eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Gliwice: Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 69272 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach, (poniżej 200 tyś euro) zadanie 1. środki czystości ogólnego zastosowania I zadanie 2. środki czystości ogólnego zastosowania II zadanie 3. środki higieniczne zadanie 4. ścierki z mikrofazy zadanie 5. drobny sprzęt gospodarczy I zadanie 6. mopy kieszeniowe zadanie 7. sprzęt gospodarczy II zadanie 8. środek do podłóg zadanie 9. środki czystości dla Działu Żywienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.76.00.00-5, 39.51.42.00-0, 39.72.00.00-5, 39.80.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia (wraz z ofertą przetargową) : a) etykiety i instrukcje użytkowania preparatu dla każdej pozycji z zadań nr: 1, 2 (poz. 1,2,3,4,8,9,10,11,12,13,14,15,16), 8. b) aktualne karty charakterystyki dla zadań nr: 1, 2 (poz. 1,2,3,4,8,9,10,11,12,13,14,15,16), 8. Karty charakterystyki muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego REACH 1907/2006r. c) próbki dla wszystkich pozycji w zakresie zadań od nr 1 do nr 8 w ilości po 1 sztuce, opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy - (próbki winny stanowić oddzielne opakowanie od oferty). W przypadku zadania nr 9 Zamawiający nie wymaga złożenia próbek. d) w przypadku zadania nr 9 - należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w języku polskim następujące dokumenty: - do każdej pozycji opis oferowanego produktu w postaci ulotki informacyjnej, a także karta charakterystyki - w pozycjach do których zostanie zaoferowany produkt sklasyfikowany jako niebezpieczny, wymagamy dostarczenia deklaracji zgodności wystawionej przez producenta lub generalnego dystrybutora potwierdzającej, że produkt spełnia wymogi Wspólnoty Europejskiej dotyczące bezpieczeństwa, ochrony środowiska specyficznych dla substancji lub mieszaniny, w szczególności postanowienia Rozporządzenia UE (WE nr 1907/2006 z aneksem (REACH) - dla produktów dezynfekcyjnych, biobójczych z pozycji 10 i 11, wymagamy dostarczenie pozwolenia na obrót takimi produktami i potwierdzenie jego klasyfikacji mieszczącej się w kat. I gr 4, co oznacza, że jest to preparat nadający się do pow. mających kontakt z żywnością. Dokumenty są składane w języku polskim, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza w umowie zmiany w następujących przypadkach: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny b) numeru katalogowego produktu c) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia przez tego producenta nowego produktu analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 - 101 Gliwice Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 2.001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 - 101 Gliwice Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 2.001.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czystości ogólnego zastosowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki czystości ogólnego zastosowania - wielkość i zakres określono szczegółowo w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki czystości ogólnego zastosowania II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki czystości ogólnego zastosowania II - wielkość i zakres został szczegółowo określony w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki higieniczne - wielkość i zakres został szczegółowo określony w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ścierki z mikrofazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ścierki z mikrofazy - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: drobny sprzęt gospodarczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt gospodarczy - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: mopy kieszeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mopy kieszeniowe - wielkość i zakres zostały szczegółowo określone w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprzęt gospodarczy II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt gospodarczy II - zakres i wielkość zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środek do podłóg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do podłóg - wielkość i zakres zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość - 60

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki czystości dla Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości dla Działu Żywienia - wielkość i zakres zostały szczegółowo opisane w SIWZ (Specyfikacji Asortymentowo - Cenowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.