eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa implantów i przyrządów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Oświęcim: Dostawa implantów i przyrządów medycznych
Numer ogłoszenia: 69030 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów i przyrządów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów i przyrządów medycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3 Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4 Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 5 do SIWZ;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę (o ile dotyczy); 5. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w SIWZ i załącznikach do niej - poprzez złożenie wymaganych oświadczeń i podpisanie formularza ofertowego; 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy);

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy z zachowaniem cen jednostkowych określonych w zał. nr 1 do umowy, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń, przy czym minimalna wartość zamówienia wynosi 80%. 2. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl, www.szpital.oswiecim.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, Dział Zamówień Publicznych, p. 33..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, Dział Zamówień Publicznych, p. 33..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do kości piętowej.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki blokowane.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kable do zespoleń złamań okołoprotezowych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pręty Kirschnera.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź odkolanowy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe kompatybilne z instrumentarium do prętów firmy Synthes.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy medyczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy medyczne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.