eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa dwóch lekkich samochodów rozpoznawczo-ratowniczych z napędem terenowym typu pickup

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Wejherowo: Dostawa dwóch lekkich samochodów rozpoznawczo-ratowniczych z napędem terenowym typu pickup
Numer ogłoszenia: 68694 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. 3 Maja 2, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch lekkich samochodów rozpoznawczo-ratowniczych z napędem terenowym typu pickup.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa dwóch lekkich samochodów rozpoznawczo-ratowniczych z napędem terenowym typu pickup, fabrycznie nowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego do 133 000 euro na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - art.39, (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami.) zwanej dalej ustawą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 37.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 oraz w SIWZ. Oceny spełnienia warunków udziału, ZAMAWIAJĄCY dokona na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Wypełnione parametry techniczne przedmiotu dostawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenia zgodnie z art.24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 6. Świadectwo homologacji na pojazd. Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów, dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzonych osobiście przez Wykonawcę lub przez jego prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie - Sekretariat Komendy ul. 3 Maja 2, 84-200 Wejherowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie - Sekretariat Komendy ul. 3 Maja 2, 84-200 Wejherowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.