eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczWykonanie projektu budowlanego adaptacji budynku przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy na potrzeby Collegium Medicum UMK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Bydgoszcz: Wykonanie projektu budowlanego adaptacji budynku przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy na potrzeby Collegium Medicum UMK.
Numer ogłoszenia: 68876 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, fax (052) 585 36 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego adaptacji budynku przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy na potrzeby Collegium Medicum UMK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie projektu budowlanego adaptacji budynku przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy na potrzeby Collegium Medicum UMK CPV 74222000-1 1.2 Opis przedmiotu zamówienia a) wykonanie i uzgodnienie uproszczonej koncepcji zagospodarowania pomieszczeń w uzgodnieniu z Zamawiającym i Kierownikami Katedr b) sporządzenie niezbędnej inwentaryzacji budowlanej i instalacyjnej dla celów projektowych, c) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego adaptacji budynku pod potrzeby Collegium Medicum UMK na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji d) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, e) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia będzie również dostarczony w wersji elektronicznej CD zapisane w formacie doc, dwg i w wersji tylko do odczytu w formacie pdf. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z aktualnymi i obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności: - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 ze zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133). - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. ( Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 389 ). 2. Zakres opracowania: Zamawiający przewiduje opracowanie pełnej dokumentacji w dwóch etapach Pierwszy etap winien zawierać niezbędne elementy wyszczególnione jak niżej potrzebne do uzyskania pozwolenia budowlanego na zmianę sposobu użytkowania i do wykonania robót budowlanych adaptacji budynku ze szczególnym uwzględnieniem jednej kondygnacji, tj. adaptacja jednej kondygnacji pod potrzeby Uczelni i wykonanie niezbędnych robót zabezpieczających - uproszczonej koncepcji rozwiązań projektowych - 4 egz - projektów budowlano-wykonawczych - po 5 egz. - przedmiarów robót - po 4 egz. - kosztorysu inwestorskiego - po 2 egz. z każdej branży - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. - wszelkich uzgodnień i opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Drugi etap winien zawierać: ewentualne dopracowanie koncepcji zagospodarowania obiektu z jego wyposażeniem, uszczegółowienie projektu budowlano-wykonawczego dla całego obiektu, opracowanie przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznych dla całego obiektu z podziałem na poszczególne kondygnacje i uzupełniające roboty budowlane, np. wymiana przyłączy instalacyjnych, nowy węzeł cieplny (w celu umożliwienia etapowania przyszłych robót budowlanych). Zamawiający dysponuje inwentaryzacją wielobranżową i ekspertyzą budynku z 2006r, którą udostępni wybranemu Projektantowi. Zamawiający udostępni również wstępną koncepcję zagospodarowania obiektu na potrzeby Uczelni. Koncepcja zagospodarowania poszczególnych pomieszczeń winna być uzgodniona z przyszłymi użytkownikami i przedłożona Zamawiającemu do akceptacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1 . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się : 1.1.1 Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.1.2 Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy, 1.2 Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane od Wykonawców 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust.1 ustawy należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 c) wykaz wykonanych usług opracowań projektowych (co najmniej dwóch), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia niniejszego postępowania ( każda o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że każda z usług została wykonana należycie. 2.2. Oświadczenie z art. 22 ust 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 2, 2.3. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 15, pok. 54..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie jw. ul. Jagiellońska 15, pok. nr 56 sekretariat II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.