Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Braniewo: Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży branżowej - kelnerskiej,
kucharskiej i hotelarskiej - na potrzeby realizacji staży zawodowych w
ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 68694 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego , ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 243 26 06, faks 0-55 243 26 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszbraniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę odzieży branżowej - kelnerskiej, kucharskiej i hotelarskiej - na potrzeby realizacji staży zawodowych w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa odzieży branżowej - kelnerskiej, kucharskiej i hotelarskiej - na potrzeby realizacji staży zawodowych w ramach projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także szkice: L.PPrzedmiotIlośćParametr wymagany 1.Bluza kucharska 40 Krótki rękaw, przednia kieszeń, Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań kucharskich, guziki kulkowe, wyjmowane Kolor : biały Rozmiary: Damskie: S - 5szt. M -15sz. L -10szt. Męskie: M - 4szt. L - 6szt. Krój wg załączonego wzoru. Logotypy unijne związane z projektem: Wykonane metodą haftu w pełnej kolorystyce zgodne z wytycznymi wizualizacji PO KL Logotyp PO KL wraz z flagą UE, Nazwa projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk Hasło PO KL Człowiek -najlepsza inwestycja - umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. 2Spodnie w pepitkę 40 Dwie kieszenie tylne i jedna przednia, zapinane na rozporek i guzik, guma po bokach Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań kucharskich, Wzór: drobna kratka Krój wg załączonego wzoru. Kolor: czarno- biały Damskie: S - 5szt. M - 15sz. L - 10szt. Męskie: M - 4szt. L - 6szt. Bez nadruku logotypów. 3. Fartuch długi (zapaska) 40Wymiary: 70x70cm Dł. Wiązań: 70cm Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań kucharskich, Kolor: 20szt. czarny, 20szt. szary Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. 4.Czapka furażerka 20 Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań kucharskich, Kolor: biały Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. 5.Czapka budyniówka 20 Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań kucharskich, Kolor: biały Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. 6.Komplet damski: koszula, kamizelka kelnerska, spódnica 10 Kamizelka zapinana na guziki, na podszewce, materiał: poliester Kolor: czarny Krój wg załączonego wzoru. Logotypy unijne związane z projektem: Wykonane metodą haftu w pełnej kolorystyce zgodne z wytycznymi wizualizacji PO KL Logotyp PO KL wraz z flagą UE, Nazwa projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk, Hasło PO KL Człowiek -najlepsza inwestycja - umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Spódnica materiał: poliester Kolor: czarny Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. Koszula damska materiał: bawełna i elana w proporcjach optymalnych dla ubrań kelnerskich. Kolor: biały Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. Rozmiary kompletów: 3 szt. L 4 szt. M 3 szt. S 7.Komplet męski: koszula, kamizelka kelnerska, spodnie 10 Kamizelka zapinana na guziki, na podszewce, materiał: poliester Kolor: szara Krój wg załączonego wzoru. Logotypy unijne związane z projektem: Wykonane metodą haftu w pełnej kolorystyce zgodne z wytycznymi wizualizacji PO KL Logotyp PO KL wraz z flagą UE, Nazwa projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk, Hasło PO KL Człowiek -najlepsza inwestycja - umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego. Spodnie materiał: poliester Kolor: czarny Krój wg załączonego wzoru. Bez nadruku logotypów. Koszula męska materiał: bawełna i elana proporcjach optymalnych dla ubrań kelnerskich. Bez nadruku logotypów. Kolor: biały Krój wg załączonego wzoru. Rozmiary kompletów: 2 szt. XL 4 szt. L 4 szt. M 8.Tunika - bluza hotelarska damska 10 Pionowe cięcia przodu i tyłu, zapięcie na zamek Materiał: poliester i bawełna w proporcjach optymalnych dla ubrań hotelarskich. Kolor: czarno-szary. Krój wg załączonego wzoru. Rozmiary: 3 szt. L 4 szt. M 3 szt. S Logotypy unijne związane z projektem: Wykonane metodą haftu w pełnej kolorystyce zgodne z wytycznymi wizualizacji PO KL Logotyp PO KL wraz z flagą UE, Nazwa projektu ZSZ - kuźnia dobrych praktyk, Hasło PO KL Człowiek -najlepsza inwestycja - umiejscowienie do uzgodnienia z Zamawiającym. Projekt należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty 3.2 Szczegółowa kalkulacja ceny przygotowana przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt. 12 SIWZ i jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy; 3.3 Opisy techniczne i/lub funkcjonalne, lub katalogi producenta, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu, konfigurację itp.), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 3.6 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony zakres rzeczowy części zamówienia (czynności, usług i/lub dostaw) przewidywanych do realizacji przez podwykonawcę(ów), wraz z fakultatywnym (nieobowiązkowym) podaniem ich nazw (firm), adresu i telefonu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec. 2. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana. . Strony przewidują możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp.; b)wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zszbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Tytuł: ZSZ - kuźnia dobrych praktyk.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz wyposażenia ochrony indywidualnej dla KWP w Lublinie
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.