Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Kluczbork: Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku
ul. Wołczyńska 25
Numer ogłoszenia: 69260 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Wołczyńska 25, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182089, fax 077 4184917.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku ul. Wołczyńska 25.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę leków do Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku zgodnie ze wskazaniem lekarza ( recepta wystawiona przez lekarza) oraz doraźnych, zapobiegawczych i interwencyjnych, których zastosowanie wynika z nagłej potrzeby lub niezbędnych działań profilaktycznych i leczniczych - zgodnie z formularzem cenowym - stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty przy sporządzaniu oferty a) wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 b) wypełniony formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy zamówienia oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty, na druku stanowiącym załącznik Nr 2 lub wg wzoru druku -Formularz cenowy. c) oświadczenie o spełnieniu warunków ubiegania się o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik Nr 3 d) zezwolenie, koncesja na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem e) zaakceptowany ( parafowany ) projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 2. Wykonawcy przedłożą również wraz z oferta : b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, c) pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej lub konsorcjum) dokumenty wymienione jako załączniki nr 1 i nr 2 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Pozostałe dokumenty składa się wspólnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.kluczbork.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Wołczyńska 25 46-200 Kluczbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wołczynska 25 46-200 Kluczbork sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktu leczniczego stosowanego w leczeniu zakażenia oka (akantamoeboza rogówki) w ramach RatunkowegoDostępu do Terapii Leczniczych (RDTL) - powtórzenie postępowania
- Dostawa produktu leczniczego - immunoglobuliny ludzkie normalne stosowane w ramach programu lekowego B.67 - kontynuacja leczenia
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawy produktów leczniczych
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.