Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, oraz dyskietek, płyt CD-ROM i CD-DVD z listy 5 pakietów, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer ogłoszenia: 68920 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, oraz dyskietek, płyt CD-ROM i CD-DVD z listy 5 pakietów, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, oraz dyskietek, płyt CD-ROM i CD-DVD z listy 5 pakietów, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie osiemnastu miesięcy od dnia podpisania umowy transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3(nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego); - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie nr1 ( zał. nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie nr 2 ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy i są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy nr 3 (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca składa jedynie w przypadku, gdy zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne. 6. Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym lub zaświadczenie w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 2). 9. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 porównywalnej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- (potwierdzeniem mogą być referencje) - spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie w wykazie dostawy za min. 10 000,00 zł u jednego zamawiającego zrealizowanej w okresie 12 miesięcy. 10. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1). Testów wydajnościowych dla tonerów równoważnych wykonanych zgodnie z normami: STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798). 2) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi; 3) oświadczenie następującej treści:oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu, zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt, (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105 Biuro Zamówień Publicznych(BZP) Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz od 7:30 do 15:05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę wraz z próbkami należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater). W przypadku przesyłki pocztowej liczy się data otrzymania oferty, a nie data stempla pocztowego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Materiały eksploatacyjne : dyskietki, płyty CD-ROM, płyty CD-DVD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.73.20-2, 30.21.73.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa drukowania i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
- Realizacja etapu nr 2, 3 i 4 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku w budynku przy pl. Solnym 14, 50 - 062 Wrocław.
- Sukcesywna dostawa odczynników (CE IVD) do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I locus A, B, C oraz klasy II locus DRB1, DQB1 i DPB1 metodą SBT
- Remont, konserwacja i zabezpieczenie zadaszeń grobowców oraz części (Etap 1 i Etap 4) muru Starego Cmentarza Żydowskiego przy ul. Ślężnej i ul. Sztabowej we Wrocławiu
- USŁUGĘ WYNAJMU I SERWISU ODZIEŻY ROBOCZEJ
- BZP.2710.67.2025.ECS "Dostawa oleju opalowego grzewczego do jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego: 1. Karpacz 2. Ruda Milicka 3. Kanonia 6/8 Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





