Ogłoszenie z dnia 2006-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdnik: dostawa drobnego sprzętu medycznego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Małgorzata Bogacz, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514238, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala SP ZOZ w Świdniku. Zadanie podzielone jest na 3 pakiety: Pakiet nr 1 - Elektromedycyna (kable do kardiomonitora, elektrody do stymulacji, papiery do EKG, USG, KTG i drukarek laboratoryjnych). Pakiet nr 2 - Różne drobne sprzęty medyczne (kieliszki, łopatki, fartuchy jednorazowego użytku, pojemniki na odpady, żel do USG, termometry elektroniczne, opatrunki do oklejania kaniul) Pakiet nr 3 - Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.40.00 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tysięcy euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: - dla pakietu Nr 1 (elektromedycyna) - 300,00 PLN - dla pakietu Nr 2 (rózny drobny sprzęt medyczny) - 400,00 PLN - dla pakietu Nr 3 (Pieluchy jednorazowego użytku dla dzieci i dorosłych) - 200,00 PLN. Łączna kwota wadium dla wszystkich pakietów - 900,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez wykonawcę odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta, że posiada zabezpieczenie ekonomiczne do wykonania określonego zamówienia. 6. Oświadczenie, że oferent przyjmuje zasadnicze postanowienia projektu umowy. 7. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.03.2006, cena - 30 zł brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.03.2006, godzina 12:00, Sala konferencyjna SP ZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
- Oprac. dokum. pn. Budowa drogi powiatowej nr 2115L (Piaski-Gardzienice) na odc. od m.Giełczew do skrzyżowania z drogą pow. nr 2116L w m.Gardzienice Pierwsze,niezbędnej do realizacji zamierzeń inwest.
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Bloku Operacyjnego i OAiIT
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników do segregacji odpadów o pojemności 40 l, 120 l, 1100 l na przejścia graniczne w województwie lubelskim.
- "Dostawa sprzętu specjalistycznego j.u. dla potrzeb Pracowni Radiologii Zabiegowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o."
- "Dostawa stanowisk dydaktycznych i zestawów panelowych oraz sprzętu diagnostycznego do pracowni elektroniki i elektromobilności Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
- Dostawa urządzenia do piazochirurgii, cieplarki oraz dzierżawa systemu do badań polisomnograficznych wraz z materiałami zużywalnymi.
- Produkty lecznicze.
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.