eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomicePrzeprowadzenie Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej 11 uczestników projektu systemowego Lepsze Jutro oraz przeprowadzenie programu reintegracji społecznej dla 13 osób w Klubie Integracji Społecznej w ramach kontraktu socjalnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Łysomice: Przeprowadzenie Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej 11 uczestników projektu systemowego Lepsze Jutro oraz przeprowadzenie programu reintegracji społecznej dla 13 osób w Klubie Integracji Społecznej w ramach kontraktu socjalnego.
Numer ogłoszenia: 69308 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 36 00, faks 56 678 36 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej 11 uczestników projektu systemowego Lepsze Jutro oraz przeprowadzenie programu reintegracji społecznej dla 13 osób w Klubie Integracji Społecznej w ramach kontraktu socjalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Realizacja Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego w Centrum Integracji Społecznej (CIS) - 11 uczestników. W ramach CIS zostanie zrealizowany zgodnie z ustawą o zatrudnieniu socjalnym program, obejmujący: a) warsztaty integracyjne, w zakresie umiejętności funkcjonowania w grupie, poznania własnych zasobów i możliwości beneficjentów do realizowania działań mających na celu poprawę ich sytuacji życiowej - 6 h (zajęcia grupowe), b) doradztwo zawodowe, w zakresie znaczenie pracy w życiu człowieka, wartości związane z pracą, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, elementy prawa pracy - 24 h (zajęcia grupowe), c) diagnozę zawodową, obejmującą preferencje i predyspozycje zawodowe uczestników i zakwalifikowanie do danego profilu szkolenia zawodowego - 33h (zajęcia indywidualne po 3 h/uczestnika), d) trening interpersonalny, w zakresie zarządzanie stresem, rozwiązywanie konfliktów, relacje interpersonalne, życie emocjonalne człowieka, trening asertywności - 24 h (zajęcia grupowe), e) szkolenie zawodowe o profilu gastronomiczno-hotelarskim, brukarskim lub inne w zależności od potrzeb, kwalifikacji i predyspozycji beneficjentów, przygotowanie teoretyczne - 50h/grupę (zajęcia grupowe), f) praktyczne przygotowanie do zawodu - min. 200h, Wykonawca zapewni uczestnikom ubezpieczenie NW, odzież roboczą, badania lekarskie, materiały, posiłek, odpowiednio wyposażoną salę wykładową , miejsce realizacji praktyk i świadczenie integracyjne - zgodnie z zapisami ustawy o zatrudnieniu socjalnym. Zorganizuje także dla 11 beneficjentów alternatywne formy spędzania czasu( Np. wyjście do kina, do teatru lub innych instytucji kultury, piknik itp.) minimum 1 forma dla uczestnika. B. Realizacja programu reintegracji społecznej w ramach Klubu Integracji Społecznej (KIS) - Zajęcia dla grupy osób z problemami zdrowotnymi w rodzinie - 13 uczestników, praca ma obejmować zajęcia: a) warsztaty integracyjne, w zakresie zapoznania się z grupą, rozpoznania własnych zasobów i możliwości beneficjentów do realizowania działań mających na celu poprawę ich sytuacji życiowej - 6 h (zajęcia grupowe), b) szkoła rodzica, w zakresie zasady, normy, granice, jak poprawnie funkcjonować w rodzinie i w społeczeństwie, postawy rodzicielskie, nazywanie uczuć, emocje u dzieci, poszanowanie i zrozumienie potrzeb dziecka, współpraca z dzieckiem, poprawna komunikacja, wzory, metoda zamiast karania - 18 h (zajęcia grupowe), szkoła rodzica częściowo realizowana będzie w formie wyjazdowej (1 wyjazd integracyjny dla uczestników wraz z otoczeniem, gdzie zapewniony będzie dojazd, catering i koszty pobytu grupy 26 osób), c) elementy wizażu i autoprezentacji, w zakresie pielęgnacja cery, dobór kosmetyków, podstawy makijażu, analiza kolorystyczna , zasady doboru odpowiednich kolorów i fasonów, korekta części ciała za pomocą odpowiedniego stroju, koloru, wzoru, wykorzystywanie i dobór dodatków(biżuterii, galanterii, butów) - 10 h (zajęcia grupowe), d) warsztaty wspierająco-motywacyjne z psychologiem w zakresie budowania nowych relacji rodzinnych, umiejętności szukania osób wspierających, nadopiekuńczość, wzmocnienie i wydobywanie własnych zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, sposoby radzenia sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów, nazywanie emocji - 20 h (zajęcia grupowe), e) edukacja zdrowotna, obejmująca współczesną definicję zdrowia wg kryterium Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), zachowania anty i prozdrowotne, zdrowie rozpatrywane jako elementy składające się na poziom jakości życia, znaczenie rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych - 4 h (zajęcia grupowe), Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, ubezpieczenie NW beneficjentów oraz catering(kawa, herbata, napoje zimne, ciastka). Zamawiający przewiduje również, że mogą wystąpić 2 dni zajęć przekraczające przyjęte 6 h, wykonawca zobowiązuje się wówczas do zapewnienia ciepłego posiłku - 2xobiad. Zajęcia w Klubie będą się odbywały minimum raz w tygodniu przez 2 miesiące (w okresie od VIII do X/11). Salę do zajęć zapewnia Zamawiający. W uzasadnionych przypadkach zajęcia będą realizowane na obszarze Polski (wyjazd integracyjny w ramach szkoły rodzica). C. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i udostępnienia beneficjentom materiałów szkoleniowych opatrzonych informacją o współfinansowaniu realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także oznakowanie siedziby Wykonawcy szyldem informującym o projekcie. D. Wykonawca, zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, w zakresie swojej odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu zlecenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołaczonych do oferty. 1)dokument nadania statusu CIS wydany przez właściwego dla swojej siedziby Wojewodę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedstawi dokumenty (referencje, umowy, itp.) poświadczające liczbę osób, które zrealizowały Indywidualny Program Zatrudnienia Socjalnego lub pobyt w Klubie Integracji Społecznej - min. 100 osób. W tym celu należy przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania speniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inne dokumenty dowodzące, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz osobami określonymi w punkcie 4C SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie profilu szkoleń zawodowych, w zależności od potrzeb, kwalifikacji i predyspozycji beneficjentów, po przeprowadzeniu rozpoznania na rynku pracy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łysomicach, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Lepsze Jutro jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej. Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, wdrażany przez Regionalny Osrodek Pomocy Społecznej w Toruniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.