Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Katowice: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL
Numer ogłoszenia: 68544 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP SA ul. Szczęśliwicka 62 00-973 Warszawa, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice , ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7106086, 7106340, faks 032 7106086.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp-nieruchomosci.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi kolejowe -utrzymanie nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BUDYNKÓW SŁUŻBOWYCH W OBRĘBIE DZIAŁANIA PKP S.A. ODDZIAŁU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W KATOWICACH (GMINA: RACIBÓRZ, CHYBIE, GOLESZÓW, ZEBRZYDOWICE, HAŹLACH, CIESZYN, USTROŃ, GODÓW, KNURÓW, KRZEPICE ,MIEDŹNO, WRĘCZYCE,WOŻNIKI, KONIECPOL) ZADANIE 1 -gmina Racibórz -5,31 m3/m-c ZADANIE 2- gmina Chybie-8,8 m3/m-c ZADANIE 3 -gmina Goleszów-8,8 m3/m-c ZADANIE 4 -gmina Zebrzydowice-19,18 m3/m-c ZADANIE 5 - gmina Haźlach-1,1 m3/m-c ZADANIE 6 - gmina Cieszyn-7,7 m3/m-c ZADANIE 7- gmina Ustroń-11 m3/m-c ZADANIE 8- gmina Godów-0,37m3/m-c ZADANIE 9- gmina Knurów-1,1 m3/m-c ZADANIE 10- gmina Krzepice-1,1 m3/m-c ZADANIE 11- gmina Miedźno-1,1 m3/m-c ZADANIE 12- gmina Wręczyca-1,1 m3/m-c ZADANIE 13- gmina Woźniki-0,48m3/m-c ZADANIE 14- gmina Koniecpol-2,2 m3/m-c.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które należy wnieść przed terminem składania ofert w następujących kwotach: Zadanie 1-200 zł. Zadanie 2-400 zł. Zadanie 3-400zł. Zadanie 4-900 zł. Zadanie 5-50 zł. Zadanie 6-350 zł. Zadanie 7-700 zł. Zadanie 8- 20zł. Zadanie 9-60 zł. Zadanie 10-50 zł. Zadanie 11-50 zł. Zadanie 12- 50zł. Zadanie 13-30 zł. Zadanie 14-100 zł. Razem 3360,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp).w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: -kierownika nadzorującego całość usługi -kierowców samochodów (śmieciarek), -pracowników fizycznych do obsługi śmieciarki (ładowaczy nieczystości) Potencjał techniczny: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt - samochody śmieciarki - pojemniki na śmieci Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością co najmniej 2 umowy o zakresie równym lub większymi niż określone w zadaniu dla którego Wykonawca składa ofertę. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny, potencjał kadrowy i doświadczenie zawodowe podlegają sumowaniu. -znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści o treści określonej w Załączniku nr 1 FORMULARZA OFERTOWEGO -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności firmy Oferenta odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) -Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w szczególności Umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku złożenia oferty przez przedsiębiorców działających w spółce cywilnej, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty Umowy spółki i złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników. Wyklucza się składanie odrębnych ofert przez tych przedsiębiorców. W przypadku występowania podmiotu w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wymaga się odpowiedniej uchwały wspólników spółki na podjęcie zobowiązania, jeżeli wartość zamówienia będzie przekraczała podwojoną wartość kapitału założycielskiego spółki. W tym przypadku w ofercie należy przedłożyć przyrzeczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedmiotowa uchwała zostanie przedłożona. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Wykaz niezbędnych narzędzi i sprzętu dysponowanych przez firmę dla wykonania przedmiotowego zamówienia -Wykaz wszystkich zrealizowanych zamówień w ostatnich 3 latach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (referencji) ,że usługa została wykonana należycie -Koncesje i zezwolenia niezbędne dla możliwości realizacji przedmiotu przetargu( zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zezwolenie na transport odpadów) -Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . -Zaświadczenie właściwego Oddziału lub Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę (należy przedłożyć właściwy dokument) na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości składkowych (ważne na dzień składania oferty). Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Zaparafowany i uzupełniony danymi oferenta wzór Umowy ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice ul.Dworcowa 3 pokój 340.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Katowice ul.Dworcowa 3 pok 352 biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.