Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Kluczbork: Adaptacja części pomieszczeń parteru budynku Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Kluczborku na potrzeby Kuratorium Oświaty
Numer ogłoszenia: 69045 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Oświaty w Kluczborku , ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4181191, faks 077 4182381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ao.kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części pomieszczeń parteru budynku Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Kluczborku na potrzeby Kuratorium Oświaty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Podział dotychczasowych pomieszczeń klasowych na mniejsze pokoje biurowe za pomocą ścianek G-K - zapewnienie odrębnej komunikacji poprzez wykonanie wejścia od strony klatki schodowej awaryjnej oraz ścianki aluminiowej z drzwiami odgradzającej korytarz, a w dalszej kolejności odpowiednich przejść pomiędzy utworzonym pomieszczeniami - przeróbki instalacji centralnego ogrzewania oraz doprowadzenie instalacji wodno -kanalizacyjnej z wydzieleniem niezbędnych pomieszczeń sanitarnych - wymiana starej instalacji elektrycznej z modernizacją zasilania i oświetlenia uwzględniającą nowe funkcje pomieszczeń - wykonanie pozostałych robót wykończeniowych jak okładziny ścian i posadzek z płytek ceramicznych, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z parkietu oraz roboty malarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dysponują co najmniej jedną osobą będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo lądowe. c) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat licząc od dnia odbioru tych robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz (wg wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę, którą dysponuje Wykonawca wraz z danymi określającymi posiadanie przez tę osobę uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: budownictwo drogowe oraz posiadanie wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi oświadczenie na druku oferty (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonywane roboty budowlane na okres min. 5 lat licząc od dnia odbioru tych robót..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracji Oświaty w Kluczborku
ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork
pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracji Oświaty w Kluczborku ul. Kościuszki 1, 46-200 Kluczbork Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Pracowni Ćwiczeń Praktycznych Zespołu Szkół Nr 1 w Kluczborku realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w terminie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- "Dostawa mebli do gabinetów punktów Interwencji Kryzysowej w Powiecie Kluczborskim"
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt - II postępowanie
- Realizacja usługi transportu sanitarnego karetka typu S dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





