722 388, e-mail przetargi@udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-AN-2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w budynkach, których wykaz znajduje się w załączniku nr 1 do umowy. 2.W zakres prac wykonywanych w ramach konserwacji urządzeń wchodzą w szczególności: 1)czyszczenie filtrów, 2)wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych i klimakonwektorach, 3)czyszczenie skraplaczy, 4)czyszczenie i dezynfekcja parowników, 5)czyszczenie styków podzespołów automatyki i sterowania, 6)sprawdzanie sterowania i sygnalizacji urządzeń, 7)sprawdzenie szczelności połączeń układów, 8)sprawdzenie szczelności układu odprowadzania skroplin, 9)sprawdzenie przewodów i izolacji pod względem uszkodzeń mechanicznych, 10)regulacja parametrów chłodniczych, 11)przegląd kotłów CO w lokalizacjach: OUDT Kraków i OUDT Tarnów, 12)sprawdzenie stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym i ewentualne dopełnienie, 13)regulacja automatyki i sterowania, 14)raz w roku (w trakcie II i IV etapu) sporządzenie kontroli szczelności urządzeń podlegających rejestracji w Centralnym Rejestrze Operatorów, 15)wymiana materiałów zużytych lub zanieczyszczonych w stopniu uniemożliwiającym ich oczyszczenie, 16)prowadzenie pod nadzorem Zamawiającego Centralnego Rejestru Operatorów dotyczącego urządzeń, systemów zawierających powyżej 3 kg substancji chłodniczej. 3.W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się: 1)zapewnić ilość wykwalifikowanych pracowników niezbędną do wykonywania konserwacji, 2)dokonywać okresowych przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie, określonych w załącznikach będących integralną częścią niniejszej umowy, 3)zapewnić dokonywanie wpisu do Karty Urządzenia, zgodnie z art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. poz. 881) przez osoby posiadające certyfikat dla personelu uprawniający do wykonywania czynności, których dane te dotyczą, 4)wykonywać konserwację w sposób zapewniający utrzymywanie stałej sprawności technicznej (aby zapobiegać awariom), zapewnić działanie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp, 5)zgłaszać Zamawiającemu nieprawidłowości działania i potrzeby napraw urządzeń instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporządzać kosztorysy ofertowe w zakresie niezbędnych robót, 6)wymieniać uszkodzone diody, żarówki, bezpieczniki, uzupełniać materiały eksploatacyjne maszyn i urządzeń (oleje, płyny, gazy itp.) w ramach kosztów konserwacji, 7)dokonywać doraźnego działania skutecznie zabezpieczającego urządzenia (do czasu usunięcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu UDT. 4.W przypadku awarii lub stwierdzonej niesprawności urządzenia Wykonawca: 1)zdiagnozuje i oszacuje koszt naprawy. Kosztorys naprawy uwzględnia stawkę roboczogodziny z oferty złożonej w trakcie postępowania przetargowego; 2)zrealizuje naprawę na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego; 5.Szczegółowy zakres konserwacji urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji znajduje się w załączniku nr 3 do umowy - czynności konserwacyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 50730000-1
Dodatkowe kody CPV: 50710000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2018 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT398780.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HVAC SERVICE Joanna Miszczak,  ,  ul. Majdańska 1 lok. 46,  04-088,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353551.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135054,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 898428,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.