Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Wrocław: Postępowanie Nr AM / AZ / PZC - 22 / 2011 prowadzone w trybie zapytania o cenę, na: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych alternatywnych-regenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 69210 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie Nr AM / AZ / PZC - 22 / 2011 prowadzone w trybie zapytania o cenę, na: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych alternatywnych-regenerowanych, określonych rodzajowo i ilościowo w załączniku nr 1 do SIWZ, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych alternatywnych-regenerowanych, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - lub materiałów równoważnych do tych materiałów, na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Akademii Medycznej we Wrocławiu w okresie od daty podpisania umowy do 31.03.2012 r lub do czasu udzielenia zamówień do ofertowej kwoty netto. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga załączenia do oferty wykazu tych produktów z podaniem nazwy producenta i modelu oraz z adnotacją, których pozycji asortymentowych dotyczą. b) Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera wykaz materiałów eksploatacyjnych alternatywnych - regenerowanych, które muszą być objęte 12 miesięczną gwarancją od dnia dostawy. Materiały eksploatacyjne alternatywne - regenerowane winny posiadać wydajność i jakość nie gorszą od produktu oryginalnego, produkowanego przez producenta urządzenia. Zaoferowane materiały eksploatacyjne-alternatywne nie mogą spowodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. c) Materiały alternatywne - regenerowane muszą mieć wymienione podstawowe elementy drukujące, tzn. wałek optyczny, listwę zgarniająca, elementy uszczelniające.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.60.00.00 - Tusz 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że część zamówień będzie realizowana w ramach następujących Projektów: 1.Projekt Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku -modelowanie i monitoring zagrożeń, Umowa o dofinansowanie nr POIG.01.03.01-02-002/08-00 z dnia 15.12.2008 2. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj (OVOCURA) - nr POIG.01.03.01-00-133/08.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRYZMAT Sp. z o.o. Sp. K., ul. Ostrowskiego 15, 53-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58666,46
Oferta z najniższą ceną: 58666,46 / Oferta z najwyższą ceną: 62928,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzono w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych: przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (materiały eksploatacyjne to materiały powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, poza tym wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





