eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płockzaprojektowanie instalacji i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych



Ogłoszenie z dnia 2006-02-07

POZYCJA 6931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: zaprojektowanie instalacji i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: ORLEN Eko Sp.zo.o., do kontaktów: Paweł Krupa, ul. Chemików 7, 09-411 Płock, tel. +48 024 365 42 48, fax +48 024 365 31 25, e-mail: orlen_eko@orlen.pl, www.orleneko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie instalacji i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie, dostawa i budowa kompleksowo we wszystkich branżach i zgodnie z formułą pod klucz (EPC) instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych zlokalizowanej w Płocku, przy ul. Chemików 7. Instalacja termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu) składać się będzie z dwóch niezależnych linii technologicznych, z których każda będzie wyposażona m. in. w: a) system magazynowania i transportu odpadów do spalarni b) spalarnię odpadów w złożu fluidalnym, rozumianym jako złoże piaskowe lub równoważne wprowadzane i utrzymywane w stanie fluidalnym przez przepływające powietrze pod odpowiednim ciśnieniem c) układ odbioru i wykorzystania ciepła użytecznego z odprowadzanych spalin d) układ oczyszczania oraz ewakuacji spalin zapewniający dotrzymanie parametrów gazów odlotowych na poziomie dopuszczalnym zgodnie z obowiązującym prawem e) układu ciągłego pomiaru emisji do powietrza f) układ automatyki i sterowania zapewniający automatyczną pracę instalacji g) podłączenia zewnętrzne Planowana wydajność instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych wynosi 50.000 ton odpadów rocznie (po 25.000 ton/rok dla każdej linii technologicznej przy założeniu pracy ciągłej, 24 godz./dobę, 7 dni w tygodniu, minimum 335 dni w roku). Zamawiający zamierza poddawać przekształcaniu termicznemu mieszaninę odpadów: 1. 050109* (osady z zakładowych oczyszczalni ścieków zawierające substancje niebezpieczne) odwodnionych przy użyciu wirówek dekantacyjnych w projektowanej ilości do 22 500 ton/rok przy zawartości: suchej masy 17-25 %, produktów naftowych 3-8 %, popiołu w suchej masie 30-50 %. 2. 190812 (szlamy z biologicznego oczyszczania ścieków przemysłowych inne niż wymienione w 190811) odwodnionych przy użyciu wirówek dekantacyjnych w projektowanej ilości do 12 500 ton/rok przy zawartości suchej masy 18-23 %, produktów naftowych 0,2 - 1,0 %, popiołu w suchej masie 10 - 25 %. 3. 190810* (tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda inne niż wymienione w 190809) po odwodnieniu grawitacyjnym w projektowanej ilości do 8 000 ton/rok przy zawartości suchej masy 10 - 30 %, produktów naftowych 8 - 35 %, popiołu w suchej masie 10 - 20 %. 4. 190805 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) po procesie suszenia dostarczone przez innych posiadaczy w projektowanej ilości do 7 000 ton/rok przy zawartości suchej masy 85 - 95 %. Po realizacji zamówienia instalacja termicznego przekształcania odpadów musi spełniać wymogi przepisów ochrony środowiska, a w szczególności: 1. Dz.U.2001.62.627 (U) Prawo ochrony środowiska. 2. Dz.U.2001.62.628 (U) Odpady. 3. Dz.U.2002.37.339 (R) Wymagania dotyczące prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów. 4. Dz.U.2003.163.1584 (R) Standardy emisyjne z instalacji. 5. Dz.U.2004.283.2842 (R) Wymagania w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne projektowe Zamawiającego zostaną przedstawione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) przekazanej Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ORLEN Eko sp. z o.o. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, teren Zakładu Produkcyjnego PKN ORLEN S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.23.00 - Zakłady spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.23.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1. Pozyskanie, zebranie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Przygotowanie innych wymaganych materiałów, ekspertyz, analiz, opracowań wstępnych lub badań niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i późniejszej realizacji prac wykonawczych i montażowych, 3. Pozyskanie mapy prawnie zatwierdzonej do celów projektowych dla obszaru objętego projektem. 4. Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania obiektów będących przedmiotem zamówienia, 5. Opracowanie projektu bazowego w zakresie rozwiązań podstawowych i branżowych celem uzgodnienia i zaaprobowania go z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania projektu budowlanego. 6. Przygotowanie wszelkich dokumentów i przeprowadzenie postępowania w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko na etapie uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych (z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego w tym zakresie), 7. Dokonanie uzgodnień i uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń z tytułu prowadzenia prac na terenie Zakładu Produkcyjnego PKN ORLEN S.A. w Płocku 8. Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczych, dokumentacji powykonawczych, wytycznych rozruchu, dokumentacji odbiorowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami zawartymi w SIWZ. Projekty muszą być kompletne w zakresie wszelkich rozwiązań niezbędnych do przyszłego prawidłowego funkcjonowania instalacji termicznego przekształcania odpadów, 9. Przygotowanie i złożenie w odpowiednich urzędach wszystkich wymaganych dokumentów celem uzyskania "Decyzji o pozwoleniu na budowę" w imieniu Zamawiającego (z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego w tym zakresie), wraz z końcowym jej uzyskaniem, 10. Organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w tym doprowadzenie niezbędnych mediów i ich rozliczenie 11. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej, 12. Likwidacja istniejących budowli, budynków i infrastruktury podziemnej kolidujących w realizacji nowej inwestycji 13. Pełna dostawa maszyn, urządzeń i instalacji oraz pełne wykonanie prac budowlano-montażowych we wszystkich branżach w zakresie niezbędnym do osiągnięcia założonych efektów inwestycyjnych określonych w przedmiocie zamówienia, 14. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej podczas realizacji Kontraktu i w wymaganym czasie po jego zakończeniu, 15. Zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu technologicznego instalacji termicznego przekształcania odpadów wraz z przeszkoleniem personelu dla obsługi instalacji, 16. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej (w tym m.in. instrukcje technologiczne, stanowiskowe i DTR) łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym Prawem i przez Zamawiającego zakresie, 17. Przeprowadzenie ruchu testowego wraz z osiągnięciem i utrzymaniem efektu inwestycyjnego określonego w SIWZ, 18. Doprowadzenie terenu budowy do stanu zakładanego w rozwiązaniach projektowych, 19. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji instalacji termicznego przekształcania odpadów oraz wykonanie badania środowiska pracy. 20. Dostarczenie oprogramowania narzędziowego oraz kopii aplikacji zastosowanej w sterownikach systemu Aparatury Kontrolno Pomiarowej i Automatyki wraz z licencją dla użytkownika. 21. Przekazanie instalacji termicznego przekształcania odpadów (jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji w rozumieniu Polskiego Prawa (wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu z wykorzystaniem Pełnomocnictwa Zamawiającego), 22. Dostawa materiałów eksploatacyjnych na 30 dni pracy, licząc od dnia przekazania instalacji Zamawiającemu; 23. Zapewnienie, w okresie gwarancji, pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego łącznie z bieżącym dostarczaniem części zużywających się podczas normalnej eksploatacji i części zamiennych, które uległy uszkodzeniom 24. Zapewnienie właściwej komunikacji oraz wszystkich dokumentów i opracowań w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w języku polskim. Szczegółowy zakres zamówienia zostanie przedstawiony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) przekazanej Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 3.000.000,00 zł Sposób wnoszenia wadium oraz wymagania dotyczące gwarancji zamieszczone zostaną w SIWZ przekazanej Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności przedstawione zostaną w SIWZ przekazanej Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat (od stycznia 2001 r. do stycznia 2006 r.) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji termicznego przekształcania odpadów, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie odpadów w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu) o wydajności co najmniej 25.000 ton/rok odpadów - ZNACZENIE WARUNKU a) - 70%, oraz b) wykonali w okresie ostatnich 3 lat (od stycznia 2003 do stycznia 2006 r.) co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu instalacji termicznego przekształcania odpadów, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie odpadów w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. 3) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. Przewidziane stanowisko (ilość osób) / Wymagane doświadczenie / Wymagane uprawnienia Specjalista ds. technologii spalania odpadów (1) / uczestniczył w procesie budowy i uruchomienia, co najmniej 1 spalarni odpadów w technologii fluidalnej / - Kierownik robót sanitarnych (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik robót) / uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Kierownik robót budowlanych (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik robót) / uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Kierownik robót w branży elektrycznej (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik robót) / uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Kierownik robót w branży automatyki (1) / co najmniej 3 lata w kierowaniu pracami związanymi z budową układów Aparatury Kontrolno Pomiarowej i Automatyki / - Kierownik robót w branży mechaniczno-montażowej i aparatury (1) / co najmniej 3 lata w kierowaniu pracami związanymi z budową instalacji przemysłowych lub utylizacji odpadów / - Projektant ds. technologii spalania odpadów (1) / uczestniczył w projektowaniu, co najmniej 1 spalarni odpadów w technologii fluidalnej / - Projektant branży sanitarnej (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (projektant) / uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Projektant branży budowlanej (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (projektant) / uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Projektant branży elektrycznej (1) / co najmniej 3 lata sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (projektant) / uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Projektant branży automatyki (1) / co najmniej 3 lata w projektowaniu układów Aparatury Kontrolno Pomiarowej i Automatyki / - Projektant branży mechanicznej i aparatury (1) / uczestniczył w projektowaniu, co najmniej 1 spalarni odpadów w technologii fluidalnej / - Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji i stanowisk przez jedną osobę pod warunkiem wykazania wymaganego doświadczenia i uprawnień. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli przynależność do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunki. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: a) posiadają wolne środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów zł), b) osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) łączny przychód netto z działalności podstawowej w wysokości nie mniejszej niż 50.000.000 zł (słownie: pięćdziesiąt milionów zł.) - ZNACZENIE WARUNKU b) - 30%; c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia min. 15.000.000 zł. (słownie: piętnaście milionów złotych) Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony conajmniej od odpowiedzialności deliktowej (w zakresie szkód wyrządzonych osobom trzecim w następstwie czynu niedozwolonego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunki. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych [Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.], zwanej dalej "ustawą"). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wniosek o dopuszczenie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2.2. wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat (od stycznia 2001 r. do stycznia 2006 r.) robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie odpadów w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu) o wydajności co najmniej 25.000 ton/rok odpadów (UWAGA: wykonawcy zobowiązani są w wykazie wykonanych zamówień podać informacje dotyczące technologii spalania oraz wydajności wykonanej instalacji, w sposób jednoznaczne wskazujący na spełnienie warunku określonego w pkt 1 ppkt 2 lit a), z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały należycie wykonane; 2.3. wykaz wykonanych przez wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat (od stycznia 2003 do stycznia 2006 r.) usług polegających na zaprojektowaniu instalacji termicznego przekształcania odpadów, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie odpadów w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu), w sposób jednoznaczne wskazujący na spełnienie warunku określonego w pkt 1 ppkt 2 lit b), z dołączeniem dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały należycie wykonane; 2.4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami wymaganymi w pkt 1 ppkt 4; 2.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, b) konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do projektowania, e) konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do projektowania, f) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiednio uprawnienia do projektowania, wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzającymi przynależność do izby, jeżeli przynależność do właściwej Izby wynika z odrębnych przepisów. Dokumenty muszą dotyczyć kierowników robót i projektantów, wymaganych w pkt 1 ppkt 4). 2.6. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000 000,00 zł. - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.7. bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do ich sporządzania, inne dokumenty określające obroty - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2.8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne], 2.11. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione na wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2.12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W/w dokumenty winny jednoznacznie potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt 1. ppkt 5 c). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.8, 2.10. i 2.11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku podpisywania wniosku, oświadczeń, dokumentów lub poświadczania kopii dokumentów za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć stosowane pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach 6. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z wnioskiem dokument stwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.8, 2.9, 2.10 i 2.11 oddzielnie. W przypadku pozostałych dokumentów wykonawcy mogą złożyć jeden dokument w celu potwierdzenia spełnienia warunku ocenianego na jego podstawie. 8. Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w ogłoszeniu o zamówieniu, t.j. 7. 9. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania dwóch poniższych warunków: 1) WARUNEK: "wykonali w okresie ostatnich 5 lat (od stycznia 2001 r. do stycznia 2006 r.) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji termicznego przekształcania odpadów niebezpiecznych, rozumianego jako proces utleniania poprzez spalanie odpadów w złożu fluidalnym (z wykluczeniem procesów plazmowych, pirolizy, zgazowania i innych, w których produkty powstające w ich trakcie poddawane są spaleniu) o wydajności co najmniej 25.000 ton/rok odpadów - ZNACZENIE WARUNKU - 70%"; 2) WARUNEK: "osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) łączny przychód netto z działalności podstawowej w wysokości nie mniejszej niż 50.000.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt milionów zł.) - ZNACZENIE WARUNKU - 30%". Ocena spełniania warunku 1) dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: Wp = Wp of. bad / Wp max. x 70 Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wp of. bad - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych powyżej w pkt 9 ppkt 1) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp max. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków, Zamówienie wykazane przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie, bez dołączonego dokumentu potwierdzającego, iż zostało one wykonane należycie, zostanie potraktowane podczas oceny wniosku jako niewykonane i nie będzie brane pod uwagę przy ocenie wniosku. Ocena spełniania warunku 2) dokonana zostanie w oparciu o następującą formułę: Wp = Wp of.bad. / Wp max x 30 Gdzie Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wp of.bod. - łączny przychód netto z działalności podstawowej osiągnięty w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykazany we wniosku badanym; Wp max. - największy łączny przychód netto z działalności podstawowej osiągnięty w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), spośród wszystkich wykonawców, 2.10. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okaże się być mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w III.2.1) pkt 2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w III.2.1) pkt 2. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w III.2.1) pkt 2. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.05.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.